Run / Gym


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 132, 133, 134, 135  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Run / Gym  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Run / Gym
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
cohen999


PříspěvekZaslal: st duben 08, 2020 8:41 am    Předmět: Odpovědět s citátem

maciak napsal:
Cize dokym si nemal 2 deti si mal ine vykony?

Samozrejme, ze som mal ine vykony. Mal som hlavne taaaaaaaaaaaaaaaakto vela casu aj na sport, aj na regeneraciu. Bezpecne natrenovat napriklad na maraton vyzadovalo naozaj kvatnum tejto komodity, ktoru uz dva a pol roka jednoducho nemam, lebo som ju nasmeroval tam, kde je potrebnejsia.
Aj preto som "presedlal" na silovy trening, pretoze nevyzaduje tolko casu, fuknem tam dva cca 1 a pol hodinove treningy tyzdenne a koniec. K behaniu sa sice dostanem, ale len s juniorom, uz pomaly ani neviem ake je to ist behat bez kocika.
Deti ta prinutia aplikovat "cut the crap" metodu, ci chces, ci nechces. A to vo vsetkych oblastiach zivota, sportom zacinajuc, financiami konciac.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: st duben 08, 2020 1:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

JJ, je to tak, a tesko to pochopi lidi co deti nemaj.
To je tak hroznej zrout casu a penez, ze casto lituju, ze je mam.
Nastesti jsou tam aspon urcite faze podle veku, nekdy je casu vic a nekdy min. A jak rostou, je ho cim dal vic.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JENDA10


PříspěvekZaslal: st duben 08, 2020 7:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Judson napsal:
To je tak hroznej zrout casu a penez, ze casto lituju, ze je mam.

Ale no tak... ;) Co tak vím od mnohem zkušenějších než jsem já, tak na konci života, kdy se odděluje podstatné od nepodstatného, člověk nikdy nemyslí na svůj nejlepší maraton (a jakej by mohl bývával být nebýt dětí), ale právě naopak! Jedna moudrá paní na odchodu řekla, že pokud chceš reálně něco udělat pro tenhle svět, jdi domů a miluj svoji rodinu. ;)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wojtkingson


PříspěvekZaslal: čt duben 09, 2020 6:30 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Semtam jsem přemýšlel, jaký je vlastně motiv mít děti a když to vezmu kolem a kolem, tak nejčastější důvod lidí kolem mi přijde: Jednou si to budu vyčítat, když je nebudu mít, nechci být sama na stáří, kdo se o mě postará? Případně, lidi prostě mají děti, budu mít taky. Samozřejmě že jsou i lidi, kteří děti jednoduše chtějí i bez zmíněných důvodů. Jen si myslím, že těch lidií, kteří nad tím smýšlí tak "sebestředně" je hodně.
_________________
The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JENDA10


PříspěvekZaslal: čt duben 09, 2020 9:24 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Wojtkingson napsal:
Jen si myslím, že těch lidií, kteří nad tím smýšlí tak "sebestředně" je hodně.

Ano, to si myslím taky, a řekl bych, že to je i hlavní příčina "bezcharakternosti" (tuctovosti, netečnosti) většiny lidí. Přitom je to podle mě úplně jednoduchý, jako v pohádkách - děti se mají narodit prostě proto, že se maminka s tatínkem mají (byť na jeden jedinej večer) rádi. :) Proto jsou taky, myslím, děti ze sociálně slabších rodin mnohdy mnohem nadanější a citlivější než vyšlechtěný děti elit, jenom to kvůli menším možnostem třeba nedotáhnou tak daleko.....snad každej musel někdy potkat moudrýho truhláře a retardovanýho advokáta. :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2020 8:01 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

7.4. Malinkej posun maximalky, Dal jsem svoji kopcovitou trasu a kolecko udelal 2x. Bylo horko a jeste nemam pas na piti, ale vedel jsme ze to vydrzim )
Bezelo se topove, casto jsem myslel na to, jestli me hodinky nemeri tep spatne, jak byl nizkej, i z kopce pri vetsi rychlosti. Nevim jak to, asi to dela hlava, ale jak bezim dalku tak jde tepovka niz bez kdyz bezim kradke. A to pri stejne rychlosti.

9.4. Prvni intervalovka, omg to je hnus. Fakt je lehci zabehnout treba 20ku. Docela me to odvarilo stehna, ony hamy boly i normlane, ale po tomto hruza. Chtel jsem 1km davat pod 4 min a podarilo se, ale bylo to na krev, nechapu jak bych dal treba 5km pod 20 min nebo 10 pod 40 min.
Celkove jsem tu intervalovku zvolil sam a od oka. Dalsi asi testnu 800m useky a dam jich tam o 1 vic, celkove trat 14 km asi necham.
BTW nemel by me klesnou tep. v klidovych fazich ? A navic kdyz byly 2km dlouhe ? ))

Zitra konecne volno.
Uvazuju, ze bych posilku zvolnil na 1x za 3 dny, bere to hrozne casu vsechno.


06.04.2020
celek. : km: 16,13; min/km: 5:01; cas: 01:21:03; bpm: 136; run index 69
07.04.2020
celek. : km: 31,31; min/km: 5:02; cas: 02:37:39; bpm: 135; run index 72
08.04.2020
celek. : km: 16,08; min/km: 4:36; cas: 01:13:26; bpm: 148; run index 66
09.04.2020
celek. : km: 14,04; min/km: 5:03; cas: 01:04:37; bpm: 149; run index 64
zahra.: km: 02,50; min/km: 4:50; cas: 00:12:05; bpm: 144;
prac1.: km: 01,00; min/km: 3:47; cas: 00:03:47; bpm: 168;
volno.: km: 02,00; min/km: 4:43; cas: 00:09:27; bpm: 166;
prac2.: km: 01,00; min/km: 3:48; cas: 00:03:48; bpm: 167;
volno.: km: 02,00; min/km: 4:56; cas: 00:09:53; bpm: 170;
prac3.: km: 01,00; min/km: 4:03; cas: 00:04:04; bpm: 165;
volno.: km: 02,00; min/km: 4:58; cas: 00:09:57; bpm: 170;
prac4.: km: 01,00; min/km: 3:53; cas: 00:03:53; bpm: 165;
volno.: km: 01,50; min/km: 4:53; cas: 00:07:19; bpm: 167;
10.04.2020
celek. : km: 22,38; min/km: 4:59; cas: 01:51:51; bpm: 137; run index 71


09.04.2020

HRUDNIK + ZADA
bench, nohy na lavicce + shyby, start 18:00 end 18:48
rozcvicka
lehce x40 + x, x80 + x, x90 + x, x96 + x, x96 + x, x96 + x, x96
tezce 20x40 + 9x, 9x80 + 9x, 6x90 + 9x, 3x104 + 9x, 4x102 + 9x, 4x102 + 9x, 4x100

BICAK + PLANK
skotovka JR + plank, start 18;53 end 19:35
lehce x22 + s, x25 + s, x25 + s, x25 + s, x25 + s, x25
tezce 10x22 + 100s, 7x27 + 100s, 7x27 + 100s, 7x27 + 100s, 7x27 + 100s, 7x27

RAMENA + LYTKA
military v sede, start 19:38 end
lehce x40, x60, x64, x64, x64, x64
tezce 10x40, 5x60, 4x68, 4x68, 4x68, 4x68

TRICAK + VACUUM
kladka V, start 19:57 end
16x27, 12x32, 12x32, 12x32, 12x32, 12x32
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2020 8:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Po kazdom intervale by ti mala tepovka do minuty padnut pod 130bpm. A je na tebe, ci prejdes do klusu, alebo do chodze...
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2020 8:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

cohen999 napsal:
Po kazdom intervale by ti mala tepovka do minuty padnut pod 130bpm. A je na tebe, ci prejdes do klusu, alebo do chodze...


Zatim me to prijde jako nemozny a to i kdybych dal chuzy, kterou nedam.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2020 8:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak skrat intervaly.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: st duben 15, 2020 6:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tentokrat beh jen 3+1, ale mozna z toho udelam muj novej system.
Prvni beh extreme dlouhej, druhej relax, a treti intervalovka.
Tech 33km jsem se precenil, ze dam bez piti, nebylo sice vylozene hic, ale hruza. Ke konci uz jsem mel dost a docela jsem uvazoval esli se mnou nesekne. Priste si dam tu praci a vemu si flasku do ruky a dam na strategicke misto kolem kteryho bezim 9km kolecka.
Intervalovka uz vypadala lip, i kdyz ted jak koukam, tak bych radeji mel vetsi rozdily v HR. Na priste uz mam v hodinkach nahrano 6x600m.

Zatim co cekam na opasek s flastickama z aliexpresu, tak jsem si aspon udelal radost a obednal dalsi kompresni navleky na lytka, podkolenky, a dalsi bezecky ponozky.


12.04.2020
celek. : km: 33,32; min/km: 5:06; cas: 02:50:06; bpm: 134; run index 72
13.04.2020
celek. : km: 16,08; min/km: 4:49; cas: 01:17:43; bpm: 136; run index 72

14.04.2020
celek. : km: 14,03; min/km: 5:03; cas: 01:09:24; bpm: 137; run index 69
zahra.: km: 03,00; min/km: 5:05; bpm: 129;

prac1.: km: 00,80; min/km: 4:12; bpm: 152;
volno.: km: 02,40; min/km: 5:16; bpm: 134;

prac2.: km: 00,80; min/km: 4:00; bpm: 158;
volno.: km: 02,20; min/km: 5:16; bpm: 134;

prac3.: km: 00,80; min/km: 3:59; bpm: 156;
volno.: km: 02,20; min/km: 5:19; bpm: 133;

prac4.: km: 00,80; min/km: 3:45; bpm: 157;
volno.: km: 01,00; min/km: 5:15; bpm: 139;


Posilka porad stejna.

13.04.2020

HRUDNIK + ZADA
bench, nohy na lavicce + shyby, start 14:01 end 14;42
rozcvicka
lehce x40 + x, x80 + x, x90 + x, x96 + x, x96 + x, x96 + x, x96
tezce 20x40 + 9x, 9x80 + 9x, 6x90 + 9x, 4x102 + 9x, 4x102 + 9x, 4x102 + 9x, 4x102

BICAK + PLANK
skotovka JR + plank, start 14;44 end 15:04
lehce x22 + s, x25 + s, x25 + s, x25 + s, x25 + s, x25
tezce 10x22 + 100s, 7x27 + 100s, 7x27 + 100s, 7x27 + 100s, 7x27 + 100s, 7x27

RAMENA + LYTKA
military v sede, start 15;06 end 15;26
lehce x40, x60, x64, x64, x64, x64
tezce 12x40, 6x60, 4x68, 4x68, 4x68, 4x68

TRICAK + VACUUM
kladka V, start 15:28 end 15:47
11x32, 11x32, 11x32, 11x32, 11x32, 11x32
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: st duben 15, 2020 6:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Slusne se ti to rozbehalo :)) nechapu kde na to beres energii.... me ted vychazi prumerem 10km na den a jsem rozbitej jak cikansky hracky palec nahoru :)
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: st duben 15, 2020 7:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Grimley napsal:
Slusne se ti to rozbehalo :)) nechapu kde na to beres energii.... me ted vychazi prumerem 10km na den a jsem rozbitej jak cikansky hracky palec nahoru :)


Mozna to ale nevydrzi, pravy stehno boli non-stop uz tak 2 mesice. Na spodni stranem, a nejvic v mistech, jak je, rekl bych laicky, prechod v hyzdi. Citim to i pri sezeni, i na hodne silnym molitanu, v aute tuplem. A ted se zacina pridavat i leva strana (
Skousim novou mast, konskou hrejivou s konopim.

Objevil jsem konecne poradne seznam zavodu.
https://www.behej.com/terminovka
Zaplacenej pulmaraton v Lednici skousim prodat, a toto se me libi zatim nejvic, rovnou maraton, pekne v rodne jizni morave https://www.vinarskymaraton.cz/ .
Vim, ze to je jeste hrozne brzo, ale zacinam posilhavat po ultra, jen, ono je to vse trail, a ja ma rad asfalt, a jinde ani nemam kde trenovat.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: st duben 15, 2020 11:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nejaki ste chalani premotivovani, ak chcete dlhodobo behat, nemozete "byt na kasu" dlhodobo, a uz vobec nie tahat zhorsujucu sa bolest nejakej partie.

Riesenie: normalny cyklus v akomkolvek sporte je dva kroky dopredu, jeden dozadu.

@Judson, ty si dal asi dva miliony krokov dopredu a ziadny dozadu, takze sa zariad podla toho. Skratenie vsetkych behov na polovicu a zbytok usetreneho casu venovat vyrieseniu bolesti (masaz, strecing, pripadne fyzio).
@Grimley ak si unaveny, nie je to v poriadku, tiez trochu uber z kilometraze. Sekni tak 20% z nabehu, to by malo stacit.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: so duben 18, 2020 11:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dalsi serie 3 behu za mnou. Zatim to jde dobre. Vyrazne nejvic me vzdy vyridi ta intervalovka, i kdyz, mozna je to spis tim, ze je to 3ti den.
Malej posun maximalky, bezelo se vyborne, ale od zacatku jsem mel vetsi tepovku nez bych cekal. Mam pocit, ze me zatizili 2 banany co jsem snedl tesne predtim, a 0.5l flaska v ruce. Nelibil se me prumernej cas cca 5:13 na km tak jsem od 22km zrychlil pod 5 na km (tep asi 145), aby to celkove vyslo pod 5:10. Vubec se to neda srovna s tim minule, kdy jsem bezel bez piti a na primim slunku. Ted jsem to mel spocitany tak, abych dobehl akorad pri zapadu. Na konci uz me bylo zima, jak se ochladilo.
Dnesni intervalovka 6x600m, nevim esli je to dobre nebo spatne, nebo proste zacatecnicke.
Bezecka BW cca 84-86kg.

16.04.2020
celek. : km: 35,94; min/km: 5:08; cas: 03:04:55; bpm: 139; run index 69
17.04.2020
celek. : km: 16,08; min/km: 5:00; cas: 01:20:27; bpm: 134; run index 71
18.04.2020
celek. : km: 14,02; min/km: 4:56; cas: 01:09:18; bpm: 141; run index 66
01.zahra.: km: 02,00; min/km: 5:07; bpm: 133;
02.prac1.: km: 00,60; min/km: 3:40; bpm: 158 ;
03.volno.: km: 01,60; min/km: 5:19; bpm: 138;
04.prac2.: km: 00,60; min/km: 3:26; bpm: 159 ;
05.volno.: km: 01,60; min/km: 5:22; bpm: 138;
06.prac3.: km: 00,60; min/km: 3:43; bpm: 161 ;
07.volno.: km: 01,50; min/km: 5:27; bpm: 138;
08.prac4.: km: 00,60; min/km: 3:38; bpm: 158 ;
09.volno.: km: 01,50; min/km: 5:40; bpm: 137;
10.prac5.: km: 00,60; min/km: 3:41; bpm: 155 ;
11.volno.: km: 01,60; min/km: 5:23; bpm: 136;
12.prac6.: km: 00,60; min/km: 3:46; bpm: 159 ;
13.volno.: km: 00,70; min/km: 5:27; bpm: 143;


17.04.2020

HRUDNIK + ZADA
bench, nohy na lavicce + shyby, start 14:19 end 15:00
rozcvicka
lehce x40 + x, x80 + x, x90 + x, x96 + x, x96 + x, x96 + x, x96
tezce 20x40 + 9x, 8x80 + 9x, 6x90 + 9x, 4x102 + 9x, 4x102 + 9x, 4x102 + 9x, 4x102

BICAK + PLANK
skotovka JR + plank, start 15:02 end 15:28
lehce x22 + s, x25 + s, x25 + s, x25 + s, x25 + s, x25
tezce 10x22 + 100s, 7x27 + 100s, 7x27 + 100s, 7x27 + 100s, 7x27 + 100s, 7x27

RAMENA + LYTKA
military v sede, start 15;30 end 15:51
lehce x40, x60, x64, x64, x64, x64
tezce 10x40, 6x60, 4x68, 4x68, 4x68, 4x68

TRICAK + VACUUM
kladka V, start 15:52 end 16:10
12x32, 12x32, 12x32, 12x32, 12x32, 12x32
[/b]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: st duben 22, 2020 9:01 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zatracenej vitr, zadne extra dobre casy ani tepovka. Zitra volno a jen posilka. Mam nove navleky na lytka, a musim rist, ze jsou teda mega kompresni, mam problem je vubec nandat a sundat. A zarive zluto-zelene jako moje boty )
Porad se me zda tepovka v tech intervalech moc nizka, mozna 600m je malo.

20.04.2020
celek. : km: 33,36; min/km: 5:14; cas: 02:54:56; bpm: 136; run index 68
21.04.2020
celek. : km: 16,08; min/km: 5:12; cas: 01:23:38; bpm: 131; run index 71
22.04.2020
celek. : km: 14,02; min/km: 4:57; cas: 01:09:33; bpm: 138; run index 68
01.zahra.: km: 02,00; min/km: 5:07; bpm: 128
02.prac1.: km: 00,60; min/km: 4:00; bpm: 153
03.volno.: km: 01,60; min/km: 5:27; bpm: 134
04.prac2.: km: 00,60; min/km: 3:33; bpm: 153
05.volno.: km: 01,60; min/km: 5:30; bpm: 134
06.prac3.: km: 00,60; min/km: 3:58; bpm: 157
07.volno.: km: 01,50; min/km: 5:18; bpm: 135
08.prac4.: km: 00,60; min/km: 3:38; bpm: 155
09.volno.: km: 01,50; min/km: 5:35; bpm: 135
10.prac5.: km: 00,60; min/km: 3:36; bpm: 154
11.volno.: km: 01,60; min/km: 5:16; bpm: 136
12.prac6.: km: 00,60; min/km: 3:48; bpm: 154
13.volno.: km: 00,70; min/km: 5:25; bpm: 143
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Run / Gym Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 132, 133, 134, 135  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: