Run / Gym


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 130, 131, 132, 133, 134  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Run / Gym  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Run / Gym
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Judson


PříspěvekZaslal: po březen 16, 2020 3:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Behani jde cim dal lip, jen uz jsem se zacal tesit na moje prvni zavody 18.4., a nejspis nebudou. Chtel jsem mit aspon jeden cas oficialni. Snad do konce roku jeste neco bude.
Poprve jsem bezel 7 dni kazdej den.

9.3. zatim nejrychlesi pulmaraton trenal. Nechapu jak to, jeste relativne nedavno jsem byl rad ,ze v tomto tempu jsem dal 14km a ted 21. A navic HR nebylo tak hrozne, cekal jsem kolem 165. Musel jsem prestat bolest v boku, a ve vsech ostatnich behach se me vzdy uz po par km vratila, i kdyz byly na HR uplne low. Nevim co s tim, asi proste vydrzet nez to odezni.
14. a 15. - nova trasa, ocekaval jsem ze me dost vyridi kopcema, ale nakonec uplne v pohode. Ale na merenej pulmaraton si asi necham tu rovinatou trasu )

p.s. mam pocit ze se me skokove zlepsil index, casy pod 5min/km a HR pod 140, jeste pred mesicem bych rekl, ze je to nemozne ) Dokonce mam pocit, ze me znatelne posunul ten jedinej beh pulmaratonu na maximalku, jeste to otestuju. Mam v planu ho davat asi 2x mesicne. Uvidime jak to pujde casem z intervalovkama.

09.03.2020
celek. : km: 21,05; min/km: 4:26; cas: 01:33:38; bpm: 159; run index 63
10.03.2020
celek. : km: 18,05; min/km: 5:08; cas: 01:32:51; bpm: 135; run index 68
11.03.2020
celek. : km: 18,09; min/km: 4:58; cas: 01:30:02; bpm: 139; run index 68
12.03.2020
celek. : km: 16,06; min/km: 4:53; cas: 01:18:43; bpm: 138; run index 69
13.03.2020
celek. : km: 16,09; min/km: 4:53; cas: 01:18:37; bpm: 139; run index 68
14.03.2020
celek. : km: 22,37; min/km: 5:03; cas: 01:53:02; bpm: 140; run index 68
15.03.2020
celek. : km: 22,39; min/km: 5:03; cas: 01:53:20; bpm: 138; run index 69
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: út březen 17, 2020 9:22 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Dost extremny sposob treningu, ale sam som zvedavy, ako dlho ti to vydrzi. Ja by som uz bol mrtvy. :D
A ak planujes kazde dva tyzdne polmaraton na max, asi by som to ani nehrotil s nejakymi dalsimi intervalmi.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: út březen 17, 2020 9:51 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, mozna to prehanim, ale zatim me nic nejak extra neboli. Pravy spodni stehno pomalu prestava, kolena ok, kotniky taky, aktualne akorad pichani v boku, coz driv nebylo. Je fakt ze s tema intervalovkama to nemam jeste vubec vymyslene, protoze jsem je nikdy nedaval. Nabeh skusim snizit a zkvalitnit.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: út březen 17, 2020 9:58 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Raz som cital rozhovor s pretekarkou v cezpolnom behu a ta hovorila, ze ked pocas sezony ma kazde dva tyzdne preteky a ten zbytok medzi tym len regeneruje pomalymi behmi. Takze na nejaku dobu to je OK pristup, ale urcite by som nebehal kazdy den, jeden - dva dni oddychu su uplne namieste.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: st březen 18, 2020 6:31 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak od zitra asi beh s rouskou. Premyslim jak jakou rychle sehnat nebo vyrobit aby se v tom dal udychat beh (
I kdyz, je mozne, ze ta povinost nosit to, se bude vstahovat na vsechny prostory, kde se muze vyskytovat verejnost, a beh po silnici mezi vesnicema, kde potakam jen 10 aut za 2h by prosel, ale asi je to nahrane a nebyl by to dobry priklad.
Skoda ze nejaka ta running mask z aliexpresu by sem sla pres mesic.

