Papayův log


Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Papayův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Papayův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
papaya


PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2011 10:07 pm    Předmět: Papayův log Odpovědět s citátem

Po hooodně dlouhé době jsem se odhodlal založit si tréninkový log. Věřím, že mě to alespoň trochu namotivuje k preciznějšímu dodržování jak treninku, tak stravy. A hlavně zde po pár měsících snad bude vidět nějaký progres..

Jinak něco o mě - je mi 21 let, studuju v Brně VŠ a cvičím zhruba 3 roky, bohužel poslední rok jsem to hodně flákal, takže všechna síla šla do pryč..
188cm, 85kg

Dnes jsem začal Korteho trenink, který pojedu jen 1. fázi - tedy 4 týdny, poté plánuji zařadit na 2 týdy GVT, pak asi nějaký těžo-lehký split, ale to je ještě čas..

Pokud budete mít nějaký dotaz/připomínku, tak klidně napište, budu jedině rád :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
papaya


PříspěvekZaslal: po říjen 31, 2011 10:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Maximálky, ze kterých budu pro Korteho vycházet, jsou následující:
Dřep: 100kg
Benchpress: 80kg
Mrtvý tah: 130kg

Začínám na 70% RM, přičemž každý týden se pokusím u dřepu a tahu přidávat po 5kg, u benchpressu 2,5kg.


31.10., Korte - trénink 1., týden 1.

Dřep
5 x 5 x 70kg

Benchpress
6 x 6 x 57,5kg

Mrtvý tah
5 x 5 x 90kg


Jídlo :
snídaně - 90g Go Pro + 5g Creatyne, 60g ovesné kaše s mlékem
oběd - 100g rýže, 150g vepřového masa, 30g Glukopuru + 5g Creatyne
svačina - 50g WPC + 30g Glukopur + 5g Creatyne
po treninku - 90g Go Pro + 5g Creatyne
večeře - 250g tresky, 100 g rýže, 100g vařené zeleniny
večeře 2 - 250 g odtučněný tvaroh

Suplementace : Glukopur, Creatyne monohydrate (Reflex), Go Pro 30 (Extrifit), WPC 80 (Extrifit)