Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: pá květen 25, 2018 9:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

25.5.2018

1.highbar pauzovaný dřep (dlouhé pauzy dole) - up to 1x170kg (no belt), 5x120, 5x130, 5x140
2.sumo deadlift - up to 1x220, 6x160, 6x180 - tentokrát s trhačkama
3.bench - up to 6x6 (80,80, 85,85, 90, 90
4.T-bar rows - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út květen 29, 2018 4:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

28.5.2018

1. u dřepu jsem si hnul s pravou kyčlí, takže hovno, hovno slavnej soude
2.sumo - up to 5x170kg (no belt), 4x5x180kg (pásek) - úchop je zase ready takže hook
3.přítahy v předklonu - 6x10
4.přítahy na stroji s oporou hrudníku - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt květen 31, 2018 10:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

30.5.2018
jsem ve stavu, kdy mě všechno tahá a bolí a prakticky každý trénink řeším nějaké drobné bolístky

1.lowbar pauzovaný dřep - up to 1x180kg (pásek), 5x5x140kg - postupně sérii od série lepší a lepší, (jen pro představu první 2 rozcvičovací série u lowbaru držím osu naširoko se zalomeným zápěstím a v konečcích 2 prstů, tak nějak asi aktuálně vypadá moje mobiita ramen, trvá asi 6 až 7 sérií než se dostanu na svůj standardní lowbarový úchop)
2. bench - 2x3x90, 3x3x95kg
3. břicho+zadní ramena
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: čt květen 31, 2018 4:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

spekounP napsal:
jsem ve stavu, kdy mě všechno tahá a bolí a prakticky každý trénink řeším nějaké drobné bolístky

úplně ti rozumím... mně se konečně od začátku roku podařilo dostat do stavu, že nic nebolí ani netahá... ale zase nic nezvednu takže zítra zase začnu pracovat na tom, aby to bolelo a tahalo.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út červen 05, 2018 11:15 am    Předmět: Odpovědět s citátem

4.6.2018

1.lowbar pauzovaný dřep - 4x5x150kg (pásek)
2.bench - 2x5x85, 3x5x90
3.sumo tahy - up to 3x200 (hg), 1x220 (hg), 3x3x190 (trhačky)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt červen 07, 2018 10:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

6.6.2018
rychlý dvojboj

1.highbar dřep pauzovaný - up to 1x185kg (pásek)
2.mrtvola klasika - up to 1x230kg (pásek)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: pá červen 08, 2018 1:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: so červen 09, 2018 11:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

vlk# napsal:
pěkná mrtvola!


díky, ale zatím žádná sláva, snad to posunu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: so červen 09, 2018 11:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

8.6.2018

1.dřepy šly do řiti, v práci jsem přebíral kanalizační přípojky a lezl do šachet, při jednom z výlezů jsem si natáhnul přitahovač na vnitřní straně levého stehna, při cvičení jsem to necítil až do 160kg, ale po natažení SBD-ček, mě to začalo strašně tahat, snad to bude do pondělka ok
2.bench - 3x95kg, 3x3x100kg
3.mrtvola klasikou - up to 3x210kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út červen 12, 2018 12:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

11.6.2018

1.lowbar pauzovaný dřep - up to 5x140kg (bez vybavení), 4x5x160kg (pásek, SBD) - natažený sval jsem dal do kupy přes víkend a cítil jsem se u dřepů docela dobře a silně
2.bench - 5x90, 3x5x95kg
3.sumo deadlift - up to 3x180 (hg), 3x5x180kg (bez pásku, trhačky) - majitel koupil do fitka novou osu na tahy, nějak si na ní nemůžu zvyknout a mám opětovně problém s hookgripem
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st červen 13, 2018 5:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

13.6.2018
dneska Pajasuv dvojboj

1.highbar dřep pauzovany - up to 1x190kg (SBD, pásek)
2.mrtvola klasika - up to 3x3x200kg (bez pásku)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po červen 18, 2018 10:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

17.6.2018

1.dřep lowbar pauzovaný - up to 5x150kg (bez pásku), 4x170kg (pásek)
2.bench - up to 5x95, 2x5x100kg
3.sumo tahy - up to 3x5x190kg (hg, pásek)

na dřepech jsem po první pracovní sérii vychcípnul, tahy šly dobře s rezervou a bez problémů s úchopem
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt červen 21, 2018 4:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

20.6.2018

1.highbar dřep pauzovaný - up to 1x185kg pásek, 3x3x155kg
2.mrtvola klasika - 3x3x180, 3x3x190 (bez pásku), 2x3x200 (pásek)
3.bench (lehce, široký úchop) - 2x8x60, 2x8x70kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá červen 22, 2018 9:10 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

22.6.2018

1.lowbar pauzovany dřep - up to 1x180, 1x190, 1x195kg
2.bench (širší úchop) - 4x5x80kg
3.sumo tah - Up to 1x220, 1x230kg (pásek, hg)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st červen 27, 2018 5:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

25.6.2018

1.lowbar dřep - 6x4x150kg (SBD, pásek)
2.bench (můj normal grip) - 5x3x90kg
3.sumo tahy - po trojkách a po 20kg do 3x180kg bez pásku, 5x200kg pásek + hg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru