jaq - training log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - jaq - training log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> jaq - training log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jaq


PříspěvekZaslal: út leden 02, 2024 8:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dřep: 3 × 3 × 105kg
Bench press: 3 × 75/80/85kg
Přítahy v předklonu: 3 × 65/70/75kg
Kladivový zdvih: 3 × 8 × 16kg
Upažování v předklonu: 3 × 9 × 7kg
Zvedání nohou ve visu: 3 × 10

10 minut veslování

Stretching/jóga
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: čt leden 04, 2024 9:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mrtvý tah: 3 × 3 × 135kg
Military press: 3 × 3 × 52,5kg (některé opakování už spíš push press)
Shyby: 10 × vlastní váha, 3 × 3 (+8kg), 2 × 5 podhmat (vlastní váha)
Zkracovačky na sklopené lavici: 3 × 12
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: so leden 06, 2024 3:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pátek: plavání

Dnešní trénink:
Dřep: 3× 92,5/100/107,5kg
Bench press: 3 × 3 × 82,5kg
Přítahy v předklonu: 3 × 3 × 72,5kg
Bic. zdvih s v.č.: 3 × 7 × 30kg

10 minut veslování


Naposledy upravil jaq dne po leden 08, 2024 8:45 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: po leden 08, 2024 8:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dřep: 3 × 3 × 107,5kg
Bench press: 3 × 77,5/82,5/87,5kg
Přítahy v předklonu: 3 × 67,5/72,5/77,5kg
Kladivový zdvih: 3 × 9 × 16kg
Upažování v předklonu: 3 × 10 × 7kg
Zvedání nohou ve visu: 3 × 12

10 minut veslování

Stretching/jóga
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: st leden 10, 2024 8:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mrtvý tah: 3 × 3 × 137,5kg
Military press: 3 × 3 × 55kg (technické provedení v rozsahu military/push press/jerk :-) )
Shyby: 10 × vlastní váha, 3 × 3 (+9kg), 6/5 (vlastní váha)
Zkracovačky na sklopené lavici: 3 × 10

Stretching, jóga
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: pá leden 12, 2024 7:10 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravim, zaujali mě ty trojky na přítahy v předklonu. Podle mě by si u tohohle cviku víc vytěžil z trošku většího objemu, nebo aspoň pendlay rows...o)
Judo ještě nedáváš či nezapisuješ? Bavili mě zápisy. o)
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou
www.monstrazmlhy.cz
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: pá leden 12, 2024 2:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

DAVID.LOPAN napsal:
Zdravim, zaujali mě ty trojky na přítahy v předklonu. Podle mě by si u tohohle cviku víc vytěžil z trošku většího objemu, nebo aspoň pendlay rows...o)
Judo ještě nedáváš či nezapisuješ? Bavili mě zápisy. o)


Čau, no... ony uz to poslední 2 tréninky v podstatě pendlay row jsou :D (striktní přítah už s touhle vahou bohužel nedávám).
Z léčby golfového lokte jsem plynule přešel v léčbu patní ostruhy... rok úplně na hovno. Sice se to už lepší, ale jde to dost pomalu. Nějaké běhání/skákání/cviky zaměřené na lýtka aktuálně moc nehrozí :/
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: pá leden 12, 2024 7:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ráno: fyzio/core/záda

Odpoledne:
Dřep: 3× 95/102,5/110kg
Bench press: 3 × 3 × 85kg
Přítahy v předklonu: 3 × 3 × 75kg
Bic. zdvih s v.č.: 3 × 9 × 30kg

10 minut veslování

Stretching/jóga
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: po leden 15, 2024 7:33 am    Předmět: Odpovědět s citátem

jaq napsal:
DAVID.LOPAN napsal:
Zdravim, zaujali mě ty trojky na přítahy v předklonu. Podle mě by si u tohohle cviku víc vytěžil z trošku většího objemu, nebo aspoň pendlay rows...o)
Judo ještě nedáváš či nezapisuješ? Bavili mě zápisy. o)


Čau, no... ony uz to poslední 2 tréninky v podstatě pendlay row jsou :D (striktní přítah už s touhle vahou bohužel nedávám).
Z léčby golfového lokte jsem plynule přešel v léčbu patní ostruhy... rok úplně na hovno. Sice se to už lepší, ale jde to dost pomalu. Nějaké běhání/skákání/cviky zaměřené na lýtka aktuálně moc nehrozí :/
Tak to je naprd. Snad se to brzy zlepší a půjde to. Holt lidské tělo se rozpadá a my to jen nějak korigujeme. Hlavně že člověk furt nějak cvičí...
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou
www.monstrazmlhy.cz
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: po leden 15, 2024 10:12 am    Předmět: Odpovědět s citátem

DAVID.LOPAN napsal:
jaq napsal:
DAVID.LOPAN napsal:
Zdravim, zaujali mě ty trojky na přítahy v předklonu. Podle mě by si u tohohle cviku víc vytěžil z trošku většího objemu, nebo aspoň pendlay rows...o)
Judo ještě nedáváš či nezapisuješ? Bavili mě zápisy. o)


Čau, no... ony uz to poslední 2 tréninky v podstatě pendlay row jsou :D (striktní přítah už s touhle vahou bohužel nedávám).
Z léčby golfového lokte jsem plynule přešel v léčbu patní ostruhy... rok úplně na hovno. Sice se to už lepší, ale jde to dost pomalu. Nějaké běhání/skákání/cviky zaměřené na lýtka aktuálně moc nehrozí :/
Tak to je naprd. Snad se to brzy zlepší a půjde to. Holt lidské tělo se rozpadá a my to jen nějak korigujeme. Hlavně že člověk furt nějak cvičí...


Přesně... :-)
Takže teď se alespoň snažím na sebe nějak šetrně naplácat nějakou svalovou hmotu a kondičně úplně neodpadnout... to tahaní se a mlácení do pytle mi už ale dost chybí.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: čt leden 18, 2024 8:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pondělí: plavání

Dal jsem týden pauzu od posilovny a dneškem začínám beara (3×týdně + "rehabilitační" trénink, aspoň 1× týdně plavání)

Dnešní trénink:
Dřep: 2 × 5 × 90kg, 12 × 5 × 77,5kg
Benchpress: 2 × 5 × 70kg, 16+ × 5 × 60kg
Zkracovačky na sklopené lavici: 3 × 10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: so leden 20, 2024 4:15 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Military press: 2 × 5 × 40kg, 16 × 5 × 35kg
Shyby: 2 × 5 × 5kg, 16 × 5 × vlastní váha (standardní a široký nadhmat, podhmat, paralel. úchop)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: po leden 22, 2024 8:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Neděle: fyzio, stretching

Dnešní trénink:
Mrtvý tah: 2 × 5 × 122,5kg, 12 × 5 × 105 (8×klasika, 4× sumo)
Kliky na bradlech: 2 × 5 × 5kg, 14 × 5 × vlastní váha (dlouho jsem je necvičil, mám problém je odjet, aniž by mě "tahalo" všechno možné kolem klíčních kostí... :/ )
Cabel-kneeling crunches: 3 × 12 × 60kg (*zelená kladka)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: pá leden 26, 2024 7:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Úterý: plavání

Dnešní trénink:
Ráno: Fyzio/core/záda

Večer:
Dřep: 2 × 5 × 92,5kg, 11 × 5 × 80kg
Benchpress: 2 × 5 × 72,5kg, 16+ × 5 × 62,5kg
Zkracovačky na sklopené lavici: 3 × 12

5 minut veslování (odjeto primárně pro snad-podporu regenerace)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: ne leden 28, 2024 3:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Military press: 2 × 5 × 42,5kg, 15+ × 5 × 37,5kg
Shyby: 2 × 5 × 6kg, 18 × 5 × vlastní váha (standardní a široký nadhmat, podhmat, paralel. úchop)
5 minut veslování


Naposledy upravil jaq dne so únor 03, 2024 5:18 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - jaq - training log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: