Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 187, 188, 189, 190  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vlk#


PříspěvekZaslal: út červen 14, 2022 9:08 am    Předmět: Odpovědět s citátem

seš borec, jsou lidi, co by na střechu nevlezli, ale ty ses zabejčil stejně jako když máš v plánu pět opakování na váhu, se kterou to vypadá, že si dáváš osobáček a pak všichni koukáme, jak tam dáš ještě čtyři. ale ten stres a čas na rege je pak jasný.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st červen 15, 2022 7:16 am    Předmět: Odpovědět s citátem

decarabas napsal:
Človeka to mrzí skrz ego


to už ani není o egu, spíš už člověk vnímá a sere ho, že není úplně nejmladší a musí to zkousnout
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st červen 15, 2022 7:23 am    Předmět: Odpovědět s citátem

vlk# napsal:
jseš borec, jsou lidi, co by na střechu nevlezli, ale ty ses zabejčil .


zas takovej výkon to není, stavím na chatě boudu 7x5m, na výšku má 3m.
celej život dělám na stavbách a celej život mám problém s tím, že mi úplně dobře nedělají výšky a musím si zvykat na lešení, na střechách apod.

spíš jsem chtěl říct, že člověk, kterej není zvyklej normálně na fyzickou práci a jednou za čas se do něčeho pustí, tak ho to sejme víc než každýho průměrnýho makáče
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st červen 15, 2022 1:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

15.6.2022

1.dřep - 3x130kg, 5x3x140kg - první sérka nic moc, 3.série RPE 6,5, pak už to šlo do kelu
2.tahy klasikou - 5x120kg, 5x130kg, 5x140kg, 5x150kg, 5x160kg - rozcvičení a rozjezd bída, až do 120kg jsem se nemohl dostat do techniky, 130kg jsem nasadil hg a najednou to lítalo, 160kg RPE tak 7,5-8
3.shyby paralelní úchop s dopomocí - 3x12

APROPO jak pendluju po fitkách v Praze, tak mě pořád udivuje, že většina posiloven není schopna investovat do tak základní věci, jako je kvalitní osa. Většinou tenký 15kg grun-shit-sport bar, nebo naopak dneska osa tlustá skoro jak axle, ale už při 140kg na zádech jsem cítil, jak pruží, protože je měkká jak kus hovna.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá červen 17, 2022 5:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

17.6.2022

1.hb dřep - 4x5x120kg
2.bench - 2x3x80kg, 3x3x85kg - jakmile polevim trochu s mobilitou, je problém s ramenem

rehab pumpovacky, nebaví mě to vypisovat.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne červen 19, 2022 5:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

19.6.2022
jen protažení po práci.

1.shyby polopodhmat - 6x4
2.bench - 6x70kg, 4x6x75kg - pomohla víkendová mobilita a rozhybani při práci.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st červen 22, 2022 9:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

22.6.2022

Nestihacka v práci, takže cvičení jde do kelu.

1.dřep - 5x3x140kg
2.tlaky ve stoje - 2x8x40kg, 2x8x45kg
3.tahy mírný deficit - 3x136kg, 3x141kg, 3x146kg, 3x151kg, 3x156kg (Grün sport dvacky počítám za 19kg) - gut, všechno rakety.
4.zakopy v leze - 4x15
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po červen 27, 2022 6:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

25.6.2022

1.shyby polopodhmat - 6x4
2.bench - 2x7x75kg, 2x7x77,5kg

27.6.2022
1.highbar drep s dvojitou pauzou - 5x110kg, 5x115kg, 5x120kg, 5x110kg
2.stahovani horní kladky na uzko - 4x10
3.tlaky s jednoruckama - 12x20kg, 3x10x25kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá červenec 01, 2022 7:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

1.7.2022

1.lowbar drep - 4x2x150kg
2.tlaky ve stoje - 6x45kg, 2x6x47,5kg, 2x6x50kg
3.pritahy spodní kladky v sedě - 4x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po červenec 04, 2022 11:47 am    Předmět: Odpovědět s citátem

4.7.2022

1.hb dřep - 5x6x (102.5kg, 105kg, 107.5kg, 110kg, 112.5kg)
2.bench + pritahy v předklonu - 4x10 x70kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út červenec 05, 2022 8:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

5.7.2022

1.shyby polopodhmat - 5x4
2.bench - 4x5x80kg
3.shyby nadhmat s gumou - 4x5
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st červenec 06, 2022 6:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

6.7.2022

1.lowbar drep - 5x3x140kg - unavený
2.vypady vzad - 6x6
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá červenec 08, 2022 12:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

8.7.2022
dneska poprvé ve fitku s mladasem, myslím, že kdyby u toho vydržel, tak je jen otázka času, kdy mě strčí do kapsy.

1.T-bar rows s oporou hrudníku - 5serii
2.tlaky s jednoruckama na lavici - 5serii
3.pritahy spodní kladky v sedě - 5serii
4.tlaky kozy na stroji - 4serie
5.lat pull down stroj - 4serie
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: so červenec 09, 2022 6:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

9.7.2022

1.highbar drep - 5x6x (110kg, 115kg, 117.5kg, 120kg, 122,5kg)
2.mobilita kyčle, pumpičky na zadek
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne červenec 10, 2022 6:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

10.7.2022

1.bench - 12x65kg, 5x10x72,5kg
2.pritahy v předklonu - 2x12x60kg, 4x12x70kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 187, 188, 189, 190  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: