Tréningový log (it ain't much, but it's honest work)


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Tréningový log (it ain't much, but it's honest work)  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Tréningový log (it ain't much, but it's honest work)
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: čt říjen 24, 2019 6:08 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Sutaz Nove Zamky 23.10.2019

Posledny tyzden pred sutazou som mal deload tak som ani nemal niak extra dovod to zapisovat.

Po 11tyzdnovej priprave v style Sheika doslo konecne na sutaz GPC World championship v Novych Zamkoch. Po water cute som navazil 88.3kg cca 5kg dole od klasickej vahy. v kategorii som mal dalsich 16 borcov prevazne o dost lepsich. Ciel bol sa priblizit co najviac k 580kg totalu co je moj gym all time best ak ratam odrazeny bench a podobne zverstva.

Drep opener som si nastavil na 190kg rocvicka sla dobre v rozcvicovni, ktora inak bola paradna vladla pohoda, az kym som nedosiel na prvy pokus a nezistil ze mam zle nahlasanu vysku stojanu co zapricinilo ze moj setup na drep bol definitivne strateny stratil som balanc a prvy pokus uspene vyfailoval, kedze som to povazoval za chybu technicku a drep za relativne lahky skromne som si na druhy pokus pridal na 195kg ked som ale dosiel na druhy pokus nechapem preco nieco vo mne umrelo :D a nedokazal som urobit absolutne nic + som sa skoro po.... doslovne (budem musiet nieco robit so stravou pred sutazou) Na treti pokus som uz isiel v doslova letargickom mode a myslienkou, ze aspon dojdeme skor domov :D nastastie vo mne bol este kusok hrdosti alebo cohosi a drepol som to :)

https://www.instagram.com/p/B3-A4XJhxITPPB-oWdIowLA6Kkn1mxCEHx3HXs0/

Bench press uz siel realtivne dobre 125kg - 135kg - 140kg fail (nieje mi sudeny nahanam ho uz celkom dlho) aj ked je pravda, ze po drepoch som sa uz niak naladit nevedel.

https://www.instagram.com/p/B3-A9FCBo_V2y26QnQUbswAa7QufDftBabYNLo0/

Mrtvy tah bez problemov 220kg 230kg 240kg siel som na istotu chcel som si zlepsit total a potvrdit posilkove maxko, ktore som aj potvrdil a z odost lepsiou formou.

https://www.instagram.com/p/B3-AyWLBMozbciREUzWmA3myh1JYNhple8_AoY0/

Ludia ci uz organizatori alebo sutaziaci boli skveli kazdy bol mili pomohol ked mohol takze pekny vyletik za nami :)

https://www.instagram.com/p/B39yN4FBQu6hs-CLyoVGxR3YiwNdTedb2sfxBk0/
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: čt říjen 31, 2019 8:34 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nova priprava

Po sutazi som sa rozhodol zmenit rutinu na nieco nove aby som trochu vysokoval telicko a ziskal z toho niaky profit nova rutina je zamerana na gigant sety a verim, ze mi pomoze zlepsit formu na sutazne lifty a pracovnu kapacitu. (trening je 4. do tyzdna splitovy)

28.10.2019 Pondelok

Gigant set :

Hip thrust 10x80kg, Predny drep 10x80kg, Abs, vyskoky na bednicku kvoli HR,
Hip thrust, 8x90kg, Predny drep 8x90kg, Abs, vyskoky na bednicku kvoli HR,
Hip thrust, 6x105kg, Predny drep 4x105kg (povodne bolo na plane viec ale forma bola uz mimo), Abs, vyskoky na bednicku kvoli HR,
Pri drepoch mam problem ze vykrucam chodidla kade jak tiez to bude potrebne odstranit.

Tech work :

speed reps DL 10x3x130kg (60sec medzi setmi celkom zadychvacka po cca 5tom sete)

Assistance work :

Tempo (3sec dole, 2 sec pauza 3 sec hore kyslik bol nedostatkovy tovar) drepy 110kg v setoch 5,4,3,2,3,4,5, + wall sits do super setu.

Conditioning :

Na zaver kruhacik na dorazenie cca 10 minut salenia zamerane na lower body.

29.10.2019 Utorok

Gigant set :

Pritahy so swiss barom (neutralny uchop na sirku ramien) 12x45kg overhead press so swiss barom (neutralny uchop na sirku ramien) 12x45kg, brucho, dips len tak bez zavazia.
Pritahy 9x50kg overhead press 9x50kg, brucho, dips
Pritahy 7x60kg overhead press 7x60kg , brucho, dips (pri over head presse mam tendenciu preklanat sa na spicky : ( )

Tech work :

Bench press 4x85kg (aj ked je to lahka vaha celkom som sa zapotil)

Assistance work :

Dumbell press 4x22kg 3x24kg 2x26kg 2x28kg 2x30kg 2x28kg 2x26kg 2x24kg 3x22kg + izometria na ramena celkom zomieracky. :)

Conditioning :

Na zaver kruhac na kladkach plus niake jednorucky na tripces biceps a lats. cca 10minut bez pauzi celkom sranda.

to be continued....
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: pá listopad 01, 2019 8:20 am    Předmět: Odpovědět s citátem

31.10.2019 Stvrtok

https://www.instagram.com/p/B4So1cYBXBmshAM29pY_geKdRSpHt0FgOldj4o0/?igshid=1qikw7sjsjsfi

Gigant set :

Legpress 15x100kg, snatch grip DL 15x100kg, abs work, heart rate work,
Legpress 10x120kg, snatch grip DL 10x120kg, abs work, heart rate work,
Legpress 7x140kg, snatch grip DL 7x140kg, abs work, heart rate work,

Tech work :

drep 5x5x140kg

Assistance work :

deadlift deficit 10x100kg 10x110kg 10x120kg 10x130kg + zakopavanie

Conditioning :

Na zaver kruhacik na dorazenie cca 10 minut salenia zamerane na lower body.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: so listopad 02, 2019 6:23 am    Předmět: Odpovědět s citátem

1.11.2019 Piatok

https://www.instagram.com/p/B4VHSHYhadDefPiDuCrh_bFSFoP5FyySqnwnqw0/?hl=cs

Gigant set :

pritahy na stroji 10x60kg, incline BP 10x60kg, abs work, heart rate work,
pritahy na stroji 8x70kg, incline BP 8x70kg, abs work, heart rate work,
pritahy na stroji 7x80kg, incline BP 8x70kg, abs work, heart rate work,

Tech work :

speed reps overhead press 10x3x45kg (minutka na set)

Assistance work :

Tempo bench press 80kg v setoch 5 4 3 2 3 4 5 (posledne dve sety boli aj failovacky ale nedbam kedze som aspon vedel ze som dal do toho srdiecko <3 :D ) + do super setu barbell rows 50kg

Conditioning :

Na zaver kruhacik na dorazenie cca 12 minut salenia zamerane na upper body.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: st listopad 06, 2019 8:23 am    Předmět: Odpovědět s citátem

4.11.2019 Pondelok

https://www.instagram.com/p/B4c7V33BP9uGOnZ28k9agY_WXVCZDVAEaBgFYg0/

Gigant set :

hip thrusti 80x60kg, predny drep 12x75kg, abs work, heart rate work,
hip thrusti 80x70kg, predny drep 9x85kg, abs work, heart rate work,
hip thrusti 90x80kg, predny drep 4x100kg, abs work, heart rate work,

Celnaky stale katastrofa budem musiet zlepsit mobilitu a techniku.

Tech work :

mrtvy tah 4x8x145kg

Assistance work :

Opat raz tempo drepy so 110kg v setoch 5 4 3 2 3 4 5 + sit walls

Conditioning :

Na zaver kruhacik na dorazenie cca 10 minut salenia zamerane na lower body.

Trening smrt az mi bolo luto ze este niekedy musim nieco take podstupit ale odcvicil som to so starim partakom Nabukom tak som aspon nezomieral sam.

5.11.2019 Utorok

https://www.instagram.com/p/B4fZUhWBE3hq-aUeDB2KMa20DDkrIksaTvAqaQ0/

Gigant set :

zhyb (konecne) po dlhej dobe, trap bar press 15x40kg, abs work, heart rate work,
zhyb , trap bar press 9x50kg (posledny 10. fail), abs work, heart rate work,
zhyb , trap bar press 7x55kg (opat posledndy nevysiel), abs work, heart rate work,

Trap bar je dobra varianta na overhead press ale potrebujete zarazky zo zeme je to o hubu :D

Tech work :

bench press 5x5x100kg

Assistance work :

dumbell press v sede 10x12kg, 10x14kg 10x16kg, 3x10x18kg 8x18kg + izometria na ramienka a mozno aj hrudnik :P

Conditioning :

Na zaver kruhacik na dorazenie cca 15 minut salenia zamerane na uper bodybody.

Trening o poznanie lahsi ako predosli ale i tak tam bola trochu unava celkom som sa trapil hlavne v prve a druhej casti treningu.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: st listopad 06, 2019 9:34 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Krosfiťák
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: st listopad 06, 2019 12:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

nemozes byt krosfitak pokialk pri tom nemas vzpieracske topanky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: so listopad 09, 2019 7:14 am    Předmět: Odpovědět s citátem

7.11.2019 Stvrtok

https://www.instagram.com/p/B4kpW5MBPvFghzWnkB4YCKmbuDiH4QY81RJV0k0/

Gigant set :

leg press 10x120kg, snatch grip DL 10x120kg, abs work, heart rate work,
leg press 8x140kg, snatch grip DL 8x140kg, abs work, heart rate work,
leg press 8x160kg, snatch grip D 8x160kg, abs work, heart rate work,


Tech work :

speed reps drep 10x3x110kg

velmi biedne speedy : (

Assistance work :

pauzovany DL 130kg v seriach 5 4 3 2 3 4 5 + plank

Conditioning :

ako vzdy 10 minut kruhaciku (kufre vypady, swingy mrtve tahy s jednou nohou etc.)

5.11.2019 Piatok

https://www.instagram.com/p/B4olcNJBbUMBoqJCpJ-P_xEvOQjlQK_BWQKu1c0/

Gigant set :

pritahy 12x60kg, incline bench press 12x55kg, abs work, heart rate work,
pritahy 9x70kg ,incline bench press 9x65kg, abs work, heart rate work,
pritahy 8x80kg, incline bench press 8x75kg, abs work, heart rate work,



Tech work :

OHP 4x8x45kg

Assistance work :

Dumbel flyies + pritahy s jednoruckou lahsi super set.


Conditioning :

Na zaver kruhacik na dorazenie cca 15 minut salenia zamerane na uper bodybody.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: st listopad 13, 2019 7:50 am    Předmět: Odpovědět s citátem

11.11.2019 Pondelok

https://www.instagram.com/p/B4u6JAZhtK-SMVXhlrnfTv-SHCmV8EoXzPtyHI0/

Gigant set :

hipthrust 8x120kg, celny drep 15x65kg, abs work, heart rate work,
hipthrust 8x120kg, celny drep 8x80kg (malo ist 10 ale neslo), abs work, heart rate work,
hipthrust 8x120kg, celny drep 8x90kg, abs work, heart rate work,


Tech work :

DL 5x5x170kg (celkom vytrapene na zaciatok rutiny :D )

Assistance work :

SSB 5x67kg , 5x87kg, 5x97kg, 5x107kg, 3x117kg, 2x127kg (oska ma 17kg preto tie cisla)
+ wall sits na izometriu

Conditioning :

10 minut kruhaciku

12.11.2019 Utorok

https://www.instagram.com/p/B4xb5PyhwnPXi7WZbAmJvO5HaD-qvw4dGj2INQ0/

Gigant set :

zhyb 5, OHP 10x50kg, abs work, heart rate work,
zhyb 5 ,OHP 8x55kg, abs work, heart rate work,
zhyb 5 , OHP 6x65kg , abs work, heart rate work,

pri vytlacani cinky hore pomocou noh sa paradne predklanam na spicky....

Tech work :

bench press speed work 10x3x80kg (pohodicka)

Assistance work :

z-press 5x10x40kg + zhyb a trx pritahy.

Conditioning :

Na zaver kruhacik na dorazenie cca 15 minut salenia zamerane na uper bodybody.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: čt listopad 14, 2019 3:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

13.11.2019 Streda

https://www.instagram.com/p/B40G4uthJOnhtsQz6Kg29eCApl31z6QrkeBgJI0/

Gigant set :

leg press 10x120kg, snatch grip DL 12x110kg, abs work, heart rate work,
leg press 8x140kg, snatch grip DL 9x140kg (trhacky), abs work, heart rate work,
leg press 8x160kg, snatch grip D 8x150kg (trhacky), abs work, heart rate work,


Tech work :

drep 4x8x120kg

Assistance work :

zakopavanie, predkopvanie (z lahka )

Conditioning :

tento krat zmena goodmorning + calfraise, + abs, s kratuckou prestavkou cca 7 serii v 10 minutach

14.11.2019 Stvrtok

https://www.instagram.com/p/B42ZL5BBs_QeBgwlYqskP0jfYIPZd2nBKFz4vA0/

Gigant set :

pritahy 12x60kg, incline bench press 15x50kg, abs work, heart rate work,
pritahy 9x70kg ,incline bench press 10x60kg, abs work, heart rate work,
pritahy 8x80kg, incline bench press 8x70kg, abs work, heart rate work,


Tech work :

OHP 5x5x55kg

Assistance work :

Dumbel flyies (16kg ) + spoto bench press 4x10x70kg

Conditioning :

Na zaver kruhacik na dorazenie cca 15 minut salenia zamerane na uper bodybody.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: st listopad 20, 2019 7:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Utorok 11.11.2019

https://www.instagram.com/p/B5DilcuBpn7Rz3oQHUpo9stwcec5fU8Q9DzAlo0/?igshid=1wbcaqyz0fpad

giant set :

hipthrust 5x120kg, predny drep 9x85kg, abs, HR
hipthrust 5x120kg, predny drep 7x100kg, abs, HR
hipthrust 5x120kg, predny drep 4x110kg, abs, HR

Technique work : deadlift

10x3x145kg

Assistance :

Pauzovany drep 3x140kg 2x150kg 1x160kg 2x150kg 3x140kg + abs work

Conditioning :

vypady, abs, mrtve tahy na jednej nohe,

Trening len v miernom tempe kedze som sa po vikende necitil dobre a trening dokonca musel o jeden den posunut. Predne drepy stale katastrofa ale aspon aj DL bol kusa rozlietany kedze tempo bolo celkom vysoke.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: čt listopad 21, 2019 7:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Streda 11.11.2019

https://www.instagram.com/p/B5GD2wshbS6-vLAkZMQv7EmLAhQNVLVpNdM9Tw0/

giant set :

dips, OHP 10x50kg, pullups, abs,
dips, OHP 8x55kg, pullups, abs,
dips, OHP 6x65kg, pullups, abs,

Technique work : bench press

4x8x90kg

Assistance :

shoulder press (stroj) + zhyb, @ pritahy na trx

Conditioning :

klasicky upper body kruhac

Neviem cim to je ale cim dlhsie idem ten trening tym slabsi a znicenejsi sa citim :D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Tréningový log (it ain't much, but it's honest work) Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: