Olejňasolog #makamvArene


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 26, 27, 28  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Olejňasolog #makamvArene  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Olejňasolog #makamvArene
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Moocha


PříspěvekZaslal: pá prosinec 02, 2016 8:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Butt wink a hamstringy nemají nic společného.

Boty Láďo můžu vřele doporučit barefooty od Viva, můžu domluvit i slevu.

Matrace mi přijde ideální ve formě středně tvrdého futonu. Je to super a levné :) http://www.futoncentre.cz/futony

A všechny technické neduhy s Olejňáskem dořešíme :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: ne prosinec 04, 2016 3:19 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

161204: APK Jinonice (262) #1012, deload

Drep hi-bar 5/ 20, 20, 40, 40, 60, 60, 80, 80, 90, 90, 90, 80, 80, 60, 60 (OT2-3M)
Bench (5/60, 80) 6x6x90 (OT2M) +5kg
Shyb 6x6 wide grip (OT1:30M)
Farmers walk KB 3x16+16



*/ Další odpočinkový trénink, který jsem stejně jako ten předchozí, zaměřil na hi-bar dřep. Vzal jsem si k srdci vaše rady ala lopatky k sobě, lokty co nejblíže k tělu a tlačit činku dolů a bylo to, co se stability týče lepší ale do hypermobilního Korejce mám daleko. Bolí to jako kráva a za krkem mám bolestivý otlak. Fňuk. Každopádně je pro mě hodně těžké se do toho dřepu srovnat. Záda jsou ok, butt wink snad také, nicméně dnes jsem se natáčel i zepředu a kolena mi lítají u "vyšších" vah dovnitř, takže bude potřeba ego zavřít do skřínky a cvičit s váhami okolo 50% než se k tomu prodřepuji. Trošku se ozývají úpony a šlachy v obou nohách, asi z té zimy, takže tam zřejmě začnu posílat nějakou kloubovku a zkusím tolik netlačit na pilu. Co radíte? Alavis? Animal Flex? Flexain? Bench byl v pohodě, přihodil jsem 5kg a záda jsem dnes vynechal, protože už nebylo tolik času. Další trénink asi v úterý s Ronnie partou v Eaglu, ale nevím, možná půjdu jen pozdravit své virtuální vzory.

nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: po prosinec 05, 2016 11:18 am    Předmět: Odpovědět s citátem

To vypadá o dost líp. Ještě možná hrudník trochu víc vypnout nahoru a jsi tam.
_________________
Ultimately, the iron always wins.
http://forum.ronnie.cz/magumi-lean-strength-t28783.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Moocha


PříspěvekZaslal: po prosinec 05, 2016 11:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Já si právě nemyslím. Láďa býval přeprsený až moc a nebyl proto schopný nadechnout se do břicha a následně ho použít.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: po prosinec 05, 2016 11:50 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Moocha napsal:
Já si právě nemyslím. Láďa býval přeprsený až moc a nebyl proto schopný nadechnout se do břicha a následně ho použít.


Je to samozřejmě individuální. Ty to naživo určitě poznáš líp než já z fotky. :)
_________________
Ultimately, the iron always wins.
http://forum.ronnie.cz/magumi-lean-strength-t28783.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: po prosinec 05, 2016 12:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

krásné dřepy... o takových si můžu nechat jenom zdát :)

Animal Flex tě dá dokupy asi nejrychleji a nejspolehlivěji a ještě se ti bude líp trénovat ;) taky se na něj chystám až doberu tu hnusnou kloubovku, co teď mám :D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: út prosinec 06, 2016 6:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

161206: Eagle Fitness #1013, ronnie.cz meeting

Drep hi-bar 5x20, 5x20, 5x60, 5x60, 5x80, 5x80, 3x100, 3x100, 3x100, 1x120, 1x120, 1x120,
Drep low-bar 2x130, 2x130, 2x130, 2x140, 2x140, 3x140 (!!PR pro 3op!!)
Bench 6x60, 6x80, 6x100, 3x110, 3x110, 3x110, 2x120, 1x120, 3x110, 8x100
Deadlift 5x60, 5x100, 5x140, 3x160, 2x180, 1x200, 0x210 (nadhmat, bez pásku)
Shyby s KB 5x16, 3x24, 3x32, 3x40, 1x48, 12x bw

*/ Ty vole, ty vole, ty vole. Dnešní "mega super hyper moc" trénink s panem Vlkem alias mládnu každým dnem, panem Magumim alias dvě procenta tělesného tuku jsou stále příliš a panem Decarabasem alias dřepujícím postrachem z linky Praha-Brno-Košice v Eagle Fitness (plus creepy stalking Zlatky, nehekající Boris a přerostlý Pepa123 na pivu). S klukama jsem se viděl zase po roce a rozhodně nelituji. Co tahle zvířata prováděla se nedá ani slovy popsat, musí se to zažít. A nebo raději ne. To pak přijdete domů a jediné co zvládnete (po dvouhodinovém pláči ve sprše) je ležet na posteli, koukat do zdi a modlit se, ať se ráno neprobudíte ochrnutý. Pánové děkuji :)))
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: út prosinec 06, 2016 7:10 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Joooo Zlatka... Tej by si hneď dal zo svojho zinku!
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: st prosinec 07, 2016 12:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ráno. Nezemřel jsem. Můžu mrkat. Můžu vlastně jen to...

nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: pá prosinec 09, 2016 3:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

161209: APK Jinonice (263) #1014

Drep hi-bar 5x20, 5x20, 5x40, 5x40, 5x60, 5x60, 5x80, 5x80, 5x80, 5x80, 5x80, 3x100, 3x100, 3x100, 1x120, 1x120
Drep low-bar 2x120, 2x120, 2x120, 2x120, 3x120k
Bench 6x60, 6x80, 6x90, 6x100, 3x105, 3x105, 3x105, 2x110, 2x110, 1x120, 1x120, 8x100
Shyb nadhmat 1x12, 1x8x 1x6 (wide grip)



*/ Dnešní den začal úplně standardně. Ráno jsem se probudil a pozvracel se. Co nezvládl úterní Pumping Iron s Vlkem, Magumim a Carabasem, nebo středeční vánoční večírek naší zlo korporace, o to se postaraly dvě tabletky Colostra od Reflexu, večer před spaním. Asi. Nic jiného nového se v mém monotonním ajťáckém životě neudálo, takže to musí být tím. A nebo si jen tělo uvědomilo, že po dvou dnech, co už se může jakž takž hýbat, půjde opět cvičit a prostě řeklo ne. Já si bohužel luxus v podobě naslouchání vlastnímu tělu nemohu dovolit a tak se šlo. A protože si to umím udělat hezké, poslal jsem tam na lačno další dvě tabletky Colostra, společně s Omega3 (inspirováno životním příběhem může, jenž nemá žádný tělesný tuk) a v Aréně pak navrch přidal nakopávač. A docela to šlo. Chvílemi sice křupání v kolenech a kyčlích přehlušovalo prapodivné škrundání v břiše, ale nakonec z toho byl příjemný trénink na “lenocha”, jak by řekl navždy mladý Vlk. Hi-bar dřep už je příjemnější, nehonil jsem tolik hloubku, jak mi poradili v úterý kluci a zbytečně to neprosedával. Zaměřil jsem se na to, abych moc nepřemýšlel nad tím co dělám a prostě to udělal. Bench byl takový relaxační, musím ty 120tky zařazovat častěji, ani ne tak kvůli síle, jako spíš kvůli hlavě. Jsem z nich zbytečně vystrašený, přitom je to lehké. Nebudu se hnát za vysokými jedničkami, ale zůstanu u téhle váhy a dokud z toho nebudou trojky, tak se nehnu dál. Záda jsem dnes nedal. Už při rozcvičce jsem cítil, že to není dobré a u low-bar dřepu to bylo nepěkně cítit. Až trošku poladím na dřep, tak další na pořadu dne je právě tah. Magumi mi dal hromady rad, co změnit a tak bude na čem pracovat. Shyby byly jen tak pim-pam. Zkoušel jsem vyšší počet opakování, protože jsem se tuhle v diskusi s expertem přes ejakulace tloukl do prsou, že shyby jsou no problemo. Pravda je, že víc jak 12 shybů neudělám. Ne, že bych snad neměl sílu, ale já se prostě po osmém opakování začnu nudit. Je to stejný pocit, jako když souložíte a v duchu myslíte na to, jak sekáte trávník, jen abyste se proboha neudělali dříve než ona (tedy jako obvykle). Příště si sebou musím vzít nějaké Sudoku, nebo omalovánky, abych se u těch shybů zabavil. A taky se musím více prověsit a nepumpovat to, jak nějaký fitkoblb.

hi-bar vs low-bar



nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
visual


PříspěvekZaslal: pá prosinec 09, 2016 4:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ty si pripad.... koukam na to a mel bys zacit poradne makat:) Ses hrozna slecinka!
Proste je to jednoduchy, nohy+celej spodek nahovno a snazis se to dotahnout tim vrskem!
-------------
Ted vazne - cely se mi to zda dobry na ty tvoje skoro 2 metry.
Tesim se na nakej ten trenink kdyz uz jsem nedal session v Eaglu.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Přemík


PříspěvekZaslal: pá prosinec 09, 2016 6:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak takové chci mít shyby!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dave1913


PříspěvekZaslal: pá prosinec 09, 2016 9:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pozor, tady je to další Carabas :D dobrej příběh, pobavil mě :D
Za mě dřepy dobrý

Ps . ty máš dva metry? kolik vážíš?

Ps2 . ty shyby jsou neuvěřitelný, už ti myslím mocn echybí se přehounout do Muscle upu ne? Někdo dělá shyby po čelo, někdo nad bradu, někdo po hrudník a Olejnas po bradavky :D
_________________
David Gryc
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
g_dgrim
Moderátor


PříspěvekZaslal: so prosinec 10, 2016 6:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tie drepy vyzeraju uz celkom dobre. Najlepsia bola ta seria 3x100kg kde si isiel spravnu hlbku a pekne ti drzal spodny chrbat. Pri 5x80kg to bolo az priliz hlboke co ti pokazilo techniku na spodu.
_________________
JOGUBELLA! NOVÝ ŘASOVÝ JOGURT S EXTRA VELKÝMI KOUSKY TYKADEL! VAŠE ZAŽÍVÁNÍ SE VÁM ODMĚNÍ - KLINICKY TESTOVÁNO! JAKÝ DOVNITŘ, TAKOVÝ VEN!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: ne prosinec 11, 2016 7:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

161211: APK Jinonice (264) #1015

Drep hi-bar 5x20, 5x20, 5x40, 5x40, 5x60, 5x60, 5x80, 5x80, 5x80, 3x100, 3x100, 3x100, 3x100, 3x100, 5x100
Bench 6x60, 6x80, 6x100, 3x110, 3x110, 3x110, 1x120, 1x120, 1x120, 8x100
Shyb 6x6 wide grip (OT1:30M)



*/ Další trénink na lenocha. Dnes jsem původně cvičit ani nechtěl (neboť Colostrum mi ukázalo svoji odvrácenou tvář - aktuální bw 94kg), ale plácám se v osobním životě na mrtvém bodě a tak nějak mi svědčí nebýt doma, nehádat se a netrápit. Vzhledem k tomu, že to má negativní vliv nejen na spánek, stravu a trénování, ale i na práci, tak to budu muset do konce roku nějak vyřešit. Naštěstí tam dnes trénovaly amazonky Aréňácký a tak to byl solidní výplach mozku. Nicméně zpět k železu. Trénování hi-bar dřepu nese své ovoce a já mám radost. Objevil jsem pozici, kdy je činka hezky ukotvena a teď už jen ladím techniku. Snažím se nad tím tolik nešpekulovat a ačkoliv mám pocit, že ten dřep (coby do hloubky) ojebávám, výsledek hodnotím podle videí velice kladně. Krom toho, že jsem schopný držet záda a kolena, zúžit postoj a hlídat si vytáčení špiček, tak se mi absencí prosedávání výrazně zlepšily vazy a šlachy, kdy nedochází k jejich přetěžování a bolístky pomalu mizejí. Pokud to půjde takhle dál, v lednu bych už mohl zase začít zvedat nějak veseleji. Low-bar jsem dnes vynechal, aby si spodní záda odpočinula. Je to lepší, ale stále ne na zvedání. Bench klasika. Nevím čím to, ale prostě to tam lítá, tak jak potřebuji. Záda opět jen protahovačka na hrazdě, šetříme se na potom :)

___
@visual: Díky pane, na společný trénink se moc těším a doufám, že to proběhne brzy, neboť chci se naučit dřepovat jako ty - moc nemyslet, přijít a zvednout. Nahoď termín rád, se přizpůsobím, jen bych ocenil, aby to bylo od 9-10am, později už mám problém kvůli jídlu. Klidně ve tvém gymu.
@Přemík: Budeš je mít ještě lepší, cvič chytře a nikam nepospíchej, shyb je klasická silová dovednost a dá se snadno naučit. Rozhodně jsi na dobré cestě.
@Dave1913: Na "ujo vtipkára z Košúc” nemá nikdo. Jinak děkuji. Zrovna tebe teď dost sleduji, řešíme podobné věci, takže si k tobě chodím na log pro rozumy. Měřím asi 192cm a běžně vážím okolo 97.5kg ve standardní buřtoformě. Cíl je držet to okolo 98 a měnit tuk za sval, což pro mě jako pro naturála (čti chudáka) není moc snadné. Jinak já nemám absolutně žádnou pohybovou inteligenci (proto třeba nemůžu vzpírat) a nedokáži přejít z tahu do tlaku, kdy se dokáži dynamicky přitáhnout k pasu, ale už se nepřehoupnu do dipu. Asi by se to dalo naučit, ale muscle up je stejně jen frajeřinka pro 40ti kilový fotbalisty (snad se pan Ustinov neurazí :)
@g_dgrim: Moc děkuji vzal jsem si tvé rady k srdci a jsem za ně moc rád.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Olejňasolog #makamvArene Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 26, 27, 28  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru