Grimleyho běhací log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 51, 52, 53  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Grimleyho běhací log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Grimleyho běhací log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Spazik


PříspěvekZaslal: st duben 17, 2019 10:51 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Pak sem hoď cílovou fotku..
Cizí utrpení bude mít úspěch
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: st duben 17, 2019 3:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

@spazik: jojo bude to takova kompenzace za lonskej chybejici Vanocni lync

Jinak dneska podle planu odbehnuto 21km tempem 5:07 min/km -> tzn. celkovej cas 1:47:36 a tepovka 143 ..... pokud nepodlehnu atmosfere a budu striktne dodrzovat tempo 5:30 min/km v Praze, mel bych to ubehnout
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: čt duben 18, 2019 6:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Predsa len som sa rozhodol este nieco k veci napisat.

Priprav sa na najtazsi sportovy boj vo svojom zivote. Tie dlhe behy pred maratonom maju v podstate iba jednu ulohu, pripravit telo na to, ze bude bezat +-4 (zavisi od vykonnosti) hodiny, pricom peak je 2 tyzdne pred maratonom, aby si to telo este pamatalo a dokazalo si rozvrhnut energiu na cely ten cas. Ty si telo naucil bezat necele 3 hodiny zaciatkom februara, a v den maratonu to budu uz tri mesiace, telo si to nepamata uz teraz. A kazdy meter nad to, co telo pozna, je utrpenie. Ak rad trpis... ;)

Ja osobne by som do toho nesiel, kedze viem, co to je aj s normalnym treningom. Poznam vsak chalana, ktory k tomu pristupuje tak, ze ani poriadne netrenuje a raz rocne si supne maraton a za tych 5 hodin to nejako da aj so svojimi sto kilami. Ale potom sa z toho dostava riadne dlho.

Idealne by som sa na tvojom mieste prehlasil z maratonu na polmaraton a ten napalil naplno , kedze na to natrenovane mas. Neznicis sa, zabehnes si relativne dobry cas, ziskas skusenost, nebudes musiet riesit pripadne zdravotne problemy.

Tu koncim rec advokata rozumu a teda dufam, ze som ta aspon trochu vystrasil. Ak sa aj napriek tomu rozhodnes pre maraton, chod, ale menej je v tomto pripade viac a aj tak ta to uplne neuspokoji, lebo budes vediet, ze si mal na viac. Tempo 5:30 by bolo OK, keby si mal odbehnutu aspon 30ku, ale nemas. Daj si pohodove tempo 5:45, vykasli sa na pychu, ciel je dobehnut. Nie je zmrzacit sa, skolabovat ani vycerpat organizmus, chces predsa fungovat normalne dalej a pripravit sa na maraton, na ktory normalne natrenujes a odbehnes bez zbytocneho rizika. Dalsia vlna maratonov na jesen, co uz vobec nie je daleko.

V kazdom pripade vela stastia, budes ho potrebovat.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spazik


PříspěvekZaslal: čt duben 18, 2019 12:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Brácha asi 2 roky zpět trénoval na půlmaraton.
Nevím jak moc a jak dlouho, jen vím, že pár měsíců předtím chodil nějak běhat.

Z toho závodu byl tak v prdeli, bylo docela teplo a málem zkolaboval - běhání proklel a prohlásil, že v životě ho už nikdo na žádnej maraton nedostane...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ygg


PříspěvekZaslal: čt duben 18, 2019 8:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Cywe, Grimley, nedej se ... byl jednou jeden, co taky běžel maraton úplně poprvé v životě, a nedopadlo to úplně nejhůř ... někdy v na začátku padesátejch let to bylo ... a taky to byl důstojník. A to už měl před tím kondičně zaběhnutou pětku i desítku.

Takže ...
_________________
Reacher let him go. There were things Reacher didn´t like to do. Running was one of them.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: so duben 20, 2019 10:18 am    Předmět: Odpovědět s citátem

No děkuju za uklidnění

Dneska jsem si dal jen 8 kiláčku, v tempu 4:57 min/km a dobrý (na to, že se to včera po hokeji trochu zvrhlo a stáhnul jsem 8 piv )

Ten maraton půjdu, rozběhnu na 5:30 a uvidím :)) ... limit je 7 hodin, to bych ušel i pěšky
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: so duben 20, 2019 3:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mas recht zachrana v extralize se musi zapit
Zakazde pivo pekne jeden kilacek.kazdpopadne respekt ja vybehnout po osmi kusech tak asi vrhnu..
Nicmene drzim ti palce na maratonu a jsem zvedavy na vysledek.hlavne se nezrakvi at pak neupazirujes tydny kvuli jednomu zavodu.tak hodne zdaru
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po duben 22, 2019 8:36 am    Předmět: Odpovědět s citátem

@grimley turistika a beh su dve rozdielne zvieratka, myslim, ze to vies. Spomen si potom na 35. kilometri. ;)

Dolezite bude aj pocasie, ak bude teplo, t.j. cez 20℃, bude to mat obrovsky vplyv na cely vykon.

Rozbehni to teda ako uznas, ale sleduj si tepovku a zariad sa podla nej.

Utorok pred maratonom si este daj nejaky kratsi beh (5km) a potom uz regeneruj, v sobotu sa nadlabni karbohydratmi a v nedelu sa uvidi. ;)
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: po duben 22, 2019 9:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo vsak ja to nepozenu na cas, ale spis na ubehnuti :) pak se aai spis preorientuju na desitky, to je takovy zabavnejsi :D

Jinak dneska Velikonocni beh

Vzdalenost: 8.01km
Cas: 37:37
Tempo: 4:42 min/km
HR: 149

Skoda, ze je to jen necela petina vzdalenosti maratonu :D
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: po duben 29, 2019 12:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem navýšil objem sacharidů cca +30-50g u příloh :)

Dneska a zítra si dám ještě po pěti kilákách tempem 5:30 min/km (maratonské tempo) …. v sobotu to jen polechtám nějakým vyloženě vyklusáním do 4 km a v neděli děj se vůle boží :))
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po duben 29, 2019 1:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes a zajtra ako pises, v sobotu nic nelechtaj, mne sa nikdy vyklus den pred pretekom nevyplatil, a ty na taketo vychytavky nemas vykonnost. Keby si mal poriadne natrenovane, nic nepoviem. ;)
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: pá květen 03, 2019 6:22 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak už se to nachyluje a pozítří touhle dobou už budu někde v metru směr Staroměstská

Včera jsem si byl pro číslo, pozitivní je, že jsem ještě nic neuběhl a už jsem dostal bundu od adidasu (k 25.výročí maratinu ji dostává každej účastník) .... je celkem pohodlná a myslím, že na trénink na podzim bude i fajn :)

Co se týče mých plánů na příštích 48 hodin, tak ty jsou následovný:

Dneska menší cukrovačka po celý den
- to znamená, že ke snídani jsem si místo tvarohu s medem dal poctivou dávku musli (Paulúnsovo supermusli - podle složení samý dobrý věci)
- to znamená větší porce příloh, na oběd si dám nejspíš nějaký tortelini nebo něco s těstovinama, večer rýži
- možná padne i jedna čokoláda :))
- popíjím Magnesii

Dneska lehký vyklusání do 4km
- to znamená tempo 6:00min/km + čistě jen na zjištění, jestli mi sedne nová ledvinka / pás od Salomonu - musel jsem pořídit něco, kam schovám gely

Dneska půjdu spát ideálně nějak do 21h

Párkrát za den si promasíruju nohy mastí od alpy

Zítra chci posnídat zase sníďu zaměřenou na sachry a jinak jídlo spíš zajety, co jsem měl doteď - samozřejmě dostatek sacharidů zaručen

Jít spát do 21h

V neděli 5.5. budíček ve 4:30 -> snídaně -> pan záchodníček -> zkontrolovat sbalený věci -> na nádraží a v 6:01 rychlíkem do Prahy -> v 7:10 v Praze -> preventivně polknu Imodium -> v 7:30 otevíraj prostor na Staromáku -> převlečení, protažení a zahřátí -> zaujetí místa v koridoru -> 9:00 start -> 12:00 první větší krize -> 13:30 bych chtěl proběhnout cílem -> pasta party, nějakej ten birel, sprcha a pomalu na vlak domů -> doma dvě pivka a kóma až do rána :D

Jinak když jsem se registroval, tak jsem absolutně nevěděl jak rychle poběžím, takže jsem v koridoru na 5 hodin, což je nakonec lae lepší, protože budu moct případně spíš předbíhat, než bejt předbíhanej :D

Celkově z toho mám respekt, ale zároveň se i těším. Počasí má bejt okolo 10 stupňů, takže nic lepšího jsem si nemohl přát :)

_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: pá květen 03, 2019 6:43 am    Předmět: Odpovědět s citátem

OK, 10°C je skor dobra sprava, rozbehni to v com chces, ale ked som bezal ja, ku koncu zacalo fukat a ochladilo sa, bola mi dost kosa, lebo energeticke zasoby uz boli na dne. Kedze som nemal co dalsie na seba, psychike to nepridalo. Kamosi raz mali maraton, pocas ktoreho bolo peknych 18, potom prisiel dazd, potom zas slniecko na chvilu, na to trosku krupov, 5°C, vietor raz ano, raz nie, total april. Mysli na to a zariad sa aj na oteplenie, alebo ochladenie. Oboje vie byt problem.

Ak mas problemove partie, ktore by sa ti pripadne vedeli rozodrat o svy, alebo oblecenie, alebo o seba (prsty na nohach atd.), aplikuj technicku vazelinu pred pretekom.

Urcite to dobre dopadne, medikov tam bude na trati dost.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: pá květen 03, 2019 6:51 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za podporu :D Počasí bude spíš chladnější - ráno má bejt dokonce pod nulou .... ale mě se běhá líp v zimě, dost se potím, takže v zimě je to pro mě komfortnější a nepotím se tolik. Poběžím ve svejch kompresních gatích Skins 400, na tom UA šortky a nahoře plánuju heat gir under armour kompresní s dlouhým rukávem a na to asi moje oblíbení běhací tílko - myslím, že další vrstva už by mě zbytečně způsobila vyšší pocení, navíc já se zahřeju celkem brzy. Možná na čekání do koridoru si vezmu nějakou starší mikinu, kterou tam pak zahodím.

Pokud se neozvu v neděli, tak se ozvu nějak v průběhu času, až se proberu a pustěj mě z JIPky

Každopádně jsem nepodcenil ani zdraví, v úterý jsem byl u bráchy, kterej mi udělal EKG i echo a všechno v cajku - jen prej levá komora a síň je na hranici limitu pro velikost, každopádně s mejma 1620km /rok to asi jde pochopit, stejně jako nižší klidovej tep ...
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: pá květen 03, 2019 7:13 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Skor som to myslel tak, mat so sebou lahku bundu proti vetru pre pripad ochladenia. Pride prehanka, prefukne ta... Viem, je to komplikacia, ale zvaz to.

Heh, nizka tepovka, kde jej je koniec. Ked som behaval, mal som kludovy okolo 53bpm, vcera som si meral, 79bpm (aj preto som nesiel do posilky), teraz rano 70bpm... musim si to viac sledovat.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Grimleyho běhací log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 51, 52, 53  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: