Ryvaru power


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 45, 46, 47, 48, 49  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Ryvaru power  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Ryvaru power
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Berserk_Grom


PříspěvekZaslal: pá říjen 14, 2016 3:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

vitaj medzi dospelymi
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ryvaru


PříspěvekZaslal: po říjen 17, 2016 7:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

pár dní jsem teď nepsal... dělal jsem spíš aerobku jako fotbal, florbal, nějaký chození+trochu běhání atd... pak nějaký shyby ale nic zajímavýho

pondělí 17.10.

-na začátku a na konci tréninku jako vždycky protahování... zaměření hlavně na lýtka, kyčle a ramena

dřep
2x12xosa
2x12x35
2x12x55
2x12x75
-dost jsem teď upravil techniku... dost jsem zúžil postoj, jedu high-bar, snažím se víc zapojit kvadricepsy, hodně opáček... prostě to jedu teď úplně jinak, nechám to tak asi celou off-season a příští přípravu se z toho pokusím vytřískat co nejvíc při normálním stylu

goodmornings
4x10x55
-pro posílení zad a celkově středu těla... snažím se to zapojit tak, abych z toho dostal co nejvíc do držení zad u mrtvoly

benchpress -všude stopky
2x14xosa
2x10x35
5x10x55
-technika... celkem to šlo, lepší se to

dotahy
4x10x90
-opět pro posílení rovných zad stejně jako goodmornings

-ještě měly být ruce, ale měl jsem hlad, tak jsem se na ně vysral možná zítra nebo možná nikdy

dneska fajn trénink, spokojenost... váhy sice o hovně a zápis je nudnější než hodina dějepisu, ale doufám a věřím že právě podobný tréninky teď potřebuju a že z nich pro příští sezonu budu moct dost čerpat postupně přidám trochu váhu, ale nechám to na víc opáčkách a technice
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ryvaru


PříspěvekZaslal: út říjen 18, 2016 5:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

úterý 18.10. -tak dneska ty ruce co měly být včera