Tréningový log (it ain't much, but it's honest work)


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Tréningový log (it ain't much, but it's honest work)  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Tréningový log (it ain't much, but it's honest work)
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
decarabas


PříspěvekZaslal: po srpen 05, 2019 6:42 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ako si mohol nedat 235, ked ti fandil aj Ripper!
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: po srpen 05, 2019 10:00 am    Předmět: Odpovědět s citátem

uplne jednoducho staci riadna davka nesikovnosti + splasenost = fail
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: út srpen 06, 2019 7:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Pondelkový tréning začiatok prípravy (5.8.2019)

Rozhodol som sa, že sa zúčastním nadchádzajúcich 2019 GPC World Powerlifting Championships, ktoré sa budú konať v Nových Zámkoch tento Október (rozumej Říjen).
Niesom síce výkonostne na medzinárodnej úrovni sotva na celoštátnej, ale ak mi to pravidla súťaže umožnia prečo nie. Ostáva cca 11 týždňov, takže do toho skúsim dať srdiečko a skúsim zlepšiť, čo sa bude dať tak, aby som si na záver prípravy mohol povedať, že som šiel na 100%.

Tlak na lavičke 4x3x117kg rozbeh trochu pomalší snažím sa zelpšit mobilitu na mostík a dráhu.

https://www.instagram.com/p/B0zupmFhoBQ/?igshid=liivnnvm6iu3

Drep 130kg high bar v nekonečných sériách (3, 7, 4, 8, 2, 5) zaradil som túto variáciu drepu keďže dúfam, že mi pomôže s držaním chrbta + trochu viac zapojím predné stehná.

https://www.instagram.com/p/B0yhsIFheoI/?igshid=ccy8hc7bifgs

Dotlak na lavičke 2x3x115kg a 3x3x125kg katastrofa keďže mi nemal kto podržať roller, ktorý je už sám o sebe smutná pomôcka na dotlak.

Na záver pár doplnkov (hrudník, chrbát, abs). Úplne som zabudol aké vie mať Sheiko vyčerpávajúce tréningy v objemovej fáze, ale našťastie som si rýchlo spomenul.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
maciak


PříspěvekZaslal: út srpen 06, 2019 12:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Na tom benchi mas dost zly setup. Maly most. A vsimni si vzdy ked ides negativnu fazu tak sa ti zmensuje medzera medzi chrbtom a lavickou. Ty mas robit opak tlacit hrud proti cinke. Nie ist snou dole. Lakte nemas pod cinkou lebo mas prilis nizky touch na tvoju sirku uchopu. A nevidim legdrive.
Treba si dat par bench treningov s niekym kto ta to nauci.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: út srpen 06, 2019 1:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

v stredu mam dalsie tlaky skusim vychytat co budem vediet ale mostik bude na dlhsie mobilitka je slaba aktualne.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Palec077


PříspěvekZaslal: út srpen 06, 2019 1:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Most je běh na dlouhou trať, ale věci jako fixované lopatky, pozice loktů (dole mírně před osu, 3cm od hrudníku kolmo pod osu) a pozice hrudníku ve spodní fázi jde vyladit docela rychle. Greg Nuckols napsal docela dobrý článek "How to Bench Press: The Definitive guide", ten ti pomůže ;-)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: čt srpen 08, 2019 6:31 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Stredajší tréning (7.8.2019)

Deadlift deficit 4x2x165kg nadhmatom, čo potešilo.

Benchpress s gumou 4x2x110kg stále sa snažím opraviť techniku, ale výsledky sa ešte nedostavili.

Deadlift doťah 2x3x190kg 3x3x200kg celkom slušné trápenie myslím, že ma čaká celkom ťažký potréningový deň.

https://www.instagram.com/p/B03rR6hhMV6/?igshid=1hf5wbn4201f1

https://www.instagram.com/p/B043dWIhLI6/?igshid=e1sz6lo57o1b

Cvičilo sa inak celkom v pohode, len už druhý tréning po sebe, čo trval 3 hodiny. Program sa so mnou nehraje už od samého začiatku nakladá ako sa patrí.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: so srpen 10, 2019 7:12 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Piatkový tréning (9.8.2019)

Bench press 4x2x125kg poctivo vytrápených, ale verím, že som na dobrej ceste.

https://www.instagram.com/p/B0-LgyihQTu/?utm_source=ig_web_copy_link

Drep (wrap) 4x2x170kg totalna smrť dovolím si tvrdiť, že s wrapmi to neviem rozhadzuje mi to setup na ktorý, som si zvykol, tažko sa mi triafa hlbka, ak som vôbec niakú trafil. váhach

https://www.instagram.com/p/B080r6ghISN/?utm_source=ig_web_copy_link

Bench press 4x4x102,5kg stále sa snažim fixnut problém s mojim setup-om a pri takýchto je to idealna príležitosť.

Ďalej ešte pár doplnkov (chrbátik, hrudník v supersete a brucho) potom kardio roller a domov šťastný, že som prežil.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: ne srpen 11, 2019 8:10 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Sobotný treéning (11.8.2019)

Mrtvý ťah (doťah cca 7cm spod kolien) 2x3x190kg 4x3x200kg

Militery press 4x8x50kg (pumpicka), rozpašky,

hip thrust 4x10x70kg (tiež len z ľahka,) sisi drepik 4x10x70kg (pumpicka)

Tréning ľahši ako tréningy cez týždeň, okrem mrtvoli ktorá ma vytrápila ako vždy. (Tento týždeň už 21 doťahov s 200kg)

https://www.instagram.com/p/B1GBrOoIzaw/?igshid=1863guzr45to4
https://www.instagram.com/p/B1ElpMaBnQA/?igshid=vnjh7chjkw0t
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: čt srpen 15, 2019 7:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Streda (14.8.2019)

Tréning som už plánoval skrečovať po menšiom zákroku, ktoré som ten deň absolvoval naštastie som sa schopil a podaril sa asi najlepší tréning tejto prípravy (hlavne kvoli nižšej náročnosti).

Mŕtvy ťah po kolena 4x2x165kg.

Dotlak 2x4x110kg 2x3x125kg 2x130kg 2x135kg 2x140kg

Mŕtvy ťah s gumou 4x2x180kgk (inak túto variáciu neznášam)

Doplnky na chrbát, brucho a hrudník.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: so srpen 17, 2019 1:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Piatok (16.8.2019)

2. Týždeň 3. Tréning

Už si pomali zvykám na vyššie váhy, ale do spokojnosti je ešte stále ďaleko kvôli technike. Hlavne bench, hĺbka pri drepoch kvôli wrapom, a klasicky chrbátik pri mŕtvom ťahu.

Drep (wraps) 4x2x170kg

Bench 5x3x120kg

High bar drep 2x140kg 2x145kg 2x150kg (nabudúce si kľudne nechám 150 ako pracovnú na všetky sety).

https://www.instagram.com/p/B1O-YpKIipl/?utm_source=ig_web_copy_link

https://www.instagram.com/p/B1QTPWYoKsj/?utm_source=ig_web_copy_link

Doplnky klasicky ...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: po srpen 19, 2019 6:08 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Sobota (17.8.2019)

https://www.instagram.com/p/B1TGIkEo52s/?utm_source=ig_web_copy_link

Mŕtvy ťah s pauzou pod a nad kolenamy 3x2x180kg (chyba v prepočte ) 2x2x180kg.

Pár doplnkov na ramena, chrbát a hip thrust 1x200kg na vrchole pyramidky.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr. Fahrenheit


PříspěvekZaslal: út srpen 20, 2019 6:40 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Pondelok (19.8.2019)

Tlak na lavičke 4x2x125kg celkom v pohode.

Drep (sleeves) 145kg (v sériách 3,7,4,8,2,6) Od tej omičky bolo už všetko rovnako ťažké,


Tlak na lavičke 4x2x120kg celkom v pohode.

Začínam sa pomaly rozbiehať zvykám si na nové váhy verím, že čoskoro to bude brnkačka. O hej včera bol velký deň vynechal som doplnky !!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Tréningový log (it ain't much, but it's honest work) Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: