Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 154, 155, 156  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: út květen 28, 2019 10:32 am    Předmět: Odpovědět s citátem

28.5.2019

1.bench - 6x60, 5x75, 3x85, 3x90, 5x3x95kg - objemový drill, dobré to bylo
2.tahy klasikou - 5x60, 5x90, 5x120, 5x150, 3x180, 3x205 (bez pásku), 2x220kg (úchop fail), 3x210kg - měl být test do 3RM, 205kg bylo relativně lehké, bohužel u 220kg odešel úchop, dvojku jsem dal, ale třetí už jsem ani nezkoušel, protože bych to neudržel
3.stahování protisměrných kladek na záda - 5x10
4.pullover přes válec - 4x10
5.antirotace+rotace - 4x10 na každou stranu

takže tahy se moc nepovedly, bylo to vidět už minulý trénink, nic, uvidíme v dalším mikrocyklu.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st květen 29, 2019 6:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

video z těch nepovedených tahů
https://www.instagram.com/p/ByAw_bHDS-C/
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Artush007


PříspěvekZaslal: st květen 29, 2019 3:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

pěkné tahy
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po červen 03, 2019 6:28 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Artush007 napsal:
pěkné tahy

dík, ale mohlo to být lepší
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po červen 03, 2019 6:47 am    Předmět: Odpovědět s citátem

30.5.2019

1.lowbar dřep se stopkou v pozitivní fázi - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 4x110, 3x130, 5x2x140kg
2.bench - zkouška 3RM - up to 3x97,5kg, 3x105kg https://www.instagram.com/p/ByGCpjxDq__/
žádná hitparáda to není, ale pozitivní je, že můžu trénovat bez bolesti
nápravné cviky

ukončení mikrocyklu:
dřep - 3RM 3x170kg
bench - 3RM 3x105kg
tah - 2x220kg


2.6.2019
1.lowbardřep na box (soutěžní hloubka) - 6x30, 6x50, 6x70, 6x90, 6x110kg (bez pásku), 6x125kg (pásek), 6x130kg, 3x6x135kg - box tam mám jen proto, abych se naučil jít do ideální soutěžní hloubky a neodrážel to dole od lýtek, cítil jsem u téhle varianty dřepu neuvěřitelný zapojení zadku - úsloví "tvoje prdel pozná, co je středověk" nabylo úplně nový rozměr https://www.instagram.com/p/ByPSXc2DJYy/
2.bench - up to 6x75kg, 6x80kg, 6x85kg, 6x90kg, 6x92,5kg
3.triceps+biceps - francouzské tlaky + zdvihy ve stoje se sccotovkou - 4x12-15opak
nápravné cviky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
maciak


PříspěvekZaslal: út červen 04, 2019 12:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

pozeral som video drepu a super, ak ti mozem poradit ostat na tom boxe sekundu a bud cely napnuty a bez zhupnutia chod hore. Mne to dodalo strasnu istotu v spodnej faze
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: út červen 04, 2019 2:10 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

na to bych si dosednul jenom jednou

to mají v Eaglu takový pěkný porichtung se stavitelnou výškou, jo? pěkný!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út červen 04, 2019 2:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

maciak napsal:
pozeral som video drepu a super, ak ti mozem poradit ostat na tom boxe sekundu a bud cely napnuty a bez zhupnutia chod hore. Mne to dodalo strasnu istotu v spodnej faze


díky za tipy, vyzkouším
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út červen 04, 2019 2:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

vlk# napsal:
na to bych si dosednul jenom jednou

to mají v Eaglu takový pěkný porichtung se stavitelnou výškou, jo? pěkný!


v Eaglu mají spoustu věcí, který se hodí do tréninku
třeba lavici na GHR, stroj na reverzní hyperextenze atd.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út červen 04, 2019 2:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

4.6.2019

1.tahy klasikou pauzované - 5x50, 5x70, 5x95kg, 5x120kg, 4x145kg, 3x165kg, 2x175kg (pásek), 2x185kg, 2x192,5kg, 2x2x200kg https://www.instagram.com/p/BySU4JID1mB/ pauza na úrovni holení, nejvíc dostává zabrat úchop
2.cg bench - 2x8x30, 8x50, 6x70kg, 4x85kg, 5x2x92,5kg - objem dril
3.GHR - 5x6 - brutal, člověk má pocit, že se mu utrhnou hamstringy pod kolenem
4.legpress - 6x10 - v Eaglu je rozdělená platforma na dvě samostatné části, takže každá noha pracuje zvlášť - mám s tím dost velký problém, jako skoro se všemi unilaterálními cviky
5.přítahy spodní kladky v sedě na široko - 6x10
6.mrtvý tah jednonož s kladkou - 4x10 každá strana
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: út červen 04, 2019 3:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

spekounP napsal:
4.legpress - 6x10 - v Eaglu je rozdělená platforma na dvě samostatné části, takže každá noha pracuje zvlášť - mám s tím dost velký problém, jako skoro se všemi unilaterálními cviky


jj, taky máme, zpočátku to byla zábava :) ale pak se to člověk naučí a je to lepší umět zabrat stejně.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
maciak


PříspěvekZaslal: út červen 04, 2019 4:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

ten legpres ma vyhodu ze vies vyrovnat dysbalancie medzi nohami. Ja bilateralny uz roky nechodim, nema to podla mna moc zmysel, lebo tazky legpress je horsi na chrbat ako hocico ine.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt červen 06, 2019 7:31 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

6.6.2019

dneska vyfluslej jako prase, moc to nesedlo, ty vedra mi dávaj zabrat.

1. lowbar dřep na nízký box - up to 5x90, 4x110, 2x3x130 (SBD, bez pásku), 6x3x140kg - odjeté, ale nic moc, hamstringy mám na kaši po úterních GHR-kách
2. bench - up to 4x85kg, 3x3x90kg, 3x3x92,5kg
3. mrtvý tah na jedné noze s osou - 4x10 na každou nohu
4. rozpažky s ručkama v leže na rovné - 5x10
5. pullover přes válec - 5x10
6. stahování protisměrných kladek na záda - 4x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po červen 10, 2019 7:32 am    Předmět: Odpovědět s citátem

7.6.2019

1.lowbar dřep - up to 2x3x130kg (bez pásku), 5x3x145kg (pásek)
2.hipthrust - 4x10
3.shyby s dopomocí - 5x10
4.pullover přes válec - 4x10
5.mrtvý tah na jedné noze s kladkou - 4x10

9.6.2019

1.lowbar dřep - test jedničky do RPE9 - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 5x110, 3x130kg (SBD, bez pásku), 2x150kg (pásek), 1x165kg, 1x172kg, 1x177kg, 1x182kg https://www.instagram.com/p/BygA2qHjCMW/
2.bench - 10x40, 8x60, 6x75kg, 3x85kg, 3x92kg, 5x3x97kg
3.stahování protisměrných kladek na záda - 5x10
4.landmine press - 4x10
5.legpress - 6x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út červen 11, 2019 4:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

11.6.2019

1.tahy klasikou - 5x70, 5x95, 5x120, 5x140, 3x160, 3x180, 2x200kg (pásek), 2x2x207,5kg, 2x2x210kg
2.bench - 10x45, 8x70, 4x82,5kg, 2x95, 1x102,5kg, 1x107,5kg, 1x112,5kg https://www.instagram.com/p/BykwV8KDrbB/ - test na benchi, mělo být do RPE9, ale těžko to odhadnout, když 107kg je relativně easy a 112kg je beton, je to v hlavě, nicméně nic nebolí a pomalu to leze nahoru, tak uvidíme
3.GHR - 4x6
4.mrtvý tah na jedné noze s osou - 4x10 na každou stranu
5.přítahy spodní kladky v sedě - 6x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 154, 155, 156  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: