Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 158, 159, 160  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
seeya


PříspěvekZaslal: čt leden 02, 2020 10:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Takto to Pajas robil odkedy si ho tu pamatam. To prve opacko je cca ked idem jednotku :D Tie ostatne je vytazstvo vole nad hmotou haha, kazdopadne velky respekt
_________________
Sadly, there is no answer for which is best, a spoon or a fork. you could get a spork, but a spoon would be better for soup and a fork would be better for a salad.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne leden 05, 2020 2:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Měl jsem napsáno 5-tky do RPE10, tak jsem jel na krev, což teď tak často nedělám (maximálně 1x za 4 týdenní cyklus) Je fakt, že u tý poslední pětky na dřepu jsem si docela hrábnul.

nejsou to nijak zvláštní výkony, sere mi ten pokurvenej dřep, protože, kdyby tam nebyly ty disbalance, tak jsem výkonově jinde.

ale díky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne leden 05, 2020 5:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

3.1.2020

1.dřepy (pauza v návratové fázi) - 3x140kg (bez pásku), 3x3x150kg (pásek)
2.bench - 6x80, 6x82,5kg, 6x85kg 6x87,5kg, 2x5x90kg
nějaká kompenzace
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po leden 06, 2020 7:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

6.1.2020

1.lowbar drep - 5x100, 4x120, 3x140 (sbd, no belt), 2x150kg (belt),1x160kg, 1x170kg, 2x3x132kg (pauzy dole 2s)
2.bench - 10x20kg, 10x40kg, 10x60kg, 8x75kg, 6x85kg, 3x92,5kg, 1x97,5kg, 1x102,5kg, 2x3x90kg (cg)
3.francouze + ez bicák - 4x12+10
4.rozpazky s ruckama - 4x10
5.protismerne kladky záda v klece - 10,10,8,6 opak
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st leden 08, 2020 8:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

8.1.2020

1.sumo tahy - 5x50, 5x70, 5x95, 5x120, 5x140, 5x160, 5x180, 2x200 (bez pásku), 1x210kg (pásek), 1x220kg - dneska jen easy singl
2.rumunský mrtvý tah - 5x120, 3x5x145kg
3.tlaky ve stoje - 10x20, 10x30, 10x40, 5x50, 3x60, 2x5x50, 2x5x55kg - musím trochu oťukat silovou úroveň a dostat se do toho
4.zákopy v sedě
5.hiit kardio na airbiku - 6 cyklů po 3minutách (2minuty zátěž, 1minuta rest)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá leden 10, 2020 3:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

10.1.2020
rychlotrénink, doplňky jsem musel nechat na víkend

1.dřep - up to 2x150kg, 4x2x157kg
2.bench - 3x90kg, 4x2x97kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne leden 12, 2020 9:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

12.1.2020

1.lowbar drep - 2x150kg bez pásku, 1x165kg, 1x175kg
2.pin squat - 4x110kg, 4x4x130kg
3.bench - 3x92kg, 1x100kg, 1x105kg
4.spoto bench - 4x4x85kg
5.aktivni vis +shyb - 5x5 s protizávažím
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út leden 14, 2020 11:36 am    Předmět: Odpovědět s citátem

14.1.2020

1.sumo tahy - 5x50, 5x70, 5x90, 5x110, 3x130, 3x150, 3x170, 3x190, 3x210kg (pásek), 1x225kg
2.sumo deficit tahy (2gumy) - 3x3x170kg
3.tlaky ve stoje - 3x6x50kg, 3x5x55kg - mám podle plánu jít trochu těžší dvojky, ale bojím se toho, není stabilita ramen a lopatek, různě mi to lítá a bolí
4.pullover přes válec s jednoručkou - 3x10 - tady bylo cítit, jak jsem strašně zatuhlej
5.rozpažky s jednoručkama - 3x12
6.triceps kladka - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
maciak


PříspěvekZaslal: út leden 14, 2020 6:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

nehrot ten press. kludne chod 5ky alebo prejdi na trojky ale zober vahu na 5op.
Nemas sa kam ponahlat, treba dat cas uponom nech si nato zvyknu (mne to trvalo skoro rok)
Vies to urychlit ze budes chodit press kazdy trening ale treba rozumne zvolit intenzitu a objem. Ramena sa lahko odvaria.
mozes chodit nieco taketo

mikrocyklus 1
trening 1 5x5@ s vahou na 8 opakovani
trening 2 5x3 s tou istou vahou
trening 3 3x3 ale pridaj 5 kg

mikrocyklus 2
trening 4 5x5 vaha ako trening 1 ale plus 1kg (kup si 4x 0.5kg kotuce, nic to nestoji a na press to je brutal pomoc)
trening 5 5x3 vaha ako trening 2 ale plus 1kg
trening 6 3x3 vaha ako trening 3 ale plus 1kg

mikrocyklus 3
trening 7 5x5 vaha ako trening 4 ale + 1kg
trening 8 5x3 vaha ako trening 5 ale + 1kg
trening 9 3x3 vaha ako trening 6 ale plus 1kg

Mikrocyklus 4
vratis sa na mikrocyklus 2 a zacnes od neho

cize mas to 2 kroky dopredu a jeden spet toto by sa malo dat udrzat, ked to prestane ist tak sa da prejst na nieco narocnejsie
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt leden 16, 2020 2:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Maciak, dík za inspiraci, ramena musím určitě v nějaké podobě cvičit, uvidíme, jak to dokážu skloubit s velkou trojkou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt leden 16, 2020 2:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

16.1.2020

1.lowbar dřep - up to 3x145kg (bez pásku), 7x2x162,5kg - celkem gut, vypadá to, že některé cviky nutně potřebuju zařazovat pravidelně do tréninku. Minule proběhly pullovery a rozpažky na protažení prsou a mobilitu hrudní páteře a dneska jsem se krásně dostával do lowbar pozice a nebylo téměř žádné kroucení a náklon činky
2.bench - 5x85kg, 3x95kg, 7x2x100kg
3.shyby paralel úchop - 6x5
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po leden 20, 2020 11:24 am    Předmět: Odpovědět s citátem

17.1.2020
doplňkový trénink

1.dřep na zahřátí do 5x100kg
2.bench (nohy natažené na lavici) - 4x3x95kg
3.sumo tahy pauzované - do 5x190kg (bez pásku), 3x200kg (pásek) - obojí RPE8
4.pullover přes válec - 3x10
5.rozpažky s jednoručkama na rovné lavici - 3x10
6.výpady vzad s jednoručkama - 8x5

20.1.2020
1.lowbar dřep - 3x150kg (bez pásku), 1x170kg (pásek), 1x180kg RPE9
2.dřep (pauzy dole) - 3x5x130kg
3.bench - 5x90, 3x100, 1x107kg
4.cg bench - 3x5x90kg
5.incline tlaky s jednoručkama - 10x30kg, 2x10x35kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt leden 23, 2020 7:46 am    Předmět: Odpovědět s citátem

22.1.2020

1.sumo tahy - up to 3x195kg (bez pásku), 2x2x210kg, 2x3x210kg - první série mě tahalo tříslo, trochu jsem protáhnul psoas a rázem se zlepšila technika o 50%
2.press ve stoje - 8x45, 4x6x55kg
3.přítahy v předklonu - 8x80, 6x90, 4x6x100
4.kliky bradla - 5x6
5.pullover přes válec - 4x6-8opak těžší jednoručka
6.rozpažky s jednoručkama na rovné lavici - 4x10
7.dynamický plank na míči - 4x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá leden 24, 2020 7:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

24.1.2020

1.lowbar drep - up to 3x152,5kg (bez pásku), 6x2x167,5kg - dvojek mělo být 8, ale po šesté sérii jsem totálně umřel
2.bench - up to 2x3x97,5kg, 2x2x102,5kg, 2x2x100kg, 4x2x102,5kg - nemohl jsem se do toho vůbec dostat, strašně mě tahalo pravý stehno, po druhé dvojce jsem shodil vzperacky z nohou a rázem to šlo mnohem líp
3. psoas s gumou +výpady vzad s jednoruckama - 4x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne leden 26, 2020 8:58 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

26.1.2020

1.lowbar dřep - up to 3x140kg (bez pásku a SBD), 2x160kg (bez pásku, SBD on), 1x175kg, 1x185kg RPE9,5
2.bench - up to 3x95kg, 1x105kg, 1x110kg, 1x115kg RPE9,5 ; 3x3x100kg, 5x100kg

dnes testy, trochu se to lepsi, dvojka se 160kg na drepu bez pasku znamena trochu navrat sily
petka na benchi se 100kg taky potesila, když jsem ji minuly cyklus nebyl schopen dat
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 158, 159, 160  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: