- No malinko jsem čekal že ta technika bude lepší, ale ta serie mě přišla o dost horší než ta první, vždycky to bylo obráceně, první na hovno a druhá pohoda
koukal jsem na to poslední video - hezky ses vyhecoval - a i když ten úchop úplně nevidím, tak mi připadá jako střídavý - levá podhmat, pravá nadhmat, pletu se nebo čemu říkáš zámkový? zámek (hook) je nadhmat a prsty přes palec (bolí to).
koukal jsem na to poslední video - hezky ses vyhecoval - a i když ten úchop úplně nevidím, tak mi připadá jako střídavý - levá podhmat, pravá nadhmat, pletu se nebo čemu říkáš zámkový? zámek (hook) je nadhmat a prsty přes palec (bolí to).
Ajo, to jsem vůl Ano ten můj zámkový úchop je teda myšleno jako střídavý úchop. Děkuji že jsi reagoval a mohl jsem to uvést teda na správný výraz.
- Tohle mě při tom korte chybělo, různé doplňky ať to jsou ruce či ramena, lýtka atd..
- Necvičit tyhle ostatní partie skoro dva měsíce bylo dost na prd, dost to chybělo a hlavně to celkem spadlo..
- Tak proto jsem jsi dnešní trénink tak užil, pumpa neskutečná, byla to bomba
- Ty modré návleky jsem jsi koupil proto že mě pobolívalo levém lokti.
- Bohužel špatná domluva se sparingem, blbě jsem ho pochopil kdy budeme zkoušet bench, pochopil jsem že dneska dáme nohy a až zítra v úterý zkusíme bench, proto jsem včera dal ruce
kdybych věděl tak dám raději volno...
- No ale i tak spokojenost dal jsem jsi dvě nový PR zkusil jsem jsi to a i když triceps a docela i přední delty byly unaveny ze včerejška tak to ještě šlo.
- Myslím jsi že bych na tech závodech mohl dát těch 115 kg na druhý pokus a na třetí třeba zkusit 120kg
- Uvidíme no, mám trochu nutkání to zkusit třeba v pátek nebo sobotu těch 120 kg abych věděl jak na to teda jsme, ale zas to nechci nějak přepálit
- Jak dlouho před soutěží by se měl vyřadit takovej silovější trénink nebo zkoušet takovýhle bejkárny ??
1x170kg