SACHARIDY (gainery)

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 136, 137, 138  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - SACHARIDY (gainery)  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> SACHARIDY (gainery)
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Zajímavé
články
a odkazy
k tématu:
karlwanhov

PříspěvekZaslal: út září 30, 2014 10:11 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Rybicka napsal:
Chlapi, chci se zeptat, zda je výhodnější koupit si nějaký levný protein a právě ty už rozdrcené vločky, jak tu někdo posílal a udělat si pomocí toho vždy svůj mrp sám a nebo koupit už předem hotový? Třeba ten od smartlabsu. A případně na to míchání, jaký protein konkrétně myslíte že bude nejlepší a nejlevnější? Díky

https://forum.ronnie.cz/post1127651.html#1127651
janca.bor

PříspěvekZaslal: po prosinec 08, 2014 5:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Měla bych takový dotaz, jsem dost začátečník, takže se v tomto příliš neorientuju. Jsem ve fázi, kdy se snažím nabírat a koukala jsem po gainerech, ale není mi tak úplně jasné, o co vlastně jde obecně. Konkrétně bych chtěla vědět, jaký je třeba (kromě ceny) rozdíl mezi: gainerem, maltodextrinem/palatinozou a třeba mletýma vločkama. Jinak neberme v potaz to, že v gaineru jsou i bílkoviny, já bych brala ten s nejnižším obsahem, protože bílkovin mám dost a nebo to řeším přímo proteinem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
U.B0B

PříspěvekZaslal: pá leden 09, 2015 12:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

mam dotaz jestli cokolada Extrifit BeefMass ® ma podobnou chut jako mel cokolada Extrifit G 15 Anabolic Gainer nebo WPC 80. mam to na ochuceni vlocek a jak koukam, tak G 15 Anabolic Gainer se uz neprodava : (
dik
Naber Svaly

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2015 7:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

U.B0B napsal: