PROTEINY III.


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 57, 58, 59  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - PROTEINY III.  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> PROTEINY III.
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Study


PříspěvekZaslal: ne červen 05, 2016 8:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nevíte někdo proč ta proteinová tyčinka od Prom-in už není téměř nikde k sehnání? To se už přestala vyrábět?
_________________
Chce to čas...

https://www.instagram.com/studynkapetr/
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TheGhost


PříspěvekZaslal: so červen 11, 2016 12:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Čaute, jaký je ideální protein 80 tak do 420 Kč za kg.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ronnie
Administrátor


PříspěvekZaslal: so červen 11, 2016 1:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

TheGhost napsal:
Čaute, jaký je ideální protein 80 tak do 420 Kč za kg.


Vezmi tento: https://obchod.ronnie.cz/s-5839-high-whey-80.html
Jen asi počkej tak do cca zítra, 2270g balení bude zase tak na týden za 899 Kč.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Ronnie
Administrátor


PříspěvekZaslal: so červen 11, 2016 1:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Study napsal:
Nevíte někdo proč ta proteinová tyčinka od Prom-in už není téměř nikde k sehnání? To se už přestala vyrábět?


Byly tam nějaké technologické starosti, tak se stahovala z trhu. Určitě to vyřeší a zase bude.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Endo


PříspěvekZaslal: st červen 29, 2016 8:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím Vás.
Aby som nejako začal, tak už zopár rokov používam rôzne druhy a značky proteínov. Zväčša sa však jedna o klasiku, teda syrovátkový koncentrát či izolát a občas nejaký viaczložkový. Väčšinou to stále točím okolo značiek Nutrend, Prom-In, Natural Nutrition, Biotech, a občas Survival, Scitec atď. Keď volím viaczložkový tak buď Matrix od Syntraxu, od Biotechu Nitro Gold alebo Protein 80Plus od Weidera.
Teraz som však uvážil a zaobstaral si samotný micelárny kazeín (od Best Nutrition). No jak na potvoru mi hneď od prvej dávky spôsobuje tráviace problémy. Hlavne nafúknuté brucho a nepríjemný pocit plnosti. A pritom aj niektoré viaczložkové, ktoré som mal ho obsahovali a žiadny problém som nepocítil.
Nestretol sa niekto s niečim podobným? Ak áno, budem rád za rady či postrehy čím to môže byť spôsobené. Rád by som si zaobstaral nejaký iný, no aby to neskončilo ako s týmto a neboli to vyhodené peniaze.

Diiiik.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Reality


PříspěvekZaslal: čt červen 30, 2016 6:41 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Mohlo ti to nesednou jednorázově v souvislosti s něčím jiným, to poznáš když ho vyzkoušíš opakovaně, jestli budou problémy stejný. A pokud budou, hledej problém ve značce, protože Best nutrition je jedna z těch co jsou v kvalitě používaných surovin hodně nízko. Nevím jestli je to pořád stejně, ale jejich suplementy se vyráběly v českém ATP (to není zárukou špatnosti, dělají tam pro dost značek super věci, ale taky dost věcí co jsou mimo).
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Endo


PříspěvekZaslal: čt červen 30, 2016 7:42 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Reality napsal:
Mohlo ti to nesednou jednorázově v souvislosti s něčím jiným, to poznáš když ho vyzkoušíš opakovaně, jestli budou problémy stejný. A pokud budou, hledej problém ve značce, protože Best nutrition je jedna z těch co jsou v kvalitě používaných surovin hodně nízko. Nevím jestli je to pořád stejně, ale jejich suplementy se vyráběly v českém ATP (to není zárukou špatnosti, dělají tam pro dost značek super věci, ale taky dost věcí co jsou mimo).


Problémy boli aj s ďalšími dávkami. Preto som ho po týždni prestal brať.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AldaB


PříspěvekZaslal: so červenec 02, 2016 9:23 pm    Předmět: re Odpovědět s citátem

Ronnie napsal:
TheGhost napsal:
Čaute, jaký je ideální protein 80 tak do 420 Kč za kg.


Vezmi tento: https://obchod.ronnie.cz/s-5839-high-whey-80.html
Jen asi počkej tak do cca zítra, 2270g balení bude zase tak na týden za 899 Kč.

ZKus se kouknout na allwhey. neco takova cena bude ale takova cena nevim jak bude kvalitni :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilakus


PříspěvekZaslal: po červenec 11, 2016 8:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pravidelně si kupuju tento protein:
https://obchod.ronnie.cz/s-1879-100-whey-protein-professional.html?gclid=CPSJ47qM7M0CFeUV0wodp7kNFw

Chtěl jsem si teď ještě dokoupit BCAA, ale u tohoto proteinu čtu, že v jedné dávce je 4,5g BCAA, což by mi mělo po tréninku stačit. Mám pravdu nebo si mám ještě dokoupit samostatně BCAA? BCAA jsem měl v plánu brát po tréninku 5g, ale když teď čtu, že už je to v tom proteinu... Dík za radu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ronnie
Administrátor


PříspěvekZaslal: po červenec 11, 2016 8:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

4,5 g BCAA ano, ale nejsou určitě ve volných formách, ale ve formě vázané, tzn. samostatné použití BCAA (myšleno těch, co jsou ve volných a tedy ihned vstřebatelných formách) před nebo v průběhu tréninku (nikoli po něm) může mít určitě přínos.

Jinak by mě zajímalo, odkud jsi zkopíroval ten odkaz výše? Mate mě tam to "...?gclid=..." a přemýšlím, kde a proč se to tam vzalo. :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Vilakus


PříspěvekZaslal: po červenec 11, 2016 8:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nikoli po něm - většinou všude čtu, že BCAA (2:1:1) bych měl brát zejména ihned po tréninku, aby se zachovala svalová vlákna ne? Takže jsem měl v plánu koupit BCAA v prášku a to bych si domíchal do potréninkového proteinu.

Ten odkaz už ani nevím, možná je to pozůstatek nějaké reklamní kampaně...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ronnie
Administrátor


PříspěvekZaslal: po červenec 11, 2016 8:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Z mého pohledu BCAA určitě před tréninkem a v jeho průběhu, mimo jiné pro zabránění odbourávání vlastní svalové hmoty (což není nějaký imaginární mýtus, ale reálně se dějící věc, které BCAA velmi účinně brání). V současnosti je tohle o to lepší, že jak se začala vyrábět BCAA instatní, může je člověk popíjet v průběhu a řešit tím i pitný režim.

Jinak co se týče potréninkového nápoje, pak tam je určitě lepší volba komplexní rychlevstřebatelný protein, viz třeba popis v tomto článku:
http://kulturistika.ronnie.cz/c-7511-potreninkovy-napoj.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Vilakus


PříspěvekZaslal: po červenec 11, 2016 9:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ten článek o potréninkovém nápoji je velice zajímavý, zejména tento odstavec:

Jaké sacharidy volit po cvičení? Naším cílem je zvýšit hladinu inzulínu co nejrychleji, aby mohl tento nejanaboličtější hormon v těle dopravit živiny do cílových periferií. Vhodným řešením jsou monosacharidy a disacharidy s vysokým glykemický indexem (GI). Mezi monosacharidy patří glukopur (dextróza, D-glukóza), což je vlastně samotný krevní cukr, tudíž se nemusí štěpit na další jednodušší složky a zajistí nejrychlejší obnovu glykogenu. Dalším možným řešením je volba maltodextrinu, který je složen z pěti molekul glukózy, ale glykemický index má obdobný jako glukóza, tudíž na něj inzulín reaguje prakticky stejně rychle. Hlavní rozdíl proti glukóze je, že dokáže udržet vysokou hladinu krevního cukru déle než glukopur, což někteří lidé citlivější na zvýšenou glykémii nemusí dobře snášet.

Tedy jako příjem sacharidů bych zvolil hroznový cukr, kolik gramů je ideálních? Jsem v objemu. Přimíchal bych si to do hydro proteinu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DeGuise


PříspěvekZaslal: út červenec 12, 2016 6:45 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Vilakus napsal:
Ten článek o potréninkovém nápoji je velice zajímavý, zejména tento odstavec:

Jaké sacharidy volit po cvičení? Naším cílem je zvýšit hladinu inzulínu co nejrychleji, aby mohl tento nejanaboličtější hormon v těle dopravit živiny do cílových periferií. Vhodným řešením jsou monosacharidy a disacharidy s vysokým glykemický indexem (GI). Mezi monosacharidy patří glukopur (dextróza, D-glukóza), což je vlastně samotný krevní cukr, tudíž se nemusí štěpit na další jednodušší složky a zajistí nejrychlejší obnovu glykogenu. Dalším možným řešením je volba maltodextrinu, který je složen z pěti molekul glukózy, ale glykemický index má obdobný jako glukóza, tudíž na něj inzulín reaguje prakticky stejně rychle. Hlavní rozdíl proti glukóze je, že dokáže udržet vysokou hladinu krevního cukru déle než glukopur, což někteří lidé citlivější na zvýšenou glykémii nemusí dobře snášet.

Tedy jako příjem sacharidů bych zvolil hroznový cukr, kolik gramů je ideálních? Jsem v objemu. Přimíchal bych si to do hydro proteinu


Zdar, obvykle se doporučuje až 1g glukózy na kg váhy, nicméně dost jsem s tím za ty roky experimentoval a tahle porce je opravdu velká šlupka, která má z dlouhodobého hlediska potenciál způsobit cukrovku II. typu. Každý má rozdílnou citlivost, takže někomu stačí výrazně menší dávka, aby docílil kýženého anabolického efektu. Nezapomínejme, že důležitějším aspektem je glykemická nálož, nežli GI, takže třeba příjmem většího množství maltodextrinu s nízkým obsahem glukózy (např. DE-6), člověk docílí stejného efektu s tím, že vyšší hladinu glykémie udrží delší dobu a náběhové hrany jsou menší. Dalším faktorem v obsahu potréninkového nápoje je přítomnost glukogenních volných AMK, jako je Glutamin, BCAA atd., které také zásadním způsobem zvyšují glykémii. Na svou váhu asi 126kg dávám pouhých 20g glukózy, 50g Malty DE-6 + volné AMK a úplně to stačí. Správně by měl člověk dávku v objemu postupně zvedat, protože inzulínová odezva bude zase naopak postupně klesat.

Jinak nevím, jestli to už bylo uvedené na pravou míru (nemám sílu to projíždet), ale v tom jinak výborném článku je jeden absolutní nesmysl a to rada přijímat s potréninkovým nápojem vitamín C. Céčko blokuje přechodu glukózy do buňky. Vitamín C se užívá společně s kloubní výživou mimo potréninkový čas.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilakus


PříspěvekZaslal: út červenec 12, 2016 7:31 am    Předmět: Odpovědět s citátem

DeGuise napsal:
Vilakus napsal:
Ten článek o potréninkovém nápoji je velice zajímavý, zejména tento odstavec:

Jaké sacharidy volit po cvičení? Naším cílem je zvýšit hladinu inzulínu co nejrychleji, aby mohl tento nejanaboličtější hormon v těle dopravit živiny do cílových periferií. Vhodným řešením jsou monosacharidy a disacharidy s vysokým glykemický indexem (GI). Mezi monosacharidy patří glukopur (dextróza, D-glukóza), což je vlastně samotný krevní cukr, tudíž se nemusí štěpit na další jednodušší složky a zajistí nejrychlejší obnovu glykogenu. Dalším možným řešením je volba maltodextrinu, který je složen z pěti molekul glukózy, ale glykemický index má obdobný jako glukóza, tudíž na něj inzulín reaguje prakticky stejně rychle. Hlavní rozdíl proti glukóze je, že dokáže udržet vysokou hladinu krevního cukru déle než glukopur, což někteří lidé citlivější na zvýšenou glykémii nemusí dobře snášet.

Tedy jako příjem sacharidů bych zvolil hroznový cukr, kolik gramů je ideálních? Jsem v objemu. Přimíchal bych si to do hydro proteinu


Zdar, obvykle se doporučuje až 1g glukózy na kg váhy, nicméně dost jsem s tím za ty roky experimentoval a tahle porce je opravdu velká šlupka, která má z dlouhodobého hlediska potenciál způsobit cukrovku II. typu. Každý má rozdílnou citlivost, takže někomu stačí výrazně menší dávka, aby docílil kýženého anabolického efektu. Nezapomínejme, že důležitějším aspektem je glykemická nálož, nežli GI, takže třeba příjmem většího množství maltodextrinu s nízkým obsahem glukózy (např. DE-6), člověk docílí stejného efektu s tím, že vyšší hladinu glykémie udrží delší dobu a náběhové hrany jsou menší. Dalším faktorem v obsahu potréninkového nápoje je přítomnost glukogenních volných AMK, jako je Glutamin, BCAA atd., které také zásadním způsobem zvyšují glykémii. Na svou váhu asi 126kg dávám pouhých 20g glukózy, 50g Malty DE-6 + volné AMK a úplně to stačí. Správně by měl člověk dávku v objemu postupně zvedat, protože inzulínová odezva bude zase naopak postupně klesat.

Jinak nevím, jestli to už bylo uvedené na pravou míru (nemám sílu to projíždet), ale v tom jinak výborném článku je jeden absolutní nesmysl a to rada přijímat s potréninkovým nápojem vitamín C. Céčko blokuje přechodu glukózy do buňky. Vitamín C se užívá společně s kloubní výživou mimo potréninkový čas.



Pročítal jsem teď ještě nějaké zkušenosti lidí s glukozou a menší množství vychází jako ideální varianta. Takže máš pravdu. Tudíž pro mě jako 85Kg vážícího v objemovém tréninku by bylo ideální 10-15g hroznového cukru. A asi tak 10 minut na to, bych si dal hydro protein. Jinak před a během tréninku bych popíjel BCAA. Můžu to mít nějak takto nastavené?

Pak jsem ještě četl nějakou studii, že glukoza brání růstovému hormonu. Pokud ale onu glukozu beru v malé dávce po tréninku, tak by to vadit nemělo?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CFM Instant Whey 80 | Extrifit
Nejkvalitnější CFM protein s přírodními trávicími enzymy!
699 Kč
Ultra Speed 80 Fair Power ® + šejkr ZDARMA! | Survival
Volba pro nejnáročnější. Složení bez kompromisů, skvělá chuť!
1399 Kč
Whey Taste | Dex
Proteinový suplement tvořený z 95 % proteinovým syrovátkovým koncentrátem.
764 Kč
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - PROTEINY III. Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 57, 58, 59  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: