|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Michael99
|
Zaslal: út duben 16, 2013 9:25 am Předmět: |
|
|
Ahoj, chtěl bych Vás požádat o radu, jsem několikaletým začátečníkem ve cvičení...a tomu odpovídají i mé výsledky. Snažím se chodit 3x týdně....trochu pravidelněji jíst, ale asi to stále není to správné. Můžete se mi prosím vyjádřit k mému jídelníčku?
8.00 - banán, protein Matrix
9.30 - cca 100g vloček zalitých ochuceným kefírem (jahoda, meruňka)
11.30 - 125g vařené rýže zalité pro změnu zbytkem kefíru
13.00 - oběd v kantýně
15.30 - 2 plátky celozrného chleba Dr.Popova a 150g Milki Cottage
17.00 - Compress B. I. G.
20.00 - chleba se šunkou
22.00 - vanička 250g měkkého tvarohu
00.30 - protein Matrix
Abych se přiznal, jím denně v podstatě to samé co vidíte.....s drobnými obměnami....někdy zařadím nějaký jogurt, místo vloček piškoty.....někdy jsem snědl sáček vařené rýže dopoledne a ještě druhý odpoledne...ale prostě nepřibírám....při výšce 192 cm mám stále 90kg.
Můžete se mi na to prosím mrknout a říci mi svůj názor?
Děkuju.
Michael _________________ Michael
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Peter Ustinov

|
Zaslal: út duben 16, 2013 9:37 am Předmět: |
|
|
| Michael99 napsal: | ... vyjádřit k mému jídelníčku?
8.00 - banán, protein Matrix
9.30 - cca 100g vloček zalitých ochuceným kefírem (jahoda, meruňka)
11.30 - 125g vařené rýže zalité pro změnu zbytkem kefíru
13.00 - oběd v kantýně
15.30 - 2 plátky celozrného chleba Dr.Popova a 150g Milki Cottage
17.00 - Compress B. I. G.
20.00 - chleba se šunkou
22.00 - vanička 250g měkkého tvarohu
00.30 - protein Matrix
|
v kolik vstavas?
hned po probuzeni by jsi do sebe mel dostat az 1/3 sacharidu pro cely den a neco malo proteinu
takze vlocky driv, treba s mlekem, a to prvni dej jako svacinu
to v te pul dvanacte neni spatne, pokud mluvime o vaze ryze za syrova, ale je tam malo bilkovin
tvaroh bych dal pred spanim treba s vajickem, pred spanim to chce neco, co s ebude travit dlouho