Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 148, 149, 150
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
maciak


PříspěvekZaslal: so květen 11, 2019 2:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

co som kukol tvoje videa, tak mi pride ze tlacis cez celu nohu, ale mal by si tlacit cez petu a tahat dozadu, to je podstatne lahsie ked to mas na uzko. Ak mas moznost pozri nejake clanky od marka rippa on ma asi naj techniku na klasiku, a strasne lahko sa uci.
Co si pametam
1. Postavit sa uzsie ako ramena a spicky viac von ako ti to pride prirodzene
2. s vystretymi nohami chytis tyc
3. zohnes do pozicie tak aby tyc bola nad stredom slapy, napnes hamstring a zadok
4. zacnes tahat dozadu, nie hore, ako kebyze sa chces dozadu prevazit.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út květen 14, 2019 8:19 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za postřehy.
Myslím, že tahat přes paty se mi docela daří, alespoň při tahu klasikou cítím dost velkou aktivaci hamstringů i zadku a víceméně jsou to svaly, které mám z tahů nejvíc rozstřelené.

postoj víc na úzko zkusím
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út květen 14, 2019 8:24 am    Předmět: Odpovědět s citátem

13.5.2019

1.lowbar dřep - 2x6x30kg, 6x50kg, 5x90kg, 4x110kg, 3x130kg, 2x145kg (pásek), 2x155kg, 2x160kg, 2x2x165kg - do 160kg dobré a pocitově lehké, 165kg už nebylo úplně optimální
2.bench - 5x70, 5x80, 5x85, 5x90, 2x5x95kg
https://www.instagram.com/p/BxamVvlhuLd/

3.výpady vzad - 4x10 na každou nohu
4.zákopy v leže - 5x10
cviky na dysbalance
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st květen 15, 2019 11:54 am    Předmět: Odpovědět s citátem

15.5.2019

1.tahy klasikou z deficitu (2xguma) - 2x5x50, 2x5x75, 5x100, 5x125, 5x150, 5x175kg (bez pásku), 5x185kg (pásek), 5x190kg (pásek) - na začátku jsem se bál, že to nedám, nicméně i díky radám od Maciaka s postojem nakonec docela gut i když plánované RPE8 jsem asi trochu přešvihnul, poslední sérka RPE tak 8,5 https://www.instagram.com/p/BxeheUticU4/
2.kliky na bradlech (stroj s protizávažím) - 6x8 - mám dost problém s mobilitou ramen, takže jsem musel hodně kontrolovaně
3.biceps EZ ve stoje - 5x10
4.cviky dysbalance
5.shyby na stoji s protizávažím - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
maciak


PříspěvekZaslal: st květen 15, 2019 12:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

vies co pozeral som si teraz viac tvojcih videi. A uz ti nebudem radit, mas fakt krasne zapojenie hamsov a zadku. pozri ze v tom momente ako pohnes tyc ide zadok dozadu a hore. Nepohne sa skorej ani o stotinu.
Takze ak ti uzsi postoj sedi kludne do toho ale ides aj tak velmi krasne. Ja nedokazem tak pekne tahat ani 160kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: st květen 15, 2019 12:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

a ty dřepy... to je instruktážní technika! parádně se na to kouká, jak to děláš slow-motion :D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st květen 15, 2019 5:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

maciak napsal:
vies co pozeral som si teraz viac tvojcih videi. A uz ti nebudem radit, mas fakt krasne zapojenie hamsov a zadku. pozri ze v tom momente ako pohnes tyc ide zadok dozadu a hore. Nepohne sa skorej ani o stotinu.
Takze ak ti uzsi postoj sedi kludne do toho ale ides aj tak velmi krasne. Ja nedokazem tak pekne tahat ani 160kg


Hele já jsem za každou konstruktivní připomínku od lidí jako jsi ty jednoznačně rád. Mě například ten tvůj tip se zúžením postoje reálně fakt pomohl, sice jsem postoj upravil jen o kousek, ale cítil jsem se od spoda určitě silnější.
Já mám u tahu problém hlavně s mobilitou hrudní páteře a mám reálně hrb, který mi kazí i drep a bench. Nicméně aktuálně to resim.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st květen 15, 2019 6:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

vlk# napsal:
a ty dřepy... to je instruktážní technika! parádně se na to kouká, jak to děláš slow-motion :D


Hele moje technika má do dokonalosti hodně daleko. To zpomalení jsem se naučil dělat hlavně protoze bez něj nejsem vůbec schopen nějakou akceptovatelnou techniku vůbec udržet. Nicméně pro výkon je to dost kontraproduktivní.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: so květen 18, 2019 8:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

17.5.2019

1.lowbar dřep - pětky do 5x130, 5x140, 5x145, 5x150kg - dobré https://www.instagram.com/p/BxkaSO4iJYi/
2.bench - 5x60, 4x70, 3x80, 2x92, 2x97, 2x102, 2x105, 2x102, 2x105kg - 102kg celkem ušlo, ale 105kg na pikaču
3.zákopy - 4x12
4.rozpažky s jednoručkama - 4x10
5.přítahy jednoruček s oporou hrudníku na lavici - 5x10
6.boční plank - 4x10 na každou stranu
7.kolečko - 3x8
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út květen 21, 2019 6:54 am    Předmět: Odpovědět s citátem

20.5.2019
po víkendu který jsem strávil se sekačkou a křoviňákem jsem se cítil tak trochu rozsekaný

včera ve znamení objemového drillu
1.lowbar dřep - 5x90, 4x110, 2x3x130kg (SBD, bez pásku), 5x3x145kg (pásek)
2.bench - 6x60, 5x70, 4x80, 6x3x92kg
3.stahování protisměrných kladek na záda v kleče - 6x10
4.shyby na stroji s protizávažím - 4x8-10
všechny cviky na záda v provedení, kdy nejdřív s nataženýma rukama kontrahuju lopatky a teprve pak dokončím přítah
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt květen 23, 2019 9:21 am    Předmět: Odpovědět s citátem

22.5.2019

1.tahy klasikou - 5x125, 4x150, 2x3x175, 2x200kg (bez pásku), 2x212kg (pásek), 2x2x215kg - tahy mi tentokrát moc nesedly, měl jsem jít výš a mělo to být lehčí https://www.instagram.com/p/Bxwid2ZDn2N/
2.bench - 6x60kg, 5x70, 4x80, 2x90, 2x95, 2x100, 2x105, 2x100kg
3.výpady vzad - 6x10
4.nápravné cviky
5.zákopy v leže - 4x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá květen 24, 2019 11:30 am    Předmět: Odpovědět s citátem

24.5.2019

tak jak ve středu stály tahy za hovno, tak mě dnes dřepy i benche docela potěšily - u obou cviků v plánu pětky do RPE9

1.lowbar dřep - up to 5x130 (SBD, bez pásku), 5x145kg (pásek), 5x152kg, 5x157kg https://www.instagram.com/p/Bx1soS1CH3E/
2.bench - up to 5x80, 5x90, 5x95, 2x5x100kg - ta první série byla docela dobrá (bohužel nemám video), druhá už těžší, ale s jistotou https://www.instagram.com/p/Bx1tTHkDFOh/
3.goodmorning - 5x40, 5x60, 4x5x80kg
4.kliky na bradlech (na stroji s protizávažím) - 5x8 - tohle mě ničí, strašně mě u toho tahá zkrácený malý prsní sval a přední delty - musím extrémně pomalu dolu a protahovat
5.biceps na scottovce - 4x10
6.nápravné cviky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: pá květen 24, 2019 11:37 am    Předmět: Odpovědět s citátem

ty seš grinder já bych to normálně u těch dřepů po třetím opáčku odložil

jinak doufám, že kolena máš zcela v pořádku a že ti budou sloužit dalších čtyřicet let, protože to jsou parádní hluboké dřepy!

a stopkovaný stovkový benč super, vrací se to kam má
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá květen 24, 2019 3:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

jakej grinder , tam byla rezerva, RPE9
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 148, 149, 150
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru