... no, já na ně chodím do lesa :D ... ale už to nebylo ani hledání, spíš sklizeň
drlift_ napsal:
Ooooo, ty jsi dokonce i akvaristka? Co mas v tom akvariu za rybicky?
kolega ? ... to je 40l jen pokus, jak to půjde ... a protože to jde a syn je na tom pořád přilepený, bude 160ka
máme v tom neonky, razbory, dánia, krunýřovce, tetry, pestrého bojovníka a párek pavích oček s mladýma ve školce vpravo ... docela tlačenice :D
... no, já na ně chodím do lesa :D ... ale už to nebylo ani hledání, spíš sklizeň
drlift_ napsal:
Ooooo, ty jsi dokonce i akvaristka? Co mas v tom akvariu za rybicky?
kolega ? ... to je 40l jen pokus, jak to půjde ... a protože to jde a syn je na tom pořád přilepený, bude 160ka
máme v tom neonky, razbory, dánia, krunýřovce, tetry, pestrého bojovníka a párek pavích oček s mladýma ve školce vpravo ... docela tlačenice :D
Jasne.
Tak to tam maj peknej naval
Mame doma 190l rohovy a pak maly 60l.
Bohuzel, nejsem zadnej zkusenej fotograf, coz mne mrzi. Fotim jen mobilem a tim neumim nafotit zadny pekny makro s vyjevem z akvaria....
no pěkně :)
… jo, původní stav 12ti ryb se po pár návštěvách zverimexu s dítětem trochu zvrhl, kupodivu to tak už delší dobu funguje
7.8.2014
bench
8x30, 35
4x40,45
2x50
1x55
1x60
1x60
ram
2x65
3x70 (3.nedolačeno)
3x3x67,5
raw
6x50
3x6x50 na3cm
mrtvý bench
2x6x45
5x45
tlaky j.č. na šikmé
2x8x14kg
6x14
rozpažky
3x10x9kg
biceps s ez
úzký
3x10x26kg
+
triceps kladka
3x10x40
boční extenze
(L,P) + 2,5kg
4x14
přednož.ve visu
s propnutím
2x14
při rozcvičování padla 60ka velmi lehce, když jsem pak zjistila, že se zvedlým zadkem, ještě jsem si ji zopákla … s RAMem to pak šlo trochu hůř než jsem čekala, dost nezvyk
… pak došla šťáva
Naposledy upravil e-witch dne čt srpen 07, 2014 5:28 pm, celkově upraveno 1 krát
dík :) ... na předešlém tréninku jsem 50ku vydřela dokonce 12x, z čehož by mělo teoreticky jít vymáčknout podstatně víc než 60, v praxi to už tak podstatné nebude, jak se znám :D ... řetěz se trhá na nejslabším článku