Smile04 - silová příprava na strongy, mám svůj cíl

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Smile04 - silová příprava na strongy, mám svůj cíl  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Smile04 - silová příprava na strongy, mám svůj cíl
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

co je lepší pro někoho kdo začíná cvičit a má v normálu tuk i pomer vyska vaha?objemovka nebo rys??dumejte nad tim.
objemovka
80%
 80%  [ 112 ]
rysovacka
19%
 19%  [ 27 ]
Celkem hlasů : 139

Autor Zpráva
madball

PříspěvekZaslal: so listopad 22, 2014 9:15 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jono, na WSB jsem úplně zapomněl. Nějakých pár let zpátky jsem tak cvičil, respektive hodně podobně a hodně mě to bavilo a silově jsem šel poměrně rychle nahoru, ale tak u mě je to hodně daný tím, že jsem pořád začátečník (stejně jako Draper ), protože po půl roce mám vždycky nějakou pauzu a začínám od znova, ale o to rychleji a na konci je většinou nějaký to PRko.
Akorát, co jsem četl čistý WSB, tak jsem to ani nedočetl, protože ta knížka má poměrně dost stránek a přestalo mě to bavit. Trénink mi připadá zbytečně složitej a podle mě se špatně sleduje progres, protože se tam prakticky pořád mění cviky a jede do max., pokud jsem to chápal dobře, což je podle mě zbytečně velkej stres na CNSku.
Nějaká lineární periodizace s cyklováním, potažmo nelinární mi přijde lepší, s tím že se točí intenzita objem, případně nějaká technika nebo speed day. A doplňkový cviky opravdu jen jako doplňky na dysbalance nebo slabiny, ne na nich stavět trénink jak je to podle mě ve WSB. Ale jak říkám, možná to špatně chápu, protože jsem tu knížky nepřečetl ani zdaleka celou.
To, co jsem psal výše bych prostě nasadil na chvíli, abych zapracoval na mrtvým bodu deadliftu.
Řešit to, že dotáhnu hodně, ale nezvednu to ze země podle mě nemá smysl, respektive hledat problém, ale prostě sundat váhu a zvedat ze země.