Máčův kondiční log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 144, 145, 146 ... 149, 150, 151  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Máčův kondiční log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Máčův kondiční log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
cohen999


PříspěvekZaslal: st květen 08, 2019 4:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

...vysrat sa na to. 😂
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: čt květen 09, 2019 3:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky to sedlo.. provedl jsem 3x

shyby/kliky
shyby-48x (nadhmat-8,6,5,5,4x podhmat-6,5,5,5x)
kliky-225x (53,30,28...ráno 54x)
břicho zkracovačky balon-5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: pá květen 10, 2019 2:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

kliky/shyby
kliky-175x (54,32,30...)
shyby-46x (nadhmat-6,5,5,4,4x podhmat-6,5,5,5x)
zadní kliky-30x
spodní záda balon
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: so květen 11, 2019 12:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Běh
1:35 - 19km UB-Šumice-UB
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: po květen 13, 2019 3:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Běh
54.00 - cca 10,5km kolem Brodu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: út květen 14, 2019 3:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

kliky/shyby
kliky-200x (54,32,30...)
shyby-46x (nadhmat-6,5,5,4,4x podhmat-6,5,5,5x)
břicho - natahování nohou vleže na zádech - 10x
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: st květen 15, 2019 4:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Běh
51:30 - cca 10km lapač dráha úseky

Tak v průběhu bylo:
3x1600metrů v tempu cca 6:30 na 1 úsek s 1200metrovým meziklusem
Úseky a sprinty fakt nemám rád a neužívám si to vůbec jako normální výběhy ale holt je to občas potřeba (zdravím tímto cohena:-) takže sem tam zařadím (ikdyž každý týden se asi nepřinutím)
Bylo to fakt celkem náročné ač se to asi nezdá podle zápisu, druhé dvě kolečka už celkem bolely vždycky ale dal jsem to.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: čt květen 16, 2019 3:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

shyby/kliky
shyby-48x (nadhmat-8,6,5,5,4x podhmat-6,5,5,5x)
kliky-175x (53,32,30...)
zadní kliky-28x
spodní záda plank balon - 7x
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: út květen 21, 2019 8:46 am    Předmět: Odpovědět s citátem

pátek:
Běh
1:28 - cca 18km UB-Veletiny-UB
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: út květen 21, 2019 1:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Běh
1:37 - cca 19km UB-Nivnice-UB
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: st květen 22, 2019 3:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

shyby/kliky
shyby-48x (nadhmat-8,6,5,5,4x podhmt-6,5,5,5x)
kliky-220x (53,32,30...ráno 53x)
dřepy-2x20
břicho svíčka-5x10-14
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: čt květen 23, 2019 4:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Běh
46:00 - cca 9,5km k olem Brodu
V průběhu: 3x cca 400metrů svižný úsek + jeden dlouhý kopec nakonec.
Dobrý to bylo celkem.
No tak jsem dal na Cohenovu radu (tímto díky za ni:-) ) a zařadil do tréninku dřpey.
Po včerejších směšných 2x20ti mám dnes ve stehnech svalovku..
Takže mám asi fakt ty nohy slaboučké jak čajík a budu muset začít dřepovat aspoň s tou vlastní vahou.
Akorát teď přemýšlím jestli je ještě (dřepy) na týden nevyřadit protože mám v plánu příští sobotu půlmaraton a nerad bych do toho šel se svalovkou,byť i jenom mírnou.
Ale zase na druhou stranu si říkám, jinak než tím že budu ty nohy trošku trénovat se nezlepším, tak uvidím no..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: pá květen 24, 2019 6:18 am    Předmět: Odpovědět s citátem

no neke, kde běžíš půlmaraton?:))
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: pá květen 24, 2019 12:31 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

@maca skus si tie drepy rozdelit na tri serie a urob ich menej. Napriklad 3x5 na zaciatok a postupne pridavaj bud serie, alebo pocet a ked zvladnes cojaviem 50 drepov, zober si do ruk nejake 10kg zavazie a opat chod 3x5 a pridavaj serie. Ked sa dostanes na total 25 drepov, pridaj zavazie a opat chod od 3x5... Ono v zasade ti staci ist iba tych 3x5, postupne pridavat a vlnit zavazie.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: pá květen 24, 2019 3:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

kliky/shyby
kliky-175x (55,30,28...)
shyby-46x (nadhmat-6,5,5,4,4x podhmat-6,5,5,5x)
dřepy-25,22x
spodní záda plank balon-7x

Grimley: Mám v plánu 1.6. Zlín a potom ještě 29.6. Uherské Hradiště, mám obojí blízko a je to narozdíl od minule rovina, do kopcovitého už fakt dlouho ne:-)
Cohen OK díky za radu vyzkouším to nějak rozdělit, uvidím podle pocitu taky.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Máčův kondiční log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 144, 145, 146 ... 149, 150, 151  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: