Uživatel77


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Uživatel77  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Uživatel77
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Uživatel77


PříspěvekZaslal: pá srpen 26, 2022 5:41 am    Předmět: Odpovědět s citátem

To neni spatny napad. Vyzkousel jsem a s moji technikou je to v podstate nepublikovatelne :D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: pá srpen 26, 2022 6:49 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak se nediv
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: pá srpen 26, 2022 8:30 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nabizi se varianta, ze mas cinku moc vysoko a jdou ti pak kolena moc pred spicky. Kdyz das cinku na zada trochu niz, samo se to upravi a preneses vic vahy na zadek. Ale bez videa je to vesteni z kristalvoe koule. Tohle je jen nejcastejsi scenar...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Uživatel77


PříspěvekZaslal: pá srpen 26, 2022 9:42 am    Předmět: Odpovědět s citátem

26.8.2022
Bench:
5x5x40kg

Video drepu se pokusim poslat vecer.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Uživatel77


PříspěvekZaslal: ne srpen 28, 2022 8:13 am    Předmět: Odpovědět s citátem

28.8.2022
Dřep:
5x5x40kg
Abs: 3x10
Hodnocení: Asi jsem u dřepu šel moc nízko vzhledem k mizerné mobilitě a zkrácenosti snad všeho... První foto spodní fáze s bolestí kolen, druhé foto spodní fáze při které kolena nebolí. U dalších opakování se mi povedlo dostat se ještě trochu níž bez bolesti.


Naposledy upravil Uživatel77 dne út říjen 04, 2022 5:36 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: ne srpen 28, 2022 2:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem