Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: po prosinec 09, 2019 9:42 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Parádně strávený víkend s partou skvělých lidí.
Jsem rád, že jsem poznal Maciaka s Dankou.
Všechno bylo super až na moje výkony. Měl jsem v plánu ukončení cyklu testy na všechny disciplíny, bohužel mám aktuálně v práci klasický předvánoční chaos, který mě dost výrazně semlel jak psychicky tak hlavně fyzicky.

7.12.2019
1.lowbar dřep - up to 3x145kg, 1x165kg, 1x175kg, 1x185kg - strašnej grind
2.bench - up to 1x110kg, pak miss na 115kg
3.tahy - vyjel jsem rozcvik do poměrně lehké 1x215kg bez pásku, jenže po odložení činky jsem měl dost brutální blackout, udělalo se mi fakt zle, tak jsem se na to vykvaknul
4.bench - zkoušel jsem znova bench, jestli to po tazích nebude lepší - průběh úplně stejný - relativně lehká 110kg a miss se 115kg
5.nějaký kombo na prdel

8.12.2019
1.sumo tahy - 5x70, 5x95, 5x120, 3x145, 3x170, 3x195, 1x215, 1x230, 0x240 - bída potvrzena, 4x3x210kg
2.pressy ve stoje - 4x5x60kg - Maciak mi upravil techniku, za co mu děkuju
3.bench (nohy natažené na lavici) - up to 4x5x85kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: po prosinec 09, 2019 2:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

pěkný, ten dřep 185 kg jsem neviděl, ale to už je hezká váha, jde to nahoru :)

a ty tahy jak jsi v neděli odpracoval, to bylo něco ;)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st prosinec 11, 2019 5:15 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Těch sobotních 185kg ani vidět nechceš, měl to být 2.pokus, ale byl to zase grind jako prase a nahoru to právě moc nejde.


Naposledy upravil spekounP dne st prosinec 11, 2019 5:21 am, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st prosinec 11, 2019 5:20 am    Předmět: Odpovědět s citátem

10.12.2019

1.lowbar drep - up to 1x175kg, 1x185kg, 1x190kg - trochu mě po sobotě trápilo ego, tak jsem mu dal nějakou naplast
2.pin squat - 3x60, 3x90, 2x120, 2x140, 2x145kg, 2x150kg - nová variace dřepu, bylo to dobré
3.bench (nohy na lavici, 2s pauzy) - 2x90, 2x2x95kg
4.zakopy v leze - 10x25kg, 10x35kg, 10x40kg, 8x45kg, 8x50kg, 6x55kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt prosinec 12, 2019 3:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

12.12.2019

1.sumo tahy - 5x170kg, 5x180kg, 5x190kg, 2x5x200kg
2.pin bench (2s pauza) - 3x85kg, 2x2x90kg, 2x2x95kg
3.komplex zadní ramena - 4x10
4.pritahy jednorucek v leze na lavičce - 5x8

Mel jsem jít tlaky na ramena místo benche, ale v sobotu se nedostanu na bench, tak jsem to otocil
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: so prosinec 14, 2019 9:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

14.12.2019

1.lowbar drep pauzovany - 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x3x150kg
2.tlaky za hlavou (takovej napolo press, napolo pusspress) - 2x5x40kg, 3x5x42.5kg - docela mizerie, ramena na to nejsou mobilitne moc připravený
3.nejaky kompenzace a zadní ramena
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út prosinec 17, 2019 1:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

17.12.2019

1.lowbar dřep - up to 2x160, 2x2x165kg
2.mrtvý tah na jedné noze s osou - 4x8-10
3.cg bench - up to 5x75, 5x80, 5x85, 5x90
4.rozpažky na rovné lavici s ručkama - 4x10
5.pressy ramena - 5x10

něco na mě leze a pořád s tím bojuju, hádám, že mě to skolí na vánoce, jako každej rok
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt prosinec 19, 2019 5:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

19.12.2019
2 tréninky spojené do jednoho

1. čelní dřep - 5x65, 5x80, 3x5x95kg
2.sumo tahy - 3x190kg, 2x210kg (no belt), 2x2x220kg
3.flat bench - 3x85kg, 3x2x95kg, 2x100kg
4.superky pullover přes válec + rozpazky s ruckama - 3x10+10
5.triceps kladka - 5x12
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po prosinec 23, 2019 3:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

21.12.2019

1.pin bench - 3x5x80, 3x3x90kg
2.nejaky doplňky - kompenzace

23.12.2019

1.lowbar drep - 5x120kg, 5x140kg (bez pasku), 3x5x150kg
2.vypady vzad s jednoruckama - 8x5
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt prosinec 26, 2019 11:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

26.12.2019

1.sumo tahy - 5x70, 5x90, 5x110, 5x130, 5x150, 5x170, 5x190 (bez pásku), 2x5x200kg, 5x195kg
2.bench - 5x82, 3x5x90kg
3.tlaky ve stoje - 5x6
4.pritahy s jednoruckama (bird dog pozice) - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út prosinec 31, 2019 8:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

28.12.2019
bohužel jen bench, nebyl jsem schopnej dřepat, pravý stehno je přetížený jako prase a momentálně už je to ve fázi, kdy se občas probudím bolestí v noci.
budu muset vyřadit z tréninku sumo-tahy, protože po nich je to vždycky extrémní

1.bench - up to 3x92,5kg, 2x97,5kg, 2x102,5kg, 2x2x97,5kg, 3x3x92,5kg - no síla moc nebyla

30.12.2019
vsadil jsem všechno na jednu kartu a absolvoval před dřepama kompletní trénink zadku - polomosty s gumou, clamshelly a tahy na jedné noze s osou.
výsledkem byl jeden z nejlepších tréninků dřepů za poslední asi měsíc bez bolesti nohy.

1.dřep s pauzou v návratové fázi - 5x120kg, 3x140kg, 3x147,5kg, 3x150kg
2.cg bench - 5x75kg, 5x80kg, 5x82,5kg, 5x85kg, 5x87,5kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: út prosinec 31, 2019 8:30 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Budeš zaraďovať zadok pred drepy stále? Nemalo to vplyv na výkon na drepe?
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út prosinec 31, 2019 9:32 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Hele nevím. Nejel jsem to úplně na krev a zafungovalo to jako super aktivace, cítil jsem se na dřepu hodně silně. U těžších dřepů to asi na výkon vliv mít bude, ale aktuálně je to o tom, jestli jsem vůbec schopen dřepat.

Mám problém s psoasem na pravé noze, který je dost stažený, vypíná mi to pravou půlku prdele a všechno jde přes nohu, u tahů sumem cítím pravé tříslo a navíc mi to kurví techniku, protože pravá noha jde víc dopředu. Následně pak další trénink nejsem schopen přes bolest dřepovat.

uvidíme, jestli dokážu ten psoas uvolnit, protože to je alfa a omega všech problémů.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt leden 02, 2020 12:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

2.1.2020
novoroční testy - trojboj do 5RM

1.dřep - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 5x110, 5x130, 5x145kg (SDB, bez pásku), 5x157kg (pásek), 5x162kg - poslední sérka hodně krvavá, problém je jednak kondice - někdy po třetím opakování výrazně dochází kyslík, větší problém je ale pořád náklon činky a nerovnoměrné zatížení obou stran
2.bench - 10x20kg, 10x40kg, 10x60kg, 5x80kg, 5x92kg, 4x97kg (fail), 5x90kg, 5x95kg - síla na benchi se během vánoc ztratila
3.sumo tahy - 5x60, 5x90, 5x110, 5x130, 5x150, 5x170, 5x190kg (bez pásku), 5x210kg (pásek) - měl jsem jít ještě jednu sérku o 5kg výš, ale měl jsem toho už plný brejle a nedokázal jsem se na ní nahecovat

https://www.instagram.com/p/B60JgnFhQRD/


Naposledy upravil spekounP dne ne leden 05, 2020 5:34 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: čt leden 02, 2020 10:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

doporučuji mrknout k Pajasovi na insta... na ty dřepy.

normální člověk by řekl, že po druhém opáčku musí ukončit.

grinder by řekl, že to zabalí po třetím opáčku.

Pajas jich udělal přesně těch pět, jak má napsáno. jestli chcete vidět jak, tak mrkněte ;)

Pajasi, ta Tvoje endurance, ta je prostě neuvěřitelná :D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: