|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
CharlesWood
|
Zaslal: čt listopad 15, 2012 3:10 pm Předmět: ret |
|
|
| KUFI napsal: | | za mesic s kreatinem sem nabral 8..po vysazeni mi tak 5 ubylo, takze nejaky 3 |
od koho mas kreatin chci si ho taky koupit asi od aminostaru, ale nevim---
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
see
|
Zaslal: čt listopad 15, 2012 3:36 pm Předmět: |
|
|
Chápu to správně, že za týden je ideální nabrat 1kg, z toho bude 250 g svalů a ostatní voda, jestli budu nabírat více tak už naberu tuk?
|
|
| nahoru |
|
 |
8Shade

|
Zaslal: čt listopad 15, 2012 3:43 pm Předmět: |
|
|
| see napsal: | | Chápu to správně, že za týden je ideální nabrat 1kg, z toho bude 250 g svalů a ostatní voda, jestli budu nabírat více tak už naberu tuk? |
Pokud nejsi začátečník, tak ideální je nabírat okolo 0.5kg týdně, tj 2kg za měsíc.
|
|
| nahoru |
|
 |
see
|
Zaslal: čt listopad 15, 2012 3:46 pm Předmět: |
|
|
Jsem začátečník ektomorf.
|
|
| nahoru |
|
 |
CharlesWood
|
Zaslal: čt listopad 15, 2012 8:26 pm Předmět: tret |
|
|
| 8Shade napsal: | | see napsal: | | Chápu to správně, že za týden je ideální nabrat 1kg, z toho bude 250 g svalů a ostatní voda, jestli budu nabírat více tak už naberu tuk? |
Pokud nejsi začátečník, tak ideální je nabírat okolo 0.5kg týdně, tj 2kg za měsíc. |
Ty jo kéž by každý měsíc 2kg do léta bych nabral 12kg a byl bych nejvíc spokojený a seru na to jestli v tom bude i trocha tuku protože jsem ektomorf a myslim, že všichni ektomorfové budou rádi za vše....a myslim, že my ektomorfové se zas tak zprasit nemůžem!!!
|
|
| nahoru |
|
 |
CharlesWood
|
Zaslal: čt listopad 15, 2012 8:28 pm Předmět: Re: tret |
|
|
| CharlesWood napsal: | | 8Shade napsal: | | see napsal: | | Chápu to správně, že za týden je ideální nabrat 1kg, z toho bude 250 g svalů a ostatní voda, jestli budu nabírat více tak už naberu tuk? |
Pokud nejsi začátečník, tak ideální je nabírat okolo 0.5kg týdně, tj 2kg za měsíc. |