jaq - training log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 37, 38, 39
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - jaq - training log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> jaq - training log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jaq


PříspěvekZaslal: út leden 30, 2024 9:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mrtvý tah: 2 × 5 × 125kg, 12+ × 5 × 107,5 (klasika/sumo)
Kliky na bradlech: 2 × 5 × 6kg, 15+ × 5 × vlastní váha

Chybí sparing na počítání sérií
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: čt únor 01, 2024 10:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Středa:
Inline benchpress s jednoručkami: 3 × 15 × 12kg
Stahování kladky: 3 × 15 × 35kg
Pullover: 3 × 15 × 14kg
Tricepsové stahování kladky: 3 × 15 × 10kg
Bicepsový zdvih s kladkou: 3 × 15 × 12,5kg
Upažování ve stoji: 3 × 15 × 5kg

Fyzio/core/záda


Dnešní trénink:
Dřep: 2 × 5 × 95kg, 10+ × 5 × 82,5kg
Benchpress: 2 × 5 × 75kg, 15+ × 5 × 65kg
Kladivový zdvih: 3 × 10 × 12kg
Zkracovačky na sklopené lavici: 3 × 12
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: so únor 03, 2024 9:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pátek: aktivní regenerace ve formě přenášení pár metráků dřeva, stretching, jóga

Dnešní trénink:
Military press: 2 × 5 × 45kg, 14 × 5 × 40kg
Shyby: 2 × 5 × 6kg, 17 × 5 × vlastní váha (standardní a široký nadhmat, podhmat, paralel. úchop) - shyby dneska stály za prd
5 minut veslování
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: po únor 05, 2024 9:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mrtvý tah: 2 × 5 × 127,5kg, 10 × 5 × 110 (klasika)
Kliky na bradlech: 2 × 5 × 7kg, 12 × 5 (2,5kg)
Cable kneeling crunches: 3 × 12 × 60kg (zelená kladka)
5 minut veslování
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: čt únor 08, 2024 8:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dřep: 2 × 5 × 97,5kg, 10 × 5 × 85kg
Benchpress: 2 × 5 × 77,5kg, 13 × 5 × 67,5kg
Kladivový zdvih: 3 × 12 × 12,5kg
Zkracovačky na sklopené lavici: 3 × 12

5 minut veslování


Pauzy u dřepů už často kolem dvou minut... celkově to začíná být dost unavené, i když do nějaké míry to bude včerejším vynecháním večeře.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DAVID.LOPAN


PříspěvekZaslal: pá únor 09, 2024 7:34 am    Předmět: Odpovědět s citátem

jaq napsal:


Pauzy u dřepů už často kolem dvou minut... celkově to začíná být dost unavené, i když do nějaké míry to bude včerejším vynecháním večeře.
Mně se osvědčilo pak na těch normálních seriích prdět trošku na váhu a spíš tam rvát ty minutové pauzy a do dalšího týdne přidat váhu na golden sériích, tamty klidně nechat a přidat další 2-3 série ale klidně s nižší vahou aby si byl shcopen to dát do minutky, maximálně minutky a půl. Podle mě i benefit beara je v těch šílených pauzách, na který je málokdo zvyklý. Poslední týden jsem jel 2x5 golden a a tuším 18x5 normální série. Mrtvola byla velice fujtajxl.
_________________
Zaplatil si už svý dluhy Jacku?
Ano pane, šek jde poštou
www.monstrazmlhy.cz
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: pá únor 09, 2024 8:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

DAVID.LOPAN napsal:
jaq napsal:


Pauzy u dřepů už často kolem dvou minut... celkově to začíná být dost unavené, i když do nějaké míry to bude včerejším vynecháním večeře.
Mně se osvědčilo pak na těch normálních seriích prdět trošku na váhu a spíš tam rvát ty minutové pauzy a do dalšího týdne přidat váhu na golden sériích, tamty klidně nechat a přidat další 2-3 série ale klidně s nižší vahou aby si byl shcopen to dát do minutky, maximálně minutky a půl. Podle mě i benefit beara je v těch šílených pauzách, na který je málokdo zvyklý. Poslední týden jsem jel 2x5 golden a a tuším 18x5 normální série. Mrtvola byla velice fujtajxl.


No možná tu druhou fázi takhle nějak zkusím, protože jet tyhle počty sérií při stoupající zátěži už asi bude sci-fi. Jen mám fobii z toho, že bez zvedání vah a držení prac. objemu při aktuálním kalorickém příjmu zůstanu slabý a tlustý :D
Jinak mrtvola i dřepy mi připadají na poblití už teď i při těch delších pauzách.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: so únor 10, 2024 2:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pátek: fyzio/core/záda

Dnešní trénink:
Military press: 2 × 5 × 47,5kg, 13 × 5 × 42,5kg
Shyby: 2 × 5 × 6kg, 20* × 5 × vlastní váha (standardní a široký nadhmat, podhmat, paralel. úchop)


*Asi po 6. sérii jsem dal pauzu na několik minut, kvůli "přepumpovaní"
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaq


PříspěvekZaslal: út únor 13, 2024 9:53 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mrtvý tah: 3/2/3/2 × 130kg, 10 × 5 × 112,5 (klasika)
Kliky na bradlech: 2 × 5 × 8kg, 12 × 5 (+3kg)
Cable kneeling crunches: 3 × 12 × 60kg (zelená kladka)
5 minut veslování


Ve fitku vlhko, dusno, lilo ze mě jak z prasete od samého začátku, magnezium jsem si samozřejmě nevzal, takže golden série jsem jel na čtyřikrát a kromě 10 dokončených sérií jsem odjel ještě cca 3-4 další po 2-3 opakováních.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - jaq - training log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 37, 38, 39
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: