Tréningový log (it ain't much, but it's honest work)


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Tréningový log (it ain't much, but it's honest work)  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Tréningový log (it ain't much, but it's honest work)
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: po září 02, 2019 8:00 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tréning streda (28.22019)

Deadlift deficit s pauzou nad kolenami 3x2x190kg 2x200kg (vsetko su to deficit PRka ale skor pre to, že som také váhy ešte neskúšal).

https://www.instagram.com/p/B1t23A_oyuS/?igshid=5bxvxjimc06p

Board bench press 3x120kg 2x3x130kg 2x2x140kg 1x145kg 1x147,5kg 1x152,5kg (fail chlapik mi to odrekoval dost zle a vyplo ma, avšak nebudem sa vyhovárať) 1x152,5kg done (už to šlo aj ked pomalšie ako 147kg sranda je, že keby som bol na súťaži tento pokus už by som nemal a o 5kg menší total čo by mrzelo) takže aspon board bench pressom sa dorovnávam Carabasovy.

Deadlift up to knees ľahký koniec tréningu 4x2x170kg neni moc o čom písať.

+ gpp

Tréning som tak či tak hodnotil kladne celkom pa potešil.

Tréning piatok (30.8.2019)
Bench press 4x2x125kg relatívna pohoda aj ked pár zbytočných chýb ma trochu zamrzelo.

https://www.instagram.com/p/B1vT4KLIt5I/?igshid=1i4rjwoik73wf

Drep s wrapikom 4x2x170kg stále sa snažím tlačit riť čo najhlbšie a stále niesom spokojný ale taký je život, aspon že hore to ide u ľahšie.

https://www.instagram.com/p/B13DvNeIC19/?igshid=nziwypy5mlg4

Bench press 3x2x120kg už len taká dorážačka na záver.

+ gpp

Taktiež dobrý tréning pomaly si začínam zvykať na váhy.

Tréning sobota (31.8.2019)

Deficit deadlift 4x2x170kg pohoda

Trocha hrudník floor press + príťahy na chrbátiky,

Deadlift doťah moj nemesis 3x190kg 3x2x200kg skoro som zomrel pri každom opáčku neviem to ťahať. Myslím, že so zeme by som to dal lepšie.

+ gpp

Tréning Nedeľa (1.9.2019)

Chodievam trénovať aj Nedele aj ked tu to nezapisujem točím hlavne rehabky a partie, ktoré nemaju toľko priestoru cez týždeň (ruky, ramena, lýtka, brucho)

4. týždeň za mnou zatiaľ bez väčších problémov (klop, klop) pokiaľ nerátam vycukaný prvý týžden. Takže som spokojný pretože ako vraví klasik trojboj nieje o cieli ale o ceste a tá je vždy funny.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: čt září 05, 2019 6:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tréning pondelok (2.9.2019)

Bench press 4x3x120kg šlo celkom v pohode čo ma celkom potešilo energie bolo.

https://www.instagram.com/p/B2A7TUioVZZ/?igshid=1qjcehln0gcb

Drep (wraps) 150 * (3,5,7*,7,4,6,8) * prvú "sedmičku" som si musel zopakovať, kedže som mal tak utiahnuté wrapiky, že som nevedel trafiť hĺbku. Nie, že by som normalne vedel :D

https://www.instagram.com/p/B1-cWjRoY6y/?igshid=5fl9c31quvz1

Bench press 4x4x105kg po drepoch už úplne vyčerpanie ledva odvíhané.

Potom ešte niake doplnky a šup úplne zničený domov. Svojou návštevou v posilke nás poctili aj môj brat s kamaratom, ktorí šli maxka takže nás tam bola plná prdel a celkom sranda.





Tréning streda (4.9.2019)

Masaker pokračoval no začal sa nenápadne. Mŕtvy ťah 4x4x170kg up to knees,

Bench press 5x2x120kg

Doťah 2x3x190kg 4x3x200kg musím sa priznať, že túto variáciu DL neznášam vytrapujem sa s tym a neviem to ťahať dobre. O potrhaných mozoľoch nehovoriac.

Pár doplnkov a domov.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: po září 09, 2019 7:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tréning Piatok (6.9.2019)

Drep 3x4x155kg pohodicka :)

Benchpress pyramidka 6x75kg, 5x90kg, 4x105kg, 3x110kg, 2x2x120kg, 1x125kg, 1x130kg, 2x120kg, 3x110kg, 4x105kg, 5x100kg, 6x90kg, 7x80kg, 8x75kg, just another day in office :P

Drep high bar 4x4x140kg

+ doplnky

Celkom som sa ponáhľal prestavky boli krátke takže spokojnosť.

Tréning Sobota (7.9.2019)

Mŕtvy ťah s pauzou 5cm nad kolenom 4x2x180kg
Doťah s gumou 4x4x180 totalny grind toto tu
+ doplnky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: út září 10, 2019 6:31 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tréning pondelok (9.9.2019)

drep s wrapmi 5x2x170kg

benchpress 5x2x120kg

nieje o čom sa moc rozpisovať v stredu ma čaká pár ťažkých deadliftov tak som to moc nehrotil
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 7:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tréning Streda (11.9.2019)

DL z deficitu 2x3x150kg

bench press 105kg (3,6,4,7,2,8,5) celkom v pohode mohol som ísť aj viac ale šetril som sa na záverečnú mŕtvolu.

DL : 2x200kg 2x202,5 (PR) 2x205kg (PR) 2x207,5 (PR) 2x210kg (PR) toľko osobákov nepadlo ani nepamätam vedel som, že to nebude velký problém bola tam aj rezervička, každopádne som bol potešený.

Doplnky na chrbát, hrudník a brucho a domov.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: po září 16, 2019 8:09 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tréning Piatok (13.9.2019)

Drep 4x2x170kg

https://www.instagram.com/p/B2N5iTfIaV7/?igshid=sfvlndyqpq5o

Bench 3x5x105kg

https://www.instagram.com/p/B2YXsQLoq1Z/?igshid=5rvogbqpa6hg

Drep 4x5x150kg (tu už som sa celkom vytrápil)

Tréning Sobota (14.9.2019)

Mŕtvy ťah (up and to knees) 4x2x180kg

https://www.instagram.com/p/B2dVeedocki/?igshid=1u61rijcfkx70

Bench press 4x4x105kg

Mŕtvy ťah 2x180kg 3x2x185kg (už celkom vytrápené darmo energia sa míňa rýchlo)

V pondelok ma čaká jeden z najtažších tréningov tak sa teším samozrejme v miernej neistote plnej stresu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: st září 18, 2019 6:38 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tréning Pondelok (16.9.2019)

Dotlaky so špalku 3x120kg 2x3x130kg 2x2x140kg 2x140kg

drep s wrapmi 2x3x170kg 2x180kg 2x185kg 2x3x170kg celkovo to šlo celkom v pohode ale po kontrolach videji som okrem druhej serie so 170tkou nemohol byť z hlbkou spokojný, budúci pondelok si to vynahradim tak či tak 2x185kg nové PR.


https://www.instagram.com/p/B2gDRfNooETK0Nw4nrocBcDk5sYjW2Yx4FVLHY0/?igshid=1kmd7qzykmwb3


decline bench press 4x120kg 4x4x110kg u nás v posilke na to nemáme lavičku takže to moc natrénované nemám, ale ten cvik mám rád tak som to musel vyskúšať, nakoniec som sa celkom vytrápil a musel uberať.


https://www.instagram.com/p/B2hEetFIE6eUhsGFSnZKUc3MasNmRV3sOO27Pc0/?igshid=o03yyjywoje6
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: pá září 20, 2019 6:38 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tréning štvrtok presunutý zo stredy (19.9.2019)

Mrtvola so stopkou pod kolenom 4x2x190kg

Bench press pyramidka 2x3x120kg potom plánované 2x130kg akurat padlo len jedno opačko, potom fail, kedže som bol sám musel som si to vyrolovať sám čo ma stálo energiu... potom este 2x2x125kg 1x120kg už tam som cítil, že to nemá význam viac hrotiť a nepokračoval som dalej škoda tréningu musím si niekedy zopakovať, ked nebudem sám.

Doťah v klietke 2x3x200kg 2x2x222,5kg už som isto spomínal, že ten cvik rád nemám je mi neprirodzený a vôbec ho robit neviem.

Super set na doplnkový hrudník a chrbát potom bruško a koniec.

Jeden z najtažších tréningov rutiny za mnou škoda len toho benchu mohol byť pekný PR .
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Tréningový log (it ain't much, but it's honest work) Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: