Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 151, 152, 153, 154  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: ne červen 16, 2019 8:50 am    Předmět: Odpovědět s citátem

14.6.2019
ve znamení techniky cviků

1.lowbar dřep na nízký box s pauzou v pozitivní fázi - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 4x110, 3x130 (bez pásku), 2x140kg (odtud pásek), 2x145, 2x150, 2x155kg, 2x160kg https://www.instagram.com/p/Bysbv_ODHNq/
2.spoto benchpress - 4x80, 3x2x90kg, 2x2x92kg
3.startovní fáze deadliftu (výtah jen doprostřed holení) - 10x60, 10x100, 10x120, 10x130, 10x140kg
4.stahování protisměrných kladek na záda - 5x10
5.mrtvý tah na jedné noze s kladkou - 4x10
6.přítahy jednoruček v pozici plank - 4x10
7.triceps kladka - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po červen 17, 2019 6:21 am    Předmět: Odpovědět s citátem

16.6.2019

1.lowbar dřep - 5x30, 5x65, 5x90, 5x115, 3x137kg, 2x155kg (pásek), 2x162, 2x2x170kg - unavené, chtělo to ještě den odpočinku, ale to bych nezvládl kvůli práci
2.bench - 10x20, 10x40, 8x60, 6x75, 3x90, 2x97kg, 2x102kg, 2x2x105kg
3.shyby s protizávažím - 5x10
4.highbar dřep naširoko - 5x8 (50, 65, 80, 90, 100kg)
5.rozpažky s jednoručkama na rovné - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: po červen 17, 2019 9:51 am    Předmět: Odpovědět s citátem

spekounP napsal:
1.lowbar dřep na nízký box s pauzou v pozitivní fázi...

tak to je super nízký box, možná až zbytečně a pro některé z nás nedosažitelný :D

jinak ten seznam doplňujících cviků je parádní... to může vymyslet jenom trenér :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út červen 18, 2019 7:40 am    Předmět: Odpovědět s citátem

vlk# napsal:
spekounP napsal:
1.lowbar dřep na nízký box s pauzou v pozitivní fázi...

tak to je super nízký box, možná až zbytečně a pro některé z nás nedosažitelný :D

jinak ten seznam doplňujících cviků je parádní... to může vymyslet jenom trenér :)


výška boxu je volená tak, abych měl s rezervou pořád soutěžní hloubku. Ono když si to natočíš z boku, tak aby jsi splnil požadavky IPF, musíš jít docela dost hluboko. To video je točené zepředu a ještě jakoby zespoda, takže to zkresluje.

Co se týká doplňkových cviků, od začátku května jsem navázal spolupráci s Mírou Popem, takže opravdu tréninky mi píše on. Jsem maximálně spokojený, udělal mi diagnostiku a napsal mi cviky na pořešení spoustu problémů, které se se mnou táhnou už skoro rok. Po zhruba 6-ti týdnech cítím výrazné zlepšení, jsem schopen zase se někam posouvat.
můžu benchovat, aniž bych v noci nemohl spát bolestí, dostanu se zase pod činku u lowbaru, pomalu mi začínají fungovat dysfunkční svaly na zadku apod.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út červen 18, 2019 4:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

18.6.2019
ve znamení techniky tahu

1.tahy ke kolenům s 2s pauzou u kolen - 5x70, 5x100, 5x125, 5x145, 4x3x155kg, 3x165kg
2.bench - 10x40, 10x60, 6x75, 3x90, 5x3x100kg - pozitivní je, že dokážu už benchovat 100kg v sériích po třech s RPE mezi 7-8
3.dotahy (osa 10cm pod koleny) - 5x60, 5x100, 3x120, 3x140, 3x160, 3x180, 2x200, 1x210 (pásek), 1x220kg, 1x227kg - nejhorší pro mě po tom všem, co předcházelo, zvládnout úchopově
4.mrtvý tah na jedné noze s osou - 5x10
5.startovní pozice tahu (výtah doprostřed holení) - 5x70, 5x110, 5x140, 5x150, 5x160, 5x170kg (tohle už s trhačkama)
6.landmine press - 4x10
7.zákopy v leže - 4x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá červen 21, 2019 2:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

21.6.2019

1.lowbar dřep na box s pauzou v pozitivní fázi - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 4x110, 3x130, 2x145kg (pásek), 2x152kg, 2x157kg, 2x162kg, 2x160kg
2.bench (nohy na lavici) - 10x40, 5x60, 5x70, 2x3x80kg, 6x2 (85, 87, 90, 92, 95, 97kg) - výrazně těžší než klasika
3.legpress - 6x10
4.přítahy s jednoručkama s oporou hrudníku - 5x10
5.zákopy v leže - 5x10
6.triceps kladka - 4x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po červen 24, 2019 9:12 am    Předmět: Odpovědět s citátem

23.6.2019

1.lowbar dřep - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 3x110, 3x130 (bez pásku), 2x145kg (pásek), 5x2x150kg
2.floorpress - 10x20, 10x40, 6x60, 5x75, 3x85, 3x2x90, 2x2x95 (improvizace na chatě, mám stojan, ale nemám lavičku - při floorpressu mi vychází osa asi 2cm nad hrudník)
3.mrtvý tah na jedné noze s osou - 5x10
4.pullover přes válec - 4x10 (trochu jsem zanedbával, takže hodně bolestivé, už to chtělo trochu tu hrudní páteř rozhýbat)
5.dynamický plank na míči - 4 série
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st červen 26, 2019 9:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

26.6.2019
dnešní trénink - testy celý trojboj do 2RM
pokud bych to měl charakterizovat jedním slovním spojením tak by to bylo asi: "vítězství vůle nad hmotou"
https://www.instagram.com/p/BzLxfhdiQz6/

tohle počasí, co teď panuje + celodenní pobyt na stavbách + málo spánku, všechny tyhle aspekty mě dost likvidují a podle toho taky vypadal trénink

1.lowbar dřep - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 5x110, 3x130, 2x147kg (pásek), 2x157kg, 2x167kg, 2x175kg, 2x177kg
2.bench - tady mám okno a moc si nepamatuju postup sérií, ale na konci bylo 2x95kg, 2x102kg, 2x107kg, 2x110kg
3.tahy klasikou - 5x60, 5x80, 5x100, 3x120, 3x140, 3x160, 2x180, 2x200kg, 2x215kg (pásek), 2x225kg (nedotažené 2.opáčko - úchop fail), 2x225kg (trhačky) - opět problém s úchopem - rozbité ruce z osy po celém trojboji v kombinaci s tím vedrem díky, kterému se člověk potí jako prase
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po červenec 15, 2019 7:05 am    Předmět: Odpovědět s citátem

13.7.2019

první trénink po dovolené - trochu improvizace, protože jsem cvičil na chatě, kde nemám úplně všechno potřebné vybavení

1.dřep s pauzou v pozitivní fázi - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 4x110, 3x125kg (sem bez pásku), 2x135kg (pásek), 2x140kg, 2x145kg, 4x2x135kg - chvíli trvalo, než si to sedlo, na zádech těžký, ale podle videa docela gut
2.spoto bench (2s pauza) - 5x60, 5x70, 3x80, 2x85, 2x2x90, 2x2x85kg - to lítalo dobře
3.francouzský tlak + biceps ve stoje s osou - 4x12
4.rozpažky s jednoručkama + přítahy v předklonu s osou - 4x10
5.tlaky s jednoručkama - 4x12
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út červenec 16, 2019 6:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

15.7.2019
včera úplně plné fitko lidí, u některých cviků jsem musel improvizovat

1.tahy klasika deficit, stopka po startu - 5x50, 2x5x70, 5x90, 5x110, 5x130, 5x150 (pásek), 5x155kg, 5x160, 2x5x150kg - když jsem jel deficity naposledy, měl jsem pod sebou 2 gumy, což ještě bylo ok, včera jsem zkoušel 3 gumy, ale už je to na mě moc, všechno bylo lehké, ale už se do toho nedokážu pořádně srovnat, mám kulaté celé horní záda a ve spodní pozici kolena vadí rukám
2.cg bench - 10x20, 10x40, 5x60, 5x70, 5x75, 5x80, 5x85kg, 2x5x75kg - všechno hodně lehké, cca 7kg nad plán
3.hacken dřep (místo obsazeného legpressu) - 6x10 (2 série rozcvik)
4.GHR - 2x8, 1x7, 1x6 - v Kentoyi není lavice na GHR - používám rovnou lavici na sedlehy - zapřu si paty za opěrku a používám dopomoc expanderu
5.mrtvý tah na jedné noze s osou - 1x10 (rozcvik), 4x6
6.dynamický plank na míči - 4 série
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt červenec 18, 2019 6:58 am    Předmět: Odpovědět s citátem

17.7.2019
trénink rozdělený na dopolední a večerní fázi - ráno jsem musel na rychlo do práce a nestihl jsem doplňky

1.fáze:
1.dřep s pauzou dole - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 4x110, 3x130kg (bez pásku), 3x140kg (pásek), 2x3x145kg
2.spoto bench - 10x20, 10x40, 8x60, 5x70, 3x80, 3x87, 2x3x90kg
3.test sumo tah (po delší době test, jak jsem na tom) - 5x70, 5x90, 5x110, 5x130, 5x150, 3x170, 3x190, 3x210kg (bez pásku), 3x220kg (pásek, RPE 8,5) - dobré

2.fáze:
1.kladka triceps - 7x10 (3 série rozcvik)
2.biceps EZ - 5x10 (1série rozcvik)
3.rozpažky na rovné lavici - 5x10 (1 série rozcvik)
4.shyby (stroj s protizávažím) - 7x5 (3série rozcvik)
5.tlaky s jednoručkama v sedě - 12x7,5kg, 12x10kg, 10x15kg, 4x8x20kg
6.pullover přes válec - 3x10
7.obrácené rotace - 3x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: čt červenec 18, 2019 11:06 am    Předmět: Odpovědět s citátem

dvoufázový trénink... paráda :) to sumo je fakt dobré, na to že má po dovči, tak výborné!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt červenec 18, 2019 11:31 am    Předmět: Odpovědět s citátem

dík Vlku, uvidí se, jak to půjde dál
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá červenec 19, 2019 10:50 am    Předmět: Odpovědět s citátem

19.7.2019

1.dřep lowbar - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 4x110, 3x130, 2x150 (pásek), 2x157kg, 2x162kg, 2x167kg
2.cg bench - 10x20, 10x40, 8x60, 5x75, 5x82, 5x85, 5x87, 2x5x82kg
3.hiptrust - 4x10
4.GHR - 4x6
5.mrtvý tah na jedné noze s osou - 5x6
6.legpress - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út červenec 23, 2019 6:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

22.7.2019

1.sumo tahy z deficitu (2 gumy) - 5x60, 5x80, 5x100, 5x120, 4x140, 3x160, 3x175 (bez pásku), 3x180kg, 3x185kg, 3x190kg, 2x3x180kg - při sobotním tréninku dynamiky, konkrétně při sprintech, jsem si natáhnul pravé tříslo a bylo to trochu cítit cca od 160kg
2.kliky na bradlech (na stroji s protizátěží) - 4série rozcvik, 8x5 (protizátěž 10kg) - pořád mě v negativní fázi nepříjemně tahají ramena, ale už je to výrazně lepší, brzo snad budou kliky s bw
3.pullover s jednoručkou - 6x8 (2 série rozcvik)
4.tlaky s jednoručkama v sedě - 10x7,5kg, 10x12,5kg, 8x17,5kg, 5x22,5kg, 7x5x25kg, 5x27,5kg
5.shyby na stroji s protizátěží - 2 série rozcvik, 8x5 (protizátěž 20kg)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 151, 152, 153, 154  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: