Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 142, 143, 144
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: pá listopad 09, 2018 10:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

9.11.2018

1.sumo tahy - up to 5x170 (no belt, hg), 4x5x190kg (belt, hg), 7x190kg (pásek, trhačky)
2.bench - up to 4x97kg, 5x97kg (lepší set-up, opravná), 3x10x80kg
3.stahování horní kladky - 5x16-8 opak
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po listopad 12, 2018 11:40 am    Předmět: Odpovědět s citátem

11.11.2018

1.highbar dřep pauzovaný - up to 2x157kg (bez pásku a bez SBD), 2x175kg (pásek), 4x5 (145kg, 147kg, 150kg, 152kg) - váhy nejdou, ten objem byl gut
2.tlaky s jednoručkama na šikmé - up to 10x35kg, 2x7x40kg, 10x32,5kg
3.ramena pumping s jednoručkama (supersérie zapažování, upažování) - 5x16-20opak
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt listopad 15, 2018 3:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

14.11.2018

1.tahy klasikou - up to 1x225kg (pásek + hg - nahoře těsně před locknutím mi to vypadlo z rukou), 3x5x170kg (bez pásku, trhačky) - problémy s úchopem
2.bench - up to 4x95kg, 4x107kg, 3x8x85kg
3.shyby s protizávažím - 4x10

trénink na pikaču, minulý týden jsem byl na nějakém večerním posezení s lidmi z práce, dal jsem asi 5 piv + 2 panáky a od té doby mám zase problém s trávením, regenerace je znatelně horší
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: so listopad 17, 2018 6:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

16.11.2018

1.dřep lowbar - up to 4x140kg (bez pásku), 4x160kg (pásek), 3x8x130kg (pásek)
2.tlaky s jednoručkama na šikmé - up to 12x32,5kg, 2x12x35kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út listopad 20, 2018 11:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

19.11.2018

1.dřep highbar pauzovaný - up to 3x160, 3x175kg, 3x5 (150, 155, 155kg) - pásek
2.sumo tahy - up to 3x6x180kg (no bet, hg)

dřepy docela gut tentokrát, u tahů dlouhá rozcvička a aktivace prdelních svalů, které nechtěly vůbec pracovat
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt listopad 22, 2018 9:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

21.11.2018

1.dřep lowbar - up to 6x150kg (pásek), 3x10x120kg (pásek)
2.bench - up to 2x8x90, 2x7x90kg - do vah to nešlo
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá listopad 23, 2018 5:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

23.11.2018

1.sumo tahy - up to 5x180kg (bez pásku), 5x200kg, 2x5x210kg (pásek) všechno hg
2.bench - up to 4x3x100kg
3.shyby - 4x4 bw
4.kolecko (nohy na bosu - okoukal jsem od Petráše) - 4serie
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út listopad 27, 2018 11:38 am    Předmět: Odpovědět s citátem

26.11.2018

1.highbar pauzovany - up to 3x167kg, 2x180kg, 3x4 (155kg, 160kg, 160kg) pásek
2.tlaky s jednoručkama na šikmé - up to 10x30kg, 2x10x37,5kg, 12x30kg
3.tahy klasikou - up to 3x190kg, 3x5 (150, 160, 160kg) - bez pásku
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá listopad 30, 2018 1:58 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

29.11.2018

1.sumo tahy - up to 3x210kg (no belt, hg), 3x3x220kg (pásek, hg), 2x8x190kg (pásek, trhačky)
2.bench - up to 6x90, 4x6x92,5kg - nic moc
3.stahování horní kladky - 5x10

https://www.instagram.com/p/Bqxd96xjLAr-dHXtiy3EwhWnCZyUVOv--ZoQ2M0/
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: pá listopad 30, 2018 4:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

pěkný... a to se tomu nylonu ještě ani nedá říkat pásek... jde to pořád nahoru! a ty osmičky na závěr samozřejmě maso :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po prosinec 03, 2018 11:57 am    Předmět: Odpovědět s citátem

2.12.2018

1.lowbar dřep - up to 5x160kg (pásek), 3x9x130kg (pásek)
2.tlaky s jednoručkama na šikmé - up to 10x35, 2x9x40kg
3.tahy klasikou - up to 3x190kg (bez pásku, hg), 3x200kg (pásek, hg) - lehčí tahy
4.shyby - 3x5 + 2x4xbw
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po prosinec 03, 2018 11:59 am    Předmět: Odpovědět s citátem

vlk# napsal:
pěkný... a to se tomu nylonu ještě ani nedá říkat pásek... jde to pořád nahoru! a ty osmičky na závěr samozřejmě maso :)


já tahy většinou jezdím v tomhle pásku od REHBANDU, tvrdej pásek je s tou mojí vanou spíš na nějaký jedničky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út prosinec 04, 2018 8:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

4.12.2018

1.highbar dřep - up to 3x150kg (bez pásku), 3x3x170kg (pásek)
2.mrtvola klasika - up to 3x210kg (pásek, hg), 5x180kg (trhacky)
3.bench - up to 6x85kg, 3x6x95kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt prosinec 06, 2018 11:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

6.12.2018

1.lowbar dřep - up to 2x3x170kg, 3x8x140kg
2.tlaky s jednoruckama - up to 3x15x32,5kg
3.rozpazky ramena - 4x15
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 142, 143, 144
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru