díky za tipy, Decathlon je na Čerňáku, tak tam mrknu, jinak i ve Sportisimu apod. by něco mohlo být a nebo se k tomu dokopu a na radu maciaka koupím něco pořádného ;)
v lifterkách na sumo nic pořádného nezatáhnu... aktuálně tedy ani na boso, ale pracuju na tom ;)
MEN IN BLACK - já a Magumi, World Class Václavák, po nemoci 2. trénink
vstávat mi nevadilo, ale cvičit se mi nechtělo, zdraví už je skoro v pořádku, tak žádné výmluvy
MOBILITA 15 minut + protahování s osou 10 minut
Čelní dřepy:
5x osa
5x osa
5x 60 kg
5x 80 kg
5x 100 kg
3x 120 kg
3x 130 kg
3x 140 kg, opasek, 1. pracovní, RPE 9
3x 140 kg
3x 140 kg
3x 140 kg
3x 140 kg, 5. pracovní
deset dní jsem nejel čelňáky a bylo to znát, zpočátku jsem asi úplně netrefil techniku a hned jsem cítil záda, pak už to šlo, ale těžší než obvykle.
Bench-press:
5x 60 kg
5x 80 kg
3x 100 kg
10x 110 kg PR max reps , tak nic, na ten košický express to nestačí ;)
3x 120 kg, kdepak, dnes to nepůjde
5x 110 kg, a taky že nejde, bez síly
5x 110 kg
deset dní bez benče a takhle to dopadá, síla fuč, ten osobák je mini jenom že jsem nedohledal, že bych kdy zkoušel více než osm opáček, až se trochu zotavím, zkusím tu dvanáctku. Magumi má tlaky pořád v paži ;)
Mrtvý tah:
5x 70 kg, nadhmat
5x 120 kg, nadhmat
5x 160 kg, střídavý úchop a stejně to klouzalo... slabá princezna :/
5x 180 kg, opasek + trhačky, šloto, RPE 9
jenom údržba, navíc odchází úchop, ale trhačky jsou suprové, s nima se to zvedá :)
Motýlek: 10x 70/77/77 kg
Zádostroj spodní: 10/10/10x 70 kg
Prsostroj: (vsedě před sebe) 10x 77/84/91 kg
Zádostroj horní: 10x 70/60/60 kg
Zadkostroj: (Glute) 10/10/10x 70 kg každá noha
Ramenostroj: (více ramena) 10/10/8x 50 kg
Čas na strojích: 30 minut
Čas ve fitku: 2:35
Váhovka: 97.9 kg, vrací se to, pásek jsem sice horko-těžko dopnul na třetí dírku, ale na druhou to bylo pohodlnější ;)
ranní chůze 6.2 km, čas 1 h 12 min, "rychlost" 5.1 km/h, tepovka 110-115, teplota 8 °C