Drep: 4x8x90
Hang power clean: 5x5x70 (peklo )
A potom 250 doubleunders ...puvodne jsem chtel 500, ale to bych asi nedal....tak treba priste.
TIME:1520
Ach ty moje zada....ale zase to nebylo tak hrozny...ke konci jsem prisle na techniku tak, aby me to tolik nebolelo, ale to uz bylo pozde ...prvnich 77 opakovani s 24kg, pak jsem sundal na 20....na konec jsem dal jeste par cleanu
Vecer potom jeste BAZEN
Bazenu asi 45....nejaky intervaly, dychani 3-5-7 a pak jeste nejaky prsa
TIME:0956 (Cil pod 10 minut splnen)
Kratky, svizny a ramena odvareny
Jinak ve skole jsem mel jeste plavani...teda spis aquaaerobic, takze jsem sel na Crossfit uplne znicenej....Jinak dneska zacinam brat antibiotika, ale budu s nima cvicit jako doposavad
Cil splnen...chtel jsem jit pod 20 minut, coz se povedlo...z tohodle casu mam radost
Tohle je upoutavka na jiz probehly CF hry....jen to sem davam kvuli tomu, co rika ten chlapek uplne na konci....Tenhle sport uz bych za nic na svete nevymenil
Jo a jinac...poslednich 14 dni jedu na maximalne 60gramech sacharidu denne, zadny mlecny vyrobky atd...a cejtim se naprosto skvele....v prubehu dne naprosto zadna unava a po celej den energie az az
Jo a jinac...poslednich 14 dni jedu na maximalne 60gramech sacharidu denne, zadny mlecny vyrobky atd...a cejtim se naprosto skvele....v prubehu dne naprosto zadna unava a po celej den energie az az
Tohle jsem mival v diete, alespon ze zacatku, taky (sice jsem asi nikdy nesel pod 100g mozna ani pod 200 ne, ale i tak). Ja totiz pozoruji, ze cim vic jim, tim jsem unavenejsi, coz je asi logicke, protoze ono to traveni toho kvanta jidla, co ted zeru, da telu pekne zabrat
Jinak tyhle treninky ti zavidim
_________________ CIZOPASNIK: Drapere, ty nejsi divnej, ty jsi z jiny galaxie a mam podezreni, ze te odtamtud vyhnali, protoze jsi byl divnej i na meritka mimozemstanu
http://mismasfitness.cz/ Nejlepsi trenink na svete? HPM - hlavne poradne makat!! (hovnival)