Renegade diet + SPRINTS/ BACK IN SHAPE AGAIN 2018


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Renegade diet + SPRINTS/ BACK IN SHAPE AGAIN 2018  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Renegade diet + SPRINTS/ BACK IN SHAPE AGAIN 2018
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
lamice27


PříspěvekZaslal: ne květen 27, 2012 7:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

25.5. Pátek
Napisu teda trenink i jidlo i kdyz se mi teda vubec nechce psat ale tak dam to sem

16:30- salat se zeleninou a kurecim masem (150g) a olivakem+kafe +300ml mlika
17:30- TRENINK
- foam rolling 6-8min (glutes,hams,piriformis,quads,lower back,inner/outer thighs)
- warmup 10min (drepy,vypady,zabaky,rotace kycli,kocka/velbloud,planks,glute bridge,most...)
Bench press (8x68,6x78,3x88x1x98-mala pomoc dole) 60s pauza
Přítahy jednoruč v předklonu (45x8,50x2leva+4prava,35x10op - mel sem mrtvej uchop ze steny a z farm walks) 60s pauza
Tlaky jednoruč nakloněna lavice,ruce zvlášť (8x25,6x30,10x17) 60s pauza
Biceps. zdvih EZ (9x43,8x43,6x43) 60s pauza
Finisher:
Hill sprints 10x35m pauza 45-75s

žrací fáze

19:00-Banán+ proteinak v mlice 500ml
19:30 Procházka svižná 3km (to už nebylo v plánu ale písu to sem,znacil sem trat)
Vecer 21:00-00:00
-hodne bramborovy kase
-kureci asi 350g
-pudink s ovesnejma vlockama (hodne moc) a dzemem

Mozna ze to vypada, ze toho na moji vahu moc nesnim,ale neni to pravda,je toho fakt hooodne moc,ja to nekdy budu fotit
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: ne květen 27, 2012 9:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

26.5. Sobota
Měli sme turnaj takže od 10 do 17hod sem pobihal po hristi a spalil si krk jak hovado
Ale položil sem si svojí první pětku - vyndal sem míč z rucku asi 7m od pětkoviště, napálil to mezi 3 protihráče který na mě naskákali ale dopadnul sem přesně kousek za čáru když mě strhli na zem
Jinak jídlo bylo-
během dne hodně iontaku,na slunci to bylo krušný a vypotil sem toho během 4 zápasů dost, kolem 12hod byla proteinovka a asi hodku potom kobliha
Cestou domu sme zastavili na benzínce a byla bageta a magnum (vim co sem)
od 20:00 do 00:00 hod zraci faze u grillu
-kafe s mlíkem 400ml
-salát ze zeleninou,olivakem (rekdve,kedlubny,salat...)
-2 domaci burgry v bulce (sám sem si mlel masícko,byl to luxus)
-opeceny brambory cca 300-400g
-asi ctvrtka melounu (velkej asi jako hlava)
-zlaty hreb=7-8 kousku takovy strasne dobry buchty s kokosem a chuti jako eskymo
- 2 drinky kofoly lightky s morganem
- pul balicku haribo medvedu
Kdo si ze me bere priklad Renegade diet tak dneska prosim ne
Ale mel sem pres den vydej jako prase,takze grilovaci zranice shorela jak suchej papir ve vybuchujici sopce
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: út červen 05, 2012 12:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

4.6.
Minulej tejden sem nejak nestihal,takze sem hodim včerejšek aspoň,celkem všechn pěkně šlape :)
Jídlo
undereating phase: ředkve,okurka,tři vejce,3dc mlíka,5dc kefír jahoda,200g čerstvý domácí sýr (všechno asi dost tučný,takže to moc undereat nebylo)

večerní žraní: po tréninku banán potom 110g quinoa,400g kuřecí,rajčata 300g, olivak,sušený rajčata, pudink s 150g vloček a 700ml mlíka

Trenink
Foam roller+ warmup (15min)
Bench press (explozivne) 8x68,6x78,3x88,3x88,2x93 (jel sem sám,takže strach)
Dumbbell row 8x45,6x50,10x40
Tlaky jednoruč hlavou nahoru (po jedne ruce) 8x25,6x32,10x20
EZ biceps 8x45,8x40,8x40 (byl tam cheating,ubral sem)
-na finisher sem se vyjmecne vysral,mel sem hlad a chtelo se mi na zachod
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: čt červen 14, 2012 6:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

14.6.

V úterý jsem byl opět na měření tuku u pana docenta Bláhy. Ukazuje mi to krásně rovných 10,0%. Takže poď mi k tatkovi jednociferný čísílko

aktuální foto (výborná kvalita ) zde

nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frozz.


PříspěvekZaslal: čt červen 14, 2012 8:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Super super super.

Přesně tady je vidět, jak ti tenhle styl stravování prospívá (alespoň co se týče vzhledu).
_________________
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: čt červen 14, 2012 11:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Frozz. napsal:
Super super super.

Přesně tady je vidět, jak ti tenhle styl stravování prospívá (alespoň co se týče vzhledu).

Díky
Musim ale říct, že to neni jen vzhled, budu se opakovat ale
-lip spim
-mam mega energie
-chutna mi vsechno
-cvicim s vetsi chuti,rychlosti a energii
-mam porad strasne super naladu a zivot je proste lepsi

Takze ja vim, ze sem strasna reklama ale doporucil bych tohle zkusit komukoliv, komu jde o to bejt fit,silnej,rychlej,zdravej a v pohode :)

Jinak tady jsou vysledky mereni jak to slo postupne pekne dolu:
(jen rozdil mezi %tuku v dubnu a ted je malinkej,ale doktor rikal, ze chyba mereni muze byt nekdy a ze jde hlavne o soucet tukovych ras, ktery šly dolu o dalších 14mm, což znamená, že tuku je prostě mín a svaly jsou ok

nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frozz.


PříspěvekZaslal: čt červen 14, 2012 11:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Super. Já se taky nechám za 2-3 týdny změřit, teď po pauze ty výsledky asi nebudou moc dobrý. A pak znova za 2-3 měsíce. Konečně budu mít reálná čísla svalů, tuku, vody...
_________________
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: čt červen 14, 2012 11:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Frozz. napsal:
Super. Já se taky nechám za 2-3 týdny změřit, teď po pauze ty výsledky asi nebudou moc dobrý. A pak znova za 2-3 měsíce. Konečně budu mít reálná čísla svalů, tuku, vody...

Jdi do toho! budu sledovat :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2012 4:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

10.7.
Tak zase po dlouhý době nejakej ten post abych uspokojil pravidelne čtenare (tech bude)
RD stale jede jako fik, zacal sem pred 2 tydny cvicit minimalist training od J.Ferruggia a je to vyborna zalezitost. Napr. vcera

Mrtvola 8x127,8x127,8x132,7x132kg 180sek pauza
Tlaky jednorucek na rovny lavici 4x8x40kg 180sek pauza
predlokti

Zitra
Drep 4x8xcca 135kg 180s pauza
Hang clean+press 4x8x cca 65kg 180s pauza

Rychlej smrtici trenink

Za chvilku postnu naky progress foto
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Soukromnik


PříspěvekZaslal: út říjen 09, 2012 10:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Šéfe jestli se stavuješ pořád RD a máš i nějakej ten pohyb hoď fotky jestli máš nějakou změnu. Nebo už se tak jen stravuješ ale do žádných prograsů ses už nepouštěl?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2012 9:39 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Soukromnik napsal:
Šéfe jestli se stavuješ pořád RD a máš i nějakej ten pohyb hoď fotky jestli máš nějakou změnu. Nebo už se tak jen stravuješ ale do žádných prograsů ses už nepouštěl?

Ok, odpoledne po treninku (az trosku zkratim svoji hunatou srst, ktera se pres leto krapet rozrostla :-D ) tak neco nafotim a postnu,zatim stale jedu RD cca 5-6 dni v tejdnu, musim mit obcas nekdy papaci den
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2012 8:13 pm    Předmět: naky zase to foto Odpovědět s citátem

takze tady to je, myslim ze se drzim tak nejak porad stejne,pres leto sem si jidlo daval celkem volnejs ale jak uz sem psal v predeslym prispevku vetsinu dnu jedu 16/8 (fast/feast)...a mam na tom rad ze ze me neni prase kdyz si dam obcas vecer cokoladu

tohle je na ceste vytahem jinak jsou vsechny fotky v jeden den




nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: pá říjen 19, 2012 11:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jen takova zajimavost, od pondeli jedu rehabilitacni cviky na rameno podle
http://www.criticalbench.com/gains/fmsp
Mam hotovy tri dny a musim rict, ze vzdycky po tomto rehab treninku (cca 12min) cejtim rameno mnohem volneji,bez pnuti a bolest trochu ustupuje. Jo btw rameno sem si poranil uz v breznu (rotator) a od te doby poboliva. Celkem programu verim, postnu pozdeji jakej je progress

Jo a jeste ten program bude jeste pul hodky za polovicny cenu takze kdo ho chce tak rychle
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lamice27


PříspěvekZaslal: po duben 16, 2018 10:21 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Takže, zkusíme to znovu.
Skoro po 5-6 letech jsem se dostal opět lehce na 100, takže je na čase to zlepšit.
Dítě, business a lenost udělají relativně jiný podmínky a tohle bude opět velká výzva.
Renegade diet pojede (uvidíme, jak se vrátim do půstování) a kcal musí dolů.
Tréninky jsou vcelku pravidelný, ještě půjdou procházky a sprinty do akce.
Tenhle log si píšu jenom pro sebe a svojí kontrolu, takže mě vaše názory moc nezajímaj :)

START VÁHA 103 KG, 103cm břicho (tu až dojdu na měření v tejdnu)



Naposledy upravil lamice27 dne po duben 16, 2018 1:44 pm, celkově upraveno 2 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: po duben 16, 2018 1:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Na tohle se tesim, jak dopadne. Predchozi log byla dobra inspirace.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Renegade diet + SPRINTS/ BACK IN SHAPE AGAIN 2018 Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru