_________________ "For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."
- musím se pochlubit , byl jsem pochválen za techniku trhu, to mě těší a zároveň je to motivace dál se zlepšovat
_________________ "For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."
Naposledy upravil Frozz. dne čt říjen 31, 2013 11:46 pm, celkově upraveno 4 krát
Přemístění technicky z beden:
40-50-60-70-75-80-90
Výraz do střihu:
řeklbychžedocelahodněkrát-40
Pozved (mrtvý tah): síla se vrací
60-90-110-130-150-160-170
Doplňky (mobilita, odstranění disbalancí, posílení core a břicha apod. - budu to teď psát takto):
Uni-plank
Mobilita ramen - bandy
Uvolnění spodních zad
Foam roll
KB páka
JČ uni-předklony na jedné noze
Balanc na míči (břicho)
Veslo 1km, max odpor
- dobrýý , Kulich je mučitelka!
- rád jsem tě potkal, Smetáku
Naposledy upravil Frozz. dne so říjen 26, 2013 12:59 am, celkově upraveno 2 krát
Sprinty A: cca 70-80%
100m
15s pauza
100m
15s pauza
100m
15s pauza
100m
15s pauza
100m
15s pauza
100m
15s pauza
100m
15s pauza
100m
15s pauza
100m
15s pauza
100m
- povedený ranní trénink, ty 100m byly hnusný, 15s uteče až moc rychle - nohy z betonu
- jinak dnes po probuzení mi zase tekla krev z nosu, intenzivně, asi 20minut jsem měl hlavu na záchodem, přemýšlel jsem, že se na trénink vyseru, ale ucpal jsem nos toaleťákem a šel jsem
tak nabudúce upchaj nos toaleťákom hned a žiadne naklánanie nad misu...a normálne si lahni do kľudu, ked je to fakt intenzívne + začni brať ascorutin , bežne k dostaniu v lekárni
_________________ "I guess he’s taking Hunt to Takedown City, where the pain is free and the hits are plenty."
On to Turakam nemyslí zle, občas jsou ty jeho poznámky na ránu, ale většinou jsou dost na místě. To je takový náš Dr. House
"Conor Bless"