Uživatel77


Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Uživatel77  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Uživatel77
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Uživatel77


PříspěvekZaslal: ne červenec 17, 2022 1:51 pm    Předmět: Uživatel77 Odpovědět s citátem

Věk - 29
Tuk - 25.5%
Současná váha - 92kg
Výška - 183cm
Pohlaví - mám

V tuto chvíli je cílem redukce hmotnosti a dostat tuk pod 20%. Podzim/zimu chci zaměřit na sílu/hypertrofii.

Jsem bohužel věčný začátečník, fitko znám od cca 16 let, do 19 jsem aktivně cvičil pod vedením majitele fitka a po jeho odchodu s pomocí zkušenějších kluků. (1ks liftera a 1ks kulturisty) Bohužel pak fitko zrušili a celé s to nějak rozpadlo... Celých těch x let to pak pokračovalo tak, že jsem nějaký čas nedělal nic, pak na pár měsíců začal cvičit, shodil třeba 10-15kg, přišla třeba změna práce = rozhození zaběhnutého režimu a opět příchod období nicnedělání, žraní atp.

Za těch pár pokusů o návrat do režimu obsahující také unáhlení s vahami na čince a špatnou technikou, jsem se stihl dopracovat k tomu, že při dřepech občas píchne v kyčli a v koleni. Naštěstí jen než se vše pořádně zahřeje. Noo a taky při pokusu o zařazení KORTE v úplném začátku o sobě samozřejmě daly vědět slabá spodní záda a občas se stávalo, že píchlo v kříži a trénink byl v tu ránu u konce.


Od července minulého roku to fungovalo tak, že jsem chodil sem tam na nějaký trenink, někdy to bylo 3x týdně, někdy jednou týdně.... Pravidelně (obden) chodím cca dva měsíce.


Za rok dole přesně 10kg