p.s. pulmaraton za 1h30h45sec )) nejvetsi mordor nasvete.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wojtkingson


PříspěvekZaslal: st březen 18, 2020 7:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud bys nic nevymyslel, zkus bodypainting
_________________
The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: ne březen 22, 2020 12:58 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dneska volno od behu a davam si makacku v posilce, ono je to v ni znat, kdyz ten den nemam pred tim beh.
17.3. pulmaraton test na uplne max, uz zadne setreni. Cesta tam byla po vetru tak jsem vedel, ze si musim nabehnout cas a valil sem prumerne za 4:10. Mam to rozdeleni na tretiny, vychazi to tak podle obratu na silnici. Nejhorsi byla posledni 1/3, protoze tam to bylo proti mirnemu vetru. Dal jsme do toho vse a skoro se to podarilo pod 1h30.
Ale prece jen to chce jeste stahnout 2sec na kilak ,a to je daleko tessi nez se zda.
Kazdopadne velka spokojenost ))
Vcera naprosto necekane nejlepsi polar running index, konecne 70. Pozde vecer, za velkeho vetru a zimy, vubec nechapu jak je to mozne.

17.03.2020
celek. : km: 21,13; min/km: 4:17; cas: 01:30:45; bpm: 163; run index 63
18.03.2020
celek. : km: 16,06; min/km: 5:04; cas: 01:21:35; bpm: 136; run index 68
19.03.2020
celek. : km: 16,07; min/km: 5:04; cas: 01:21:34; bpm: 138; run index 67
20.03.2020
celek. : km: 18,05; min/km: 5:02; cas: 01:31:03; bpm: 137; run index 69
21.03.2020
celek. : km: 20,07; min/km: 5:02; cas: 01:41:21; bpm: 138; run index 70

Posilka zadna zmena, jen na ukazku zase.

20.03.2020

HRUDNIK + ZADA
bench, nohy na lavicce + shyby, start 12:33 end 13;07
rozcvicka
22x40 + 9x, 9x80 + 9x, 6x92 + 9x, 6x92 + 9x, 6x92 + 9x, 6x92
BICAK + PLANK
skotovka JR + plank, start 13:10 end 13;34
10x22 + 100s, 8x27 + 100s, 8x27 + 100s, 8x27 + 100s, 8x27 + 100s, 8x27

RAMENA + LYTKA
military v sede, start 13:37 end 14:02
11x40, 6x60, 6x62, 6x62, 6x62, 6x62

TRICAK + VACUUM
kladka lano, start 14;04 end 14;21
12x29, 12x29, 12x29, 12x29, 12x29, 12x29
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: pá březen 27, 2020 8:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Prvni 3 dny priserny vitr, ale aspon jsem se na nem natrenoval a kdyz prestal, bylo to super. Porad tlacim vahu dole, a pri behu to pekne citim.
Dneska takovej trening na super dalku co planuji po dni volna. Nadherne pocasy, min vrstev nahore i dole, pred beham jsem navazil komplet i s botama a oblecenim jen 86kg. Bezelo se nadherne, do pulky jsem mel prumernej tep jen asi 133. Ale chtel jsem to pod 5:05 na km, takze jsem zrychlil. Nakonec neprekonanetny running index 71 ) Jo dlouhe behy, to je moje.
Jen doufam, ze na me nekdy neprijedou poldi, pokud by nejakej bonzak v aute nahlasil. ze bezim bez rousky. Kdyz na km daleko nikdo neni, mimo lidi v autech co me obcas minou.
P.S. Asi budud muset pomalu resit jak to udelam s pitim, jak se oteplilo tak nad 20km uz mam docela zizen. Tesne po behu jsem mel dneska jen 82kg )

23.03.2020
celek. : km: 16,10; min/km: 5:16; cas: 01:24:54; bpm: 143; run index 62
24.03.2020
celek. : km: 16,09; min/km: 5:06; cas: 01:22:14; bpm: 142; run index 64
25.03.2020
celek. : km: 16,10; min/km: 5:08; cas: 01:22:39; bpm: 141; run index 65
26.03.2020
celek. : km: 20,04; min/km: 5:04; cas: 01:41:48; bpm: 138; run index 68
27.03.2020
celek. : km: 24,05; min/km: 5:04; cas: 02:02:13; bpm: 136; run index 71


Rozdelil jsem si cviko na tezko lehce, i kdyz, ono je o skoro stejne )
Lehce 6/10 opacek, tezce 4/7

26.03.2020

HRUDNIK + ZADA
bench, nohy na lavicce + shyby, start 17;39 end 18:26
rozcvicka
lehce 22x40 + 9x, 10x80 + 9x, 6x90 + 9x, 6x94 + 9x, 6x94 + 9x, 6x94 + 9x, 6x94
tezce x40 + x, x80 + x, x90 + x, x100 + x, x100 + x, x100 + x, x100

BICAK + PLANK
skotovka JR + plank, start 18;33 end 19:16
lehce 10x22 + 100s, 10x24 + 100s, 10x24 + 100s, 10x24 + 100s, 10x24 + 100s, 10x24
tezce x22 + s, x27 + s, x27 + s, x27 + s, x27 + s, x27

RAMENA + LYTKA
military v sede, start 19;18 end 19:51
lehce 12x40, 6x60, 6x64, 6x64, 6x64, 6x64
tezce x40, x60, x68, x68, x68, x68

TRICAK + VACUUM
kladka lano, start 19;54 end
11x30, 11x30, x30, x30, x30, x30
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: so duben 04, 2020 10:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Je na case zacit konecne zrychlovat na ukor nabehanych kilometru. Zatim zadne intervalovky, cekam na teplejsi pocasy a na zruseni tech debilnich rousek.
Zacal jsem neco jako vlnit, pomale a rychle. To rychle bych videl treba kazdy 3ti beh.
1.4. posun indexu na 72, mega super ))
Dneska jsem chtel jit na 150 HR ale nakonec jsem si rekl, ze pobezim co nejvic na max, sakra nechapu jak jsem nedavno dal o 6km vic a o 10 sec na km lip, to nechapu, uff.
Zitra pauza.

Vaha me nejak docela skace. Pred spanim najezenej a napitej mam i 88 kg, po behani vypocenej a dehydrovanej i pod 83 kg ) Mozna je to normal.
Mam ted na to takovej system, mozna je to dost blbost ale le to zatim sedi.
Rano mam malou snidani, pak pres den sport a temer vubec nejim, jen si obcas neco zobnu, jablko, joburt, malinkou sladkost. A takto se "postim" az pozde do vecera a kolem pulnoci tesne pred spanim se poradne najim a dam si i nejaky junk. Nejcasteji arasity, jsem ujetej na slany.


BTW , za brezen 26 behu a celkem, na hodne dlouho dobu rekord, 501,8 km .


30.03.2020
celek. : km: 16,09; min/km: 4:56; cas: 01:19:36; bpm: 139; run index 68
31.03.2020
celek. : km: 18,08; min/km: 4:44; cas: 01:25:37; bpm: 141; run index 69
01.04.2020
celek. : km: 20,06; min/km: 4:57; cas: 01:39:21; bpm: 135; run index 72
02.04.2020
celek. : km: 16,07; min/km: 4:41; cas: 01:15:22; bpm: 145; run index 67
03.04.2020
celek. : km: 22,04; min/km: 5:03; cas: 01:51:34; bpm: 136; run index 70
04.04.2020
celek. : km: 16,07; min/km: 4:23; cas: 01:10:29; bpm: 155; run index 64

03.04.2020

HRUDNIK + ZADA
bench, nohy na lavicce + shyby, start 11:33 end 12:14
rozcvicka
lehce 20x40 + 8x, 8x80 + 9x, 6x90 + 9x, 6x96 + 9x, 6x96 + 9x, 6x96 + 9x, 6x96
tezce x40 + x, x80 + x, x90 + x, x100 + x, x100 + x, x100 + x, x100

BICAK + PLANK
skotovka JR + plank, start 12;18 end 12:48
lehce 10x22 + 100s, 10x25 + 100s, 10x25 + 100s, 10x25 + 100s, 10x25 + 100s, 10x25
tezce x22 + s, x27 + s, x27 + s, x27 + s, x27 + s, x27

RAMENA + LYTKA
military v sede, start 12:56 end 13:23
lehce 12x40, 6x60, 6x64, 6x64, 6x64, 6x64
tezce x40, x60, x68, x68, x68, x68

TRICAK + VACUUM
kladka V, start 13;25 end 13;43
16x27, 11x32, 11x32, 11x32, 12x32, 12x32
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lunreal


PříspěvekZaslal: ne duben 05, 2020 7:47 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Absolutne sileny běžecký výkony :) gratulace a závist
_________________
Liftin: Sem slyšel, že Popi po tom co nedal základ, normálně zdrhnul a ani nikomu nic neřekl... :-D
Popshoit:Je to tak..Ten rozhodčí to nemohl myslet vážně...
BMW-fan:chtěl po tobě, abys to zvednul, co?:-D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: ne duben 05, 2020 1:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

@judson . sol viaze vodu, takze dehydrovane telo si ju vypyta kvoli zavodneniu. Krce nemavas?
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: ne duben 05, 2020 1:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

cohen999 napsal:
@judson . sol viaze vodu, takze dehydrovane telo si ju vypyta kvoli zavodneniu. Krce nemavas?


Jo, to uz me napadlo, ze to, ze se me zvysila chut na sul, bude tim.
Beru celej den prubezne magnezko, asi tak 3-5x si davam do piti ve vysledku tak 400 - 600mg za den s Cckem ( az 1g za den), za zatim krece zadne. Od 4F.
Ale vratila se me bolest spodniho praveho stehna, hlavne v ohlasti hyzde. Fakt musim zvolnit, proste se musim donutit davat casteji dny volna.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: po duben 06, 2020 7:07 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Judson napsal:



Mam ted na to takovej system, mozna je to dost blbost ale le to zatim sedi.
Rano mam malou snidani, pak pres den sport a temer vubec nejim, jen si obcas neco zobnu, jablko, joburt, malinkou sladkost . A takto se "postim" az pozde do vecera a kolem pulnoci tesne pred spanim se poradne najim a dam si i nejaky junk. Nejcasteji arasity, jsem ujetej na slany.




Tak to je pro mě absolutní sci-fi..
Nechápu kde bereš s takovým "jídlem" energii na ty tvoje maratony? (mimochodem velký respekt k tak obří kilometráži, fakt smekám..)
Já bych s takový jídlem ne jenom že asi nebyl schopný ani chodit, natož běhat (a ještě tolik co ty), ale vadil by mi už jenom samotný pocit hladu a prázdného žaludku, o slabosti ani nemluvím.
Běháš na vzduch nebo jak to děláš?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po duben 06, 2020 8:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

@maca . je to iba sila zvyku, na zaciatku musis naprogramovat telo, ze bude nejako fungovat a ono sa prisposobi. Judsonov system stravovania je typicky standard "paleolovca", ktory cez den zhana potravu a focusuje sa na lov, a vecer v bezpeci jaskyne a teple ohna doplna energiu. Alebo aj nedoplna, ak nebol lov uspesny.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: po duben 06, 2020 8:32 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo vim, ze na tom spousta lidi dokaze fungovat a i si to pochvaluji, chtel jsem si v minulosti treba i denni pust vyzkouset, ale nikdy jsem se k tomu nedokopal.
Doceka by me zajmalo jak bych to snasel, oac ja jsem zrovna clovek ktery dost dost spatne snasi pocity hladu oproti bezne populaci:-)
Tak by me zajimalo jestli bych si na to casem zvykl nebo ne..jinak rano kdyz se nekdy treba nestiham nasnidat dejme tomu dve hodiny po probuzeni tak bych vrazdil a dokazu myslet jenom na jidlo..Docela zavidim tem co to tak nemaji a dokazou hladovy normalne fungovat.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Run / Gym Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 130, 131, 132, 133, 134  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: