I don't even lift


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - I don't even lift  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> I don't even lift
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Idontevenlift


PříspěvekZaslal: pá únor 02, 2024 9:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

2.2.2024 - Fullbody / týden 3 / trénink 3 - bw 88,4kg - 150g sachrů

Měl jsem dva dny nějakou lehčí střevajznu, dnes už ok. Srajda mi pomohla stáhnout hmotnost. Trénink dnes ranní od 7hod. Protažení už nebudu zapisovat.

Stiff-legs deadlift - no belt, nadhmat bez trhaček - 8x4x130kg
Superset předkop + addukce - 6x6x65kg + 6x10x60kg
Tlaky vsedě stroj - 4x8x50kg každá strana

U mrtvol jako v pondělí u dřepů - skokový progress, větší váha byla lehčí než menší váha minulý týden. U této formy mrtvol se mi líbí to výrazné zapojení mezilopatkových svalů a vůbec celé horní poloviny zad (pohyb začínám tím, že srovnám záda a stáhnu lopatky). Z klasické mrtvoly mě bolí bedra a u suma vlastně ani nevím, jaké svaly cítím.

Rameno se lepší, zjevně jsem zvolil správný postup.

Výpony vestoje - asi 6 sérií
Upažování v předklonu s protisměrkami - 4x8x2 cihličky
Tlaky JČ vsedě - 3x8x30kg JČ

Gut.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Idontevenlift


PříspěvekZaslal: po únor 05, 2024 10:49 am    Předmět: Odpovědět s citátem

5.2.2024 - Fullbody / týden 4 / trénink 1 - bw 90,2kg - 50g sachrů


Dřep - ATG, no belt - 8x4x125kg
Tlaky JČ šikmá lavice - bezpalcový úchop - 6x6x40kg JČ
Stahování horní kladky naširoko - 4x8x72,5kg

Na dřepech se už blížím ke 130kg, to znamená k váze, která nebude tak moc velká ostuda v porovnání s mým benčem. Nicméně ideál by bylo 150+. Krůček po krůčku... Jednoručky lehčí než minule a na kladce jsem naopak ubral. Minule jsem cítil, že zapojení svalů nebylo úplně ideální, moc to tahám bicepsem. Ani dnes to nebylo ještě 100%, takže příště asi zase uberu.

Úzký benč - 4x5x95kg
Scottovka stroj - 4x8x40kg

+ nějaké blbnutí břicho, lýtka, adduktory
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Idontevenlift


PříspěvekZaslal: st únor 07, 2024 8:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

7.2.2024 - Fullbody / týden 4 / trénink 2

Už nebudu psát váhu, protože mě sere to každej den hlídat. Tak to zkusím třeba dva týdny bez vážení se a uvidím, kam to dotáhnu. Každopádně jídelák mám pořád dost striktní , za včerejšek dle kalkulačky cca 2500kcal, dnes to bylo o něco víc, odhaduju 2800. V běžný den se tak nepřehoupnu přes 3000kcal. Přijde mi, že takto je to k mému cíli, váze a proporcím nastaveno dobře a kvalita jde nahoru, přestože bw se mi teď moc nehýbe (dnes 89,2kg).

Tlaky JČ rovná lavice - 4x6x45kg JČ, 3x5x45 kg jČ, 2x8x35kg JČ
Přítahy v předklonu - VČ široký nadhmat - 6x6x80kg, 2x8x60kg
Čelní dřep - ATG, no belt - 4x4x95 kg, 4x4x100kg

Dnes jsem se do toho trochu víc opřel a krapet ohulil objem, tak snad se zítra budu hýbat. Klasické přítahy v předklonu jsem dlouho necvičil a byla to škoda, je to super cvik. U čelních dřepů už to středem těla hezky udržím a krásně cítím, jak zabírají vršky kvadricepsů

Výpony vestoje - 8 sérií
Upažování vkleče na lavičce - 4x12x8kg JČ
Upažování JČ vestoje - 3x8x12,5kg JČ

už jsem počítal série do konce tréninku
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Idontevenlift


PříspěvekZaslal: pá únor 09, 2024 12:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

9.2.2024 - Fullbody / týden 4 / trénink 3

Stiff legs deadlift - nadhmat bez trhaček - 8x4x140kg
Kladka naširoko na hrudník - 2x12x57,5kg na doražení
Předkopávání - 3x6x72,5kg + 3x6x50kg zakopávání, 3x6x72,5kg + 3x12x80kg addukce
Pec fly stroj - 6x8x2 cihličky odspodu

Jedu jako stroj čili asi tak z poloviny jako MilanT. :-D Na 6.-8. sérií mrtvol jsem si vzal pásek, trochu se začal ozývat spodek zad.

Triceps - tři různé izolované cviky po cca 3 sériích
Střídavé zdvihy JČ s oporou zad - 3x16x17,5kg JČ, 1x24x17,5kg JČ

Triceps špatnýýý. Chtěl jsem něco izolovanýho, ale když to není úzkej benč nebo francouzskej tlak, tak to prostě necejtim.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: pá únor 09, 2024 4:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

francouze jsem měl rád, ezetu a na úzko na čelo a jako u všeho se člověk postupně slušně zlepší, už jsem to léta nejel
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Idontevenlift


PříspěvekZaslal: po únor 12, 2024 11:40 am    Předmět: Odpovědět s citátem

vlk# napsal:
francouze jsem měl rád, ezetu a na úzko na čelo a jako u všeho se člověk postupně slušně zlepší, už jsem to léta nejel


A proč už je necvičíš? Lokty?

12.2.2024 - Fullbody / týden 5 / trénink 1


Dřepy - atg, no belt - 8x4x130 kg
Doražení - 8x72,5kg předkop + 12x80kg addukce + 8x72,5kg předkop + 8x57,5kg zákop
Přítahy kladky naširoko na hrudník - 6x8x65kg
Benchpress - 7x6x100kg

Dnes jsem na dřepech překonal pro mě významnou psychologickou hranici. Z pátečních mrtvol mám solidně zlikvidované vzpřimovače a mezilopatkové svaly, ale cítil jsem to spíš u benčů

Upažování vkleče na lavičce - 2x12x10kg JČ, 2x12x12,5kg JČ
Tlaky JČ vsedě - 3x5x35kg JČ
Výpony na hackenu - 3x12x100kg
Výpony vestoje - asi 4 série
břicho, core - cca 10 minut

gut
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Idontevenlift


PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2024 7:20 am    Předmět: Odpovědět s citátem

14.2.2024 - Fullbody / týden 5 / trénink 2

Zápis včerejšího ranního tréninku. Poprvé za aktuální cyklus se mi cvičilo fakt na prd, nebyla síla, energie, ani chuť. Vstávat v 5 kvůli tréninku, když člověk celý týden mizerně spí, taky moc nepomáhá.

Tlaky JČ šikmá lavice - 8x5x42,5kg JČ
Přítahy VČ v předklonu - 6x6x85kg
Legpress - 5x8x230kg

Všechno těžké, čelní dřepy jsem raději vynechal uplně a nahradil je lehčími legpressy

Francouzský tlak EZ - 3x8x40kg
CG benchpress - nohy na lavici - 2x10x80kg
Zdvihy JČ vsedě - 3x16x17,5kg JČ
Scottovka stroj - 2x8x40kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2024 8:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Idontevenlift napsal:
14.2.2024 - Fullbody / týden 5 / trénink 2

Zápis včerejšího ranního tréninku. Poprvé za aktuální cyklus se mi cvičilo fakt na prd, nebyla síla, energie, ani chuť. Vstávat v 5 kvůli tréninku, když člověk celý týden mizerně spí, taky moc nepomáhá.

Tak tohle presne znam, rano proste neni sila
A nekdy ani ten moral
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Idontevenlift


PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2024 10:03 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Mne ty ranni treninky i docela vyhovuji, asi to bylo tim spankem
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2024 11:33 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Idontevenlift napsal:
vlk# napsal:
francouze jsem měl rád, ezetu a na úzko na čelo a jako u všeho se člověk postupně slušně zlepší, už jsem to léta nejel

A proč už je necvičíš? Lokty?

dříve jsem jezdil spoustu izolovaných cviků, ale pak jsem začal cvičit s Magumim a na "blbosti" nebyl čas :D taky jsme chodili do komerčních fitek, kde aby obyčejnou rovnou lavici, ezetu a na ní pár kotoučů, které pasují, pohledal. a když už jsme chtěli triceps, tak jsme dali úzký benč. ale teď zase chodím do starého fitka, kde to lze pohodlně, takže bych mohl zařadit :)

Idontevenlift napsal:
Mne ty ranni treninky i docela vyhovuji, asi to bylo tim spankem

určitě, dobrý spánek je základ, jinak pak trvá celé dopoledne, než se nahodíš.

já tedy v pět nevstával, až v šest, tréninky jsme měli od sedmi a měli jsme na to dvě hodiny i s rezervou, takže jsme se pohodlně protáhli, rozehřáli a šlo to dobře. skvělý start do pracovního dne, kdy většina přijde unaveně do práce a my se jenom usmívali a těšili, až si sedneme, protože to nejtěžší už dnes máme za sebou :D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Idontevenlift


PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2024 4:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

já taky chodím cvičit od 7 nebo i později a vstávat v 5 je tak akorát na to, aby se člověk trochu probral a hlavně mu slehla snídaně.

Včera jsme s manželkou byli na valentýnské večeři. Ona dnes zvracela a celý den leží, já jsem naštěstí "jenom" vyřízenej a nemám chuť k jídlu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Idontevenlift


PříspěvekZaslal: pá únor 16, 2024 7:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

16.2.2024 - Fullbody / týden 5 / trénink 3

Kladka za hlavu naširoko - obrácený sed - 3x10x65kg, 3x8x72,5kg
Přítahy VČ v předklonu - 4x8x70kg
Čelní dřep - atg, no belt - 6x5x100kg
Zákop + předkop + addukce - 2x (10x57,5kg + 8x72,5kg + 10x80kg)
Pec fly stroj - 3x8xvšechno
Tlaky vsedě nautilus - 3x5x100kg

Imunita ani záda ještě nejsou zcela OK, tak jsem vynechal mrtvoly. Navíc v úterý jdu na fyzio a nerad bych tam vysvětloval, že jsem opatrný a aktuální případná indispozice je blbá náhoda. Aspoň jsem tedy trochu okouřil volume. U čelních dřepů výrazný silový progres, brzdila mě unavená hlava. Páteček.

Výpony vestoje - 7 sérií
Upažování JČ vleže na boku - 4x8x12,5kg JČ
Břicho, core - asi 5 cviků po jedné sérce

Gut
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Idontevenlift


PříspěvekZaslal: po únor 19, 2024 6:58 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

19.2.2024 - Fullbody / týden 6 / trénink 1

Dnes jsem si už docela sáhl na dno. Tento týden už zkusím dojet v nastavené trajektorii a příští týden dám deload.

Dřepy - 6x5x130kg
Zákop + předkop - 3x (6x65kg + 8x72,5kg)
Benchpress - 4x6x110kg, 3x5x110kg, 4x110kg
Kladka za hlavu naširoko - obrácený posed - 4x10x72,5kg, 4x6x80kg

Dřepy masakrální. Jeden by si řekl, že 5 opakování místo 4 není zase takový rozdíl. Jo, houby, ono to je navýšení objemu o 25%. 8 sérií jsem nezvládl, totálně mě to vysílilo. Kdybych asi joo zatnul zuby, tak by to asi dopadlo, ale nezbylo by nic na zbytek tréninku. Taky jsem pár sérií zkusil s páskem, ale necítil jsem moc nějaký efekt.

Extenze JČ za hlavu vsedě - 4x8x40kg JČ
Scottovka stroj - 4x6x45kg
Břicho, lýtka - trochu blbnutí

Tady to šlo. Vědomí, že jsem přežil masakr, mi dávalo novou energii

nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Idontevenlift


PříspěvekZaslal: st únor 21, 2024 7:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

21.2.2024 - Fullbody / týden 6 / trénink 2

Opět bez energie, už se těším na příští odpočinkový týden

Tlaky JČ šikmá lavice - 6x5x42,5kg JČ, 4x4x45kg JČ
Veslování - 4x6x102,5kg, 4x10x80kg
Legpress - 5x8x260 kg

Silou vůle jsem to urval včetně slušného objemu. Akorát jsem se necítil na čelní dřepy, tak jsem dal lepgress. Snad půjdou v pátek.

Lýtka, břicho, švihadlo - mix

ramena jsem dnes vynechal, už to prostě nešlo.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - I don't even lift Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: