SACHARIDY (gainery)

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 136, 137, 138  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - SACHARIDY (gainery)  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> SACHARIDY (gainery)
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Zajímavé
články
a odkazy
k tématu:
Finger

PříspěvekZaslal: st květen 28, 2008 1:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

vysokoproteinový protein...o čem že je tu diskuze?
Pokud jsem student, tak neřeknu, řeším glukopur maltu atd, ale pokud ne, tak při dnešních cenách a kvalitě doplňků si raději koupím gainer - mám po ruce i většinou dvě příchutě s rozdílným procentem proteinu..je to pohodlnější a hlavně chutnější.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
agnez

PříspěvekZaslal: st květen 28, 2008 1:26 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Finger napsal:
Pokud jsem student, tak neřeknu, řeším glukopur maltu atd, ale pokud ne, tak při dnešních cenách a kvalitě doplňků si raději koupím gainer - mám po ruce i většinou dvě příchutě s rozdílným procentem proteinu..je to pohodlnější a hlavně chutnější.

Souhlas,ale hlavně myslím si že je ideálně namíchaný,to bych musle kupovat domů pět druhů cukru.
Finger

PříspěvekZaslal: st květen 28, 2008 5:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

jakejch 5druhů? To jako kostkovej, moučku, krystal? V gaineru by měla být d-glukoza a malta...víc není potřeba. Jasný, psal jsem o tom od Allstars, kde jsou sacharidy braný z vloček a ječmene myslím, ale tohle není vhodný dávat po treninku, kde potřebuješ rychlej cukr...ono svým způsobem, kdo nemá tak rychlej metabolismus jako třeba já, tak gainer vůbec není potřeba. Ono normální člověk (co nemá velkou fyzickou zátěž) se bez rychlýho cukru obejde úplně - vystačí si se sachrama z rýže, brambor atd.
theBeast11

PříspěvekZaslal: st květen 28, 2008 8:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem