|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Zajímavé články a odkazy k tématu: | |  |
karlwanhov

|
Zaslal: út září 30, 2014 10:11 am Předmět: |
|
|
| Rybicka napsal: | | Chlapi, chci se zeptat, zda je výhodnější koupit si nějaký levný protein a právě ty už rozdrcené vločky, jak tu někdo posílal a udělat si pomocí toho vždy svůj mrp sám a nebo koupit už předem hotový? Třeba ten od smartlabsu. A případně na to míchání, jaký protein konkrétně myslíte že bude nejlepší a nejlevnější? Díky |
https://forum.ronnie.cz/post1127651.html#1127651 _________________ There is no reason to be alive if you can't do deadlift
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
janca.bor
|
Zaslal: po prosinec 08, 2014 5:21 pm Předmět: |
|
|
Měla bych takový dotaz, jsem dost začátečník, takže se v tomto příliš neorientuju. Jsem ve fázi, kdy se snažím nabírat a koukala jsem po gainerech, ale není mi tak úplně jasné, o co vlastně jde obecně. Konkrétně bych chtěla vědět, jaký je třeba (kromě ceny) rozdíl mezi: gainerem, maltodextrinem/palatinozou a třeba mletýma vločkama. Jinak neberme v potaz to, že v gaineru jsou i bílkoviny, já bych brala ten s nejnižším obsahem, protože bílkovin mám dost a nebo to řeším přímo proteinem.
|
|
| nahoru |
|
 |
U.B0B

|
Zaslal: pá leden 09, 2015 12:14 pm Předmět: |
|
|
mam dotaz jestli cokolada Extrifit BeefMass ® ma podobnou chut jako mel cokolada Extrifit G 15 Anabolic Gainer nebo WPC 80. mam to na ochuceni vlocek a jak koukam, tak G 15 Anabolic Gainer se uz neprodava : (
dik
|
|
| nahoru |
|
 |
Naber Svaly
|
Zaslal: po březen 02, 2015 7:18 pm Předmět: |
|
|
| U.B0B napsal: | mam dotaz jestli cokolada Extrifit BeefMass ® ma podobnou chut jako mel cokolada Extrifit G 15 Anabolic Gainer nebo WPC 80. mam to na ochuceni vlocek a jak koukam, tak G 15 Anabolic Gainer se uz neprodava : (
dik |
Má,ale je o něco málo sladší a strašně pění,do vloček bych ji radši nedával
|
|
| nahoru |
|
 |
Ronnie
Administrátor

|