|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Frozz.

|
Zaslal: út duben 16, 2013 7:11 pm Předmět: |
|
|
CF #62:
warm-up:
shoulder + hip mobility
800m run
x squat
x lunge
x pistol
x ringdip
x V-up
x HSPU
x pushup
x situp
x TTB
Mobility:
Scapula (ball)
Bands
Skill:
OHS
AMRAP 10min:
OHS (45kg) + KB swing (32kg)
3-3
6-6
9-9
12-12
...
.....
- tak jsem si znovu ověřil, že musím pořádně protahovat ramena, mam je prostě ztuhlý -> problémy u OHS, i když pak to povolilo a šlo to fajn (na to, že jsem OHS asi 4 měsíce nedělal)
- schválně jsem si porovnával techniku a držení ramen při různých pohybech se začínajícím vzpěračem, a jemu ty ruce nejdou vůbec dopředu a dokáže je udržet na místě, s tím mám obrovský problémy
- strečuju strečuju, pořád, ale asi zařadím nové cviky na ty ramena-prsa, limituje mě to na OHS _________________ "For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Frozz.

|
Zaslal: st duben 17, 2013 7:17 pm Předmět: |
|
|
Posilovna:
warm-up:
shoulder + hip mobility
x squat
x pushup
x situp
x press
Front squat + lunges: 70kg + 20/20kg DB
Dumbbell flyes: velký rozsah, procítěně
50 burpee
Row + DB rear delts:
Bic + tric:
- kulturisticko-kondiční trénink
- lilo ze mě pěkně, vzal jsem si vzorek Cellulor C4 a hezky nakopnul, pumpa skvělá
- ramena ze včera KO (OHS  )
- nevím, jak teď budu v Praze, tzn. nevím, jak budu moct chodit na CF, ještě to musím promyslet, možná tam přijedu, dám 2 fázový, tzn. 4 tréninky za 2 dny, brigáda a dom
Váha: 87kg , asi si skočím na INBODY, sám jsem zvědavý. _________________ "For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."
|
|
| nahoru |
|
 |
Frozz.

|
Zaslal: čt duben 18, 2013 9:49 pm Předmět: |
|
|
Posilovna:
warm-up:
shoulder mobility
x squat
x pushup
x situp
x press