Dlážův osobní tréninkový log - ODOLNOST, VITALITA A SÍLA

Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Dlážův osobní tréninkový log - ODOLNOST, VITALITA A SÍLA  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Dlážův osobní tréninkový log - ODOLNOST, VITALITA A SÍLA
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
krteček11

PříspěvekZaslal: so prosinec 06, 2025 6:39 pm    Předmět: Dlážův osobní tréninkový log - ODOLNOST, VITALITA A SÍLA Odpovědět s citátem

ÚVODNÍK K TOMUTO LOGU

Zdravím všechny vážené účastníky diskuzí na ronnie.cz. Vítejte na mém osobním tréninkovém logu.

Něco o mně: Momentálně (k roku 2026) jsem 17 letý klučina, který cvičí aktivně zhruba 2 a půl roku, nějaké styly tréninků a tréninkové principy za sebou mám, nicméně určitě jsem zatím amatér a začátečník, proto prosím neberte žádné mé názory ani úlety jako stoprocentní pravdu, naopak, já budu rád, když mi občas pod mé příspěvky dáte nějaký komentář, ať už s radou nebo pokáráním... Vesměs za sebou mám hlavně různé splity, procvičení jedné partie za týden a samozřejmě začátečnické full body, ke kterému jsem se posléze zase vrátil a považuji to pro sebe za nejlepší volbu.