Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 179, 180, 181 ... 186, 187, 188  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: st říjen 20, 2021 6:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

20.10.2021

1.lowbar drep - 5x130kg, 3x150kg, 2x170kg, 10x110kg, 10x120kg
2.sumo tahy pauzovane - 5x140kg, 5x150kg, 5x160kg, 5x170kg, 5x180kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne říjen 24, 2021 5:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

22.10.2021

1.dřepy dvojitá pauza - 3x5x110kg
2.bench - 2x10x50kg, 2x10x55kg, 2x10x60kg, 3x6x65kg
3.tahy klasikou - 5x170kg, 5x180kg
4.bulharský dřepy - 5x6x (20+20kg) na každou nohu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po říjen 25, 2021 5:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

25.10.2021

1.lowbar drep - 4x5x140kg (bez pásku), 2x5x150kg (pásek)
2.sumo tahy pauzovane - up to 5x190kg
3.tlaky ve stoje - 2x6x40kg, 2x6x45kg
4.deltdeck zadní ramena - 4x15
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: út říjen 26, 2021 8:17 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tie objemy na drepy tréning čo tréning sú masaker, ufff
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út říjen 26, 2021 3:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hele zas to není tak strašný
váhy jsou nízké, objem pracovních sérií není nijak závratný, spíše se dá říct, že je nízký, občas to navýším, ale je to většinou jen 1xtýdně

pokud chceš vidět brutal objem, tak koukni Turakamovi do logu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st říjen 27, 2021 7:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

27.10.2021

1.lowbar drep tempo s pauzou - 2x5x110kg, 3x5x120kg
2.tahy klasikou - up to 3x200kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út listopad 02, 2021 7:43 am    Předmět: Odpovědět s citátem

od pátku do neděle víkendový blbnutí v homegymu na chatě, za zmínku stojí snad jen bulhary s 25kg jednoručkama nebo desítky na benchi s 65kg

1.11.2021
1.dřep - 2x160kg (bez pásku), 2x170kg (pásek), 4x3x155kg
2.hiptrust (hammer masina) - 5x15
nějaký kraviny na psoas

večer jsem si přečetl nový články od Míry Popa o problémech při dřepu https://trenermirapop.webnode.cz/tipy-drep/
https://trenermirapop.webnode.cz/drep-tipy-ii/

pro mě je to jako kaleidoskop všech sraček, kterejma jsem si za poslední 2-3 roky prošel
všem vřele doporučuju přečíst, pokud se v něčem najdete, hned to začněte řešit, at nedopadnete jak já
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: st listopad 03, 2021 12:05 am    Předmět: Odpovědět s citátem

spekounP napsal:
večer jsem si přečetl nový články od Míry Popa o problémech při dřepu https://trenermirapop.webnode.cz/tipy-drep/
https://trenermirapop.webnode.cz/drep-tipy-ii/

pro mě je to jako kaleidoskop všech sraček, kterejma jsem si za poslední 2-3 roky prošel
všem vřele doporučuju přečíst, pokud se v něčem najdete, hned to začněte řešit, at nedopadnete jak já

přečetl jsem si a v tom se snad najde každý :D za mně teda to předsouvání jedné nohy, to vidím, ale nechápu, protože cítím, že stojím správně :) taky se mi líbilo, že když máš sval stažený, tak ti cns nepustí ten "protisval" na plný výkon. proto byly ty dřepy tak nahouby :D dobře jsi udělal, že jsi tím prošel, teď už aspoň víš co, proč a jak.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Turakam


PříspěvekZaslal: st listopad 03, 2021 5:49 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Dal som v škole len tak z hecu na lane bez nôh (pred koronou), lebo som sa nevedel dívať, čo tam vtedy moji stvárali a prekvapivo to šlo, hehe, ono pred plnou telocvičňou nesmieš zlygať, ALE jak som to zdrapil, tak neskôr pekný výron na prstoch, už som starý na podobné blbiny.
_________________
"I guess he’s taking Hunt to Takedown City, where the pain is free and the hits are plenty."
On to Turakam nemyslí zle, občas jsou ty jeho poznámky na ránu, ale většinou jsou dost na místě. To je takový náš Dr. House
"Conor Bless"
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st listopad 03, 2021 1:01 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

vlk# napsal:

přečetl jsem si a v tom se snad najde každý :D za mně teda to předsouvání jedné nohy, to vidím, ale nechápu, protože cítím, že stojím správně :) taky se mi líbilo, že když máš sval stažený, tak ti cns nepustí ten "protisval" na plný výkon. proto byly ty dřepy tak nahouby :D dobře jsi udělal, že jsi tím prošel, teď už aspoň víš co, proč a jak.


s předsunutou pravou nohou jsem dřepoval x let a nevěnoval jsem tomu pozornost
u mě to znamenalo zkrácený a oslabený psoas, následně oslabení pravé půlky prdele, což vedlo k přetížení pravého kvadricepsu v různých podobách (stažené bolestivé fascie na boku stehna, extrémně přetížené vazy nad kolenem, měl jsem stavy, kdy jsem přes bolest nevydržel dýl jak půl hodiny sedět v autě, na delších cestách jsem musel zastavovat na pumpách a rozhýbaval nohy)

poslední 2 roky mě Raptor naučil spoustu kompenzačních cviků, který trvale provozuju, nicméně při jakýmkoliv tlaku na objem nebo intenzitu dřepů se problémy stále vracejí

Apropo tvoje problémy s kolenem můžou s předsunutou nohou souviset - jedná se o problém v kyčli, který se projeví jinde
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: st listopad 03, 2021 5:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

spekounP napsal:
Apropo tvoje problémy s kolenem můžou s předsunutou nohou souviset - jedná se o problém v kyčli, který se projeví jinde

jo, to mě teď napadlo, když jsi to popsal u sebe... koleno pořád řeším, ale zatím to nevypadá, že půjde uvést do původního stavu. do konce listopadu bych měl být moudřejší. něco jako "tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu...". a ty máš ještě navíc to rameno... tak snad se to pomalu všechno zlepšuje.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt listopad 04, 2021 7:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

4.11.2021

1.lowbar drep s dvojitou pauzou - 5x120kg, 4x5x130kg, 5x140kg - fajn pocit, když se ti s každou další sérií snižuje RPE
2.bulhary - 7x6
3.bench - 6x6x60kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne listopad 07, 2021 7:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

6.11.2021

1.bulhary - 7x10
2.shyby paralel úchop - 6x4
3.spoto bench - 5x3
4.pullover - 4x10
5.pritahy v předklonu - 4x12
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po listopad 08, 2021 7:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

8.11.2021

1.lowbar drep - 4x6x140kg bez pásku - dnes na pikacu, dřepy na krivaka, tahání v pravém trisle a krecovite kontrakce zadku na pravé straně
2.shyby s protizatezi - 5x8
3.zakopy v sedě - 5x12
4.zakopy v leze - 4x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st listopad 10, 2021 8:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

10.11.2021

1.tahy klasikou - 5x70, 5x90, 5x110, 5x130, 5x150, 5x5x170kg
2.tlaky ve stoje - 8x40kg, 5x6x45kg - pomalu mě přestává bolet levý rameno a začíná zlobit zase pravý, prostě pičou ke zdi
3.upažování s ručkama v leže - 5x12
4.zadní ramena deltdeck - 4x15
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 179, 180, 181 ... 186, 187, 188  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